Téma: JCB 1CX

Autor

Zpráva

Michal Března

Michal Března

Členem od: 06.11.2007
Příspěvků: 1

06. listopad 2007 18:29:05

to je můj mazlik
to je můj mazlik

Ahoj Jsem zde nový.Pracuji na Bobku NOVOTNY. A bolestné je že pokud si někdo přeje pracovat i podkopem je to hrozně pracný stále to přehazovat proto jsem se začal dívat po něčem jiným a zaujal mě JCB 1CX mnoho jsem o tomto stroji nenašel a proto bych byl rád kdyby se našel někdo kdo má s tímto strojem zkušenosti. Předem děkuji za jakékoliv zkušenosti.

kopnutí zdar:-)


Michal Vavřín

Členem od: 12.01.2015
Příspěvků: 9

12. leden 2015 11:47:11

Ahoj, zkusím oživit tohle téma happy Pravě jsem se zde zaregistroval ale jinak tyhle stránky už pravidelně sleduji cca 2 roky.
Teď k mojí otázce: Pracuji na vedlejšák se strojem UNC 060, původně se koupil na práce kolem domu a postupné opravování. Nakonec se s ním ale začlo jezdit po kšeftech, dokoupil se podkop, vrták, podvalník NUNC38 atd. Něco na sebe vydělal, ale teď už pomalu sleduju že je to nekonečný kolotoč oprav a nákladů, proto bych jej rád vyměnil za něco novějšího. Na nějakou velkou GO nemám vůbec čas a co jsem počítal dát do něj 100 - 150 tis. se mě zdá dost.
Proto zvažuji možnosti - původně jsem chtěl koupit Locusta 903, ale potom jsem objevil JCB 1CX a celkem se mi zalíbilo. Nehledě že práce smykáče s podkopem je taková, no... A jak psal kolega, přehazování je náročné a stěhování na stavbu a zpět ještě náročnější. Bývám každý den jinde a na podvalník za traktor se se vším nevlezu, takže musím brát ještě vlek a jezdím jak kolotočář happy
Moje představa je 1CX se kterým se vlezu na podvalník NUNC38 a jsem relativně dobře mobilní. Mám jeden stroj s nakladačem i podkopem, a navíc využiju přislušenství co mám k UNCčku.
Ale zase známí mě přemlouvají ke koupi 2CX, že je to větší, silnější, jezdí to samo, apod. Ale mě se do "velkého" bagru moc nechce, vzhledem k tomu že už mám nějakou klientelu na smykáč a vedle v dědině je kolega který už tady má obšancovaný rajon s 3CX, a funguje nějaká spolupráce že malé kšefty na UNC mi dohodí, naoopak já mu dávám echo o větších pracích které UNC nezvládne. Jaký je váš názor? Už to musím nějak rozlousknout, ať mužu na jaře vyjet.
P.S. Ještě se mi líbí Lewis Badger, ale ten nemá u nás zastoupení, díly nejsou ani v anglii, natož tady. Kdoví jestli se ještě vubec vyrábí, tak to asi nebude to pravé.


Jan Kučera

VT-55
Členem od: 15.12.2009
Příspěvků: 367

12. leden 2015 17:33:23

pokdud chceš smykáč tak tu jedničku, 2CX už je skoro jako trojka, má to skoro 8 tun a je to traktorbagr. nevím přesně co děláte ale na nějaký domrdávky okolo baráků je určitě smykáč lepší, už jen protože je to malý a podstatně lehčí,ipřesto že ta 1cx má ještě vzadu podkop.O moc delší než UNCčko to ale nebude.

trhání pařezů,vyprošťování. 2x VT-55A ,VT-34, T813, LKT


petr holub

petr holub
Členem od: 10.02.2011
Příspěvků: 195

13. leden 2015 08:01:54

když smykáč tak s 1cx budeš spokojenej a 2cx je od smykáče daleko a díky typu převodů stejně nesmí delší přesuny po ose takže asi nic pro tebe big-smile


Michal Vavřín

Členem od: 12.01.2015
Příspěvků: 9

13. leden 2015 10:39:57

Ještě jsem uvažoval nad Venieri VF1.33, přecejen řiditelne napravy jsou jiná liga proti smykáči. Životnost gum, prostupnost, neudělá to za sebou binec na trávníku atd. Ale seděl jsem v tomhle stroji, moc se mě nelíbil motor vedle kabiny, je tím zabetonovaný výhled na tu stranu. A pak taky konstrukce výložníku nic moc, někdo tu dokonce psal že praskají... Další bylo Palazzani Paload PB30, hezký stroj, ale rozměrově dost špatné, při délce 4,5 metru (2CX 4,8 - 5 m), výšce 230 a šířce 150 cm se mi to zdá vratké na manipulaci s paletama nebo plnou lžící při nakládání. A délka taky není nejmenší na nějaké velké manévrování. A taky jsme měl podmínku převozu na podvalníku NUNC.
Proto po tomto výběru zustalo 1CX jako asi jediné schůdné řešení. Uplně nejlěpší by bylo na pásech, ale to je trochu finančně neřešitelné big-smile Třeba za pár let big-smile


petr holub

petr holub
Členem od: 10.02.2011
Příspěvků: 195

13. leden 2015 11:20:33

tak na tvrdym ohobluješ pásy jako gumy ale v terénu jsou pásy k nezaplacení big-smile


Přidat příspěvek k tématu