Téma: Pokec mezi strojníkama
Autor
Zpráva
23. únor 2010 11:46:53
Mate skusenosti aj s midi kommatsu PC88,albo PC110 dakujem
23. únor 2010 12:24:01
Jestti mate nějaké dotazy ta tyto stroje , tak konkrétně.. Emil
23. únor 2010 16:18:18
aby ste boli v obraze hladam kopaci stroj do lesa aby to malo aj silu aj vahu a aby to nebolo velmi velke rozhodujem sa medzi midi rypadlom alebo traktorbager ma lepsie kopacie sili midi rypadlo alebo su rovnake vyhody a nevyhody jedneho a druheho poznam ide mi hlavne o to aby to vladalo kopat
23. únor 2010 18:19:03
Posílám odkazy na tyto stroje, Jsou tam základní informace, které by Vám mohly pomoct. http://www.kuhn-mt.cz/fileadmin/k...es/Brochures/PC_mini/pc88mr_8_cz.pdf
http://www.kuhn-mt.cz/fileadmin/k...rochures/PC_mini/pc110r_1_old_en.pdf
http://www.kuhn-mt.cz/fileadmin/k...hures/Backhoe_loaders/wb97s_5_cz.pdf
http://www.kuhn-mt.cz/fileadmin/k...hures/Backhoe_loaders/wb93r_5_cz.pdf
Ujišťuji Vás že kopat umí tyto stroje velmi dobře, jedinou podmínkou je dobrý strojník.
Pěkný den Emil komančák
23. únor 2010 18:37:25
dakujem za odkazy tieto stranky som už čital ešte som chcel niečo z praxe ja robim v lese s DT 75 a velakrat mi chyba podkop vlstnim aj bielorus to je slabe neznaša tažky teren
23. únor 2010 21:07:57
Ramon:to je těžká volba.Občas zpravujeme lesní cesty,buď jen štěrkem opravy,a nebo uplně nové,kde už ani lakatoš neprojede.Všechnu práci obstará minbagr 4t.Všude se vejde,otočí,proplete se mezi stromy,vykope příkopy atd..Traktor v lese asi moc nevyužiješ.Další věc je fin. stránka kterou do toho hodláš vložit.
23. únor 2010 21:32:16
Ramon,napiš mi meila a já ti pošlu nějaký fotky
24. únor 2010 07:28:10
U nás nejsou lesy,takže ani lesní cesty.Přesto mám názor a můžu se samozřejmě mýlit,že dělat cestu v lese pro koně je vyhazování peněz.Nevím jestli se tam musí vejít Lakatoš,ale traktorbagr ,který cestu udělá,je kalibr na to .že po ní bude moct někdo jezdit.K otočáku bude potřeba ještě nakladač.Na těch fotkách ,co poslal Emil jsou krásné bagry,ale vadily by mi ty trubičky ,hadičky, kolínka.Jejich tam do lesa moc.Ten traktorbagr komanč jich má mnohem míň.Zvolil bych traktor.
24. únor 2010 20:16:45
celkom dobra debata popino ja robim presne take iste cesty do nepristupnych porastov pre traktor aka je to značka bagru čo použivate
24. únor 2010 21:32:55
Jan Čada: to jsou všechno odvozní cesty.Bud jen přibližovací pro traktor,nebo přibližovací na manipulovací plochu(nakládku).
A vznikají proto ,že je taková doba a jsou na pilách strhány výkupní ceny za znečištěnou kulatinu.
28. únor 2010 21:13:40
ahoj chlapy
potřeboval bych radu.. máme v práci bagr a já si nevím bohužel rady s tím že když dám rameno nahoru tak chcípne a když ho dám dolu tak to samé .je to Cat 312 pásovej .
díky moc všem za radu Josef
28. únor 2010 21:25:30
Tak přidej plyn.na volnoběh to moc nechce dělat
28. únor 2010 23:47:20
Dolu by mělo jít v poho. A chcípne to i když to dáváš dolu pomalu a s citem? Jaký je to rok výroby?
01. březen 2010 01:12:30
.
01. březen 2010 21:30:19
ahoj
takže pokud je to citovka tak je to oki pokud přidáme víc aby to pracovalo na plno tak to chcípne .. je to rok výroby 1995 pásovej a filtry se mění jednou za rok..akorát tedy jsme neměnily filtr za ovládacím čerpadlem.a ty otáčky jsou většinou na 6 stupen .. fakt už sis tím nevím rady..a zásah takže jsem vyměnil ty filtry vyměnil skluzný ventily..a kontrola zpětných ventilů
01. březen 2010 21:42:15
.
01. březen 2010 23:39:54
díky moc za radu to zítra zkusím.o) jj to vím taky že to je kopanec pro mašinu ....... .o)) asi tak no coment .o)))
02. březen 2010 07:10:24
To jsem taky zvědavej čím to bude.Motor není zas až takovej chcípák.Taky jsem jednou měl problem ,kdy motor měnil zvuk,ale nechcípal.Od filtrů jsme skončili u pojišťováku.
02. březen 2010 18:43:51
Taky jsem řešil podobný problém u mého zánovního JCB 3CX. Mašina při práci a při pojezdu ztrácela výkon a někdy chcípla. Profoukal jsem všechny trubky kromě ostřikovačů skel a nakonec jsem zjistil, že některá dobrá duše mi přehodila hadice na hrubém filtru. TZN. že nečistoty z nádrže nejprve přešly přes ventilky podávací pumpy a pak teprve přes filtr. Vyměnil jsem filtr, přehodil hadice a mašina maká jak vzteklá.
02. březen 2010 23:24:03
zdary kluci
takže filtry vyměněny a je to pořád stejný.
abych to nak upřesnil děla to rychlí pohyby a nemá to sílu.. při dorazu to prostě chcípne a už fakt nevím co by to mohlo být
nebo když chci odstrčit kámen tak lžíce se dotkne kamene , kamen se překuli o 2 cm a bagr chcípne..dneska jsem už ani nemohl vyjet kopeček .O((
vzhledem k tomu že dělám v kamenolomu a máme jeden bagr docela smůla.o)))
02. březen 2010 23:37:13
Neberte to zle ale co takhle zavolat servis,???
03. březen 2010 01:31:40
.
03. březen 2010 05:14:52
Čau hele já si myslím že to nebude problém motoru ale hydrauliky asi bych na to zavolal servis !
03. březen 2010 07:34:19
V palivu to určitě není je to v tý hydraulice mě připadá že tam jde velký množstvý oleje ale žádnej tlak.Ty finance jsou mizerný na servis od catru opravdu nemám a v okolí nikoho neznám na hydrauliku.Kdybi jste někoho znali za přijatelný peníze tak mi písněte díky moc
03. březen 2010 07:38:29
A kde ta mašina parkuje? Mám nějaké kontakty. Ale vše je Praha a okolí. A v CATu je 99% servisáků vstřícný na melouchy. Standart je 50% nižší cena.
03. březen 2010 09:34:03
Tis u Blatna kamenolom Granio tak tady sídlíme.o) no asi nam nic nezbude než zavolat servis(
03. březen 2010 12:00:18
Josefe pokud než motor chcípne - zakouří - tak to v dodávce paliva není.. Můj názor je - čerpadlo - zásadní problém - něco se v něm stalo. Máš li možnost nech změřit tlaky , ale podle mne půjde ven čerpadlo.. Rychlé reakce , bez síly - nedává co má a stříhá olej.. Napiš sem jak to dopadlo,prosím.. hodně zdaru.
03. březen 2010 12:45:57
.
03. březen 2010 18:42:15
P. Taktrochustrojníku , vyjmenoval jste čistě teoreticky, několik komponentů nacházejících se v hydraulické soustavě. Výraz , jestli máš nečistoty v soustavě , tak čerpadlu se nechce , bych vůbec nepoužil. A KAVITACE ??? Víte co je , a za jakých podmínek je možné aby vznikla v hydraulickém systému ?
Já bych nabádal spíše k tomu , aby se majitel zamyslel nad tím kolik peněz už prodělal tím , že je stroj mimo provoz. A zvažoval bych okamžité zavolání kvalitního servisu . Stroj si už také nějaké peníze musel vydělat ne ? .
Nechci se pouštět do debat a rad typu co by to mohlo být, dostáváme se potom ke slovíčkaření a to vlivem nepochopení odrazuje od kvalitních příspěvků chytré uživatele ( p. kejsák ) .
Stručně : hydraulický systém na dnešních moderních strojích je velice složitý a mnohdy řízený počítačem. Obzvláště systémy LSS . Nedoporučuji žádný amatérský zásah , kterým můžete způsobit více škody než užitku. Emil komančák
03. březen 2010 18:56:50
.
03. březen 2010 20:51:44
.
03. březen 2010 21:05:19
Jasně Emile Komančáku vaše doporučení je jistě to nejrozumnější co by měl pan Josef udělat.. ALE vznesl dotaz do této diskuze a tak pokud někdo máme podobnou zkušenost proč bychom se nepodělili - platí přece od pradávna,že - žádný učený z nebe nepadá.. Já si moc rád čtu názory vás všech ... ... Tak to nevzdávejte TTRstrojníku
03. březen 2010 21:19:53
.
03. březen 2010 21:47:29
proTaktrochustrojnik Jendo ses to to ty
03. březen 2010 22:34:14
,
03. březen 2010 23:41:48
.O)) kluci díky za názory a rady bohužel to není můj stroj a to hle je už věc zaměstnavatele my se musíme snažit to opravit sami a pak teprve přijde na řadu servis..
ale opravdu vám všem moc velké díky
03. březen 2010 23:54:58
Pro pana Josefa Vrbu. Přesvěčte se zda jste si omylem nezapnul okruh přídavného zařízení. Pokud se to stane a přídavné zařízení není nasazeno, ztratí se část výkonu motoru tím. že natlakuje trubky k p.z. a zbývající výkon nestačí již na další funkce. Okruh př. zařízení se může spustit i samovolně / poškozená pružina, která vrací v rozvaděči šoupě p. z. do neutrálu /. ale to už je opravdu asi pro servis. Jednoduše toto zjistíte tak že trubky přídavného okruhu propojíte hadicí, aby se okruh uzavřel a olej mohl volně protékat.
http://www.rentexc.cz
04. březen 2010 08:48:59
Dělal jsem asi s tvym tatou pokud se tvůj tata menuje Jenda Šimek