Třídící lžíce MB-S18 dominuje stavbě hřiště pro Katar FIFA 2022
Sotva skončilo mistrovství světa v Rusku, už začalo další. Alespoň pro firmu MB Crusher a její zařízení, které započalo práce na stavbách stadionů Světového poháru FIFA 2022 v Kataru.
S blížícím se mistrovstvím ve fotbale bylo do země investováno více než 100 miliard dolarů do projektů a infrastruktury. Je to skvělá příležitost pro místní a mezinárodní smluvní společnosti, které se podílely na dlouhodobých projektech přinášející růst ekonomiky.
Jedna z významných stavebních firem, která se podílí na těchto projektech, Al-Jaber and Makhlouf company, využívá třídící lžíci MB-S18 pro práce na silnici Al-Furousiya v oblasti Aspire.
Ta představuje hlavní spojení ke stadionu Al-Khor, který je vybaven 45.330 sedadly uspořádanými ve tvaru asymetrické mušle.
Proč byl vybrán třídič MB? Odpověď je na snadě. K zjednodušení provozu a dodržování lhůt.
V podstatě s jediným zařízením připojeným k bagru Hitachi dokončila firma něco, co by jinak vyžadovalo mnohem více času, více zdrojů a více peněz. Vytěžený materiál byl proset lžící MB-S18. Hrubší část byla použita jako podsyp, zatímco jemná část byla smíchána s pískem a použita jako podkladová vrstva. https://www.youtube.com/watch?v=QTyjcxwPDPo
Bylo to jak vyhrát zápas. Výhrou bylo snížení počtu strojů, ušetření času a peněz. Už proto, že velké zpracovatelské závody jsou asi 50 kilometrů od místa a využívání lžic MB snížilo provoz nákladních automobilů na silnici, která je i tak již velmi přeplněná. A též zpracováním a opakovaným používáním výkopového materiálu přímo na místě, byly časy zpracování a finanční náklady sníženy na polovinu.
Takže, kdo prohrál zápas? Náklady a doba přepravy byly vlastně červenou kartou. A náklady na nákup a likvidaci materiálu byly trestnou lavicí.
Se stavbou v Kataru skóruje MB svůj hat-trik. Drtící lžíce MB byly již v roce 2010 použity na stavbě stadionu Soccer City, kde se konalo finále mistrovství světa v Jižní Africe 2010. Poté v roce 2014 pracovaly drtící a třídící lžíce MB na výstavbě stadionu Arena Pernambuco pro mistrovství světa v Brazílii 2014. https://www.youtube.com/watch?v=5NLNpXdcz7c
Turnaj zde však nekončí; je tu stále mnoho projektů na cestě k světovému mistrovství 2022 v Kataru. Například výstavba nové sítě metra o délce 320 km a připojení všech stadionů k dálničnímu systému země.
Pouze ti, kteří volí zařízení výherního týmu, budou skutečně konkurenceschopní.
Pro přidání komentáře se přihlašte nebo zaregistrujte.
Komentáře