Téma: GPS a SLEDOVÁNÍ PALIVA V NÁDRŽÍ
Autor
Zpráva
20. březen 2009 16:31:00
Máte to někdo namontováno a jak jste spokojení?
20. březen 2009 21:35:59
Majitel je max spokojen,zaměstnanec moc ne
22. březen 2009 19:16:10
Mate nejaky kontakt a nejake zkusenosti chtel bych si to nechat namontovat.
Diky
23. březen 2009 15:31:26
Mně to montovala firma z Frýdku-Místku. Nevím odkud jsi, pokud budeš mít zájem, tak kontakt na ně seženu.
23. březen 2009 17:50:45
Jsem od Roznova p.Radh. prosim o nejaky kontakt na radek815@seznam.cz
predem dekuji jak jste s tim spokojeni
30. březen 2009 12:11:24
Dobrý den.
Provádíme montáže GPS systému, ale zatím jen v Brně.
1/ model jen GPS – přehled o pohybu, služební a soukromé kilometry a kniha jízd – cca. 10.000,-- Kč + DPH /
2/ model - nástavba – monitoring provozu a spotřeby paliva – cca. 10.000,-- Kč + DPH
Přesná cena se dá stanovit ve chvíli, kdy budeme vědět co je potřeba za přípojky, snímače, spojky atd.
V ceně také není práce mechanika – rozdílná náročnost. Naše zkušenost je, že to je hotové za 4 – 5 hodin, maximálně však za jeden den.
Systém umožňuje i další využití, například : zavolá na Váš mobil při narušení
umožňuje aby se strojem jezdilo více strojníků – rozlišuje
lze jej použít i pro osobní a nákladní vozidla.
Jedná se o moderní systém
- nepotřebuje stahovat data za stroje a pak je nahrávat do počítače. Nepotřebujete tedy ani žádný Váš Softwér.
Dostanete heslo a stahujete si informace
Více info :
kotous@kohlschein.cz
30. březen 2009 14:09:33
pane Kotouš chtěl bych se zeptat jestli model GPS pracuje nezávazně na autobaterii stroje
01. duben 2009 18:08:50
děkuji tohle mě zajímalo
03. duben 2009 12:39:52
Pro Frantu o. Otevřel jsem si to až nyní. Pokud by jste mi poslel mejl, věděl bych o Vašem dotazu ihned. Takže odpovídám.
Ten systém samozřejmě funguje na baterii, takže pokud chce mít někdo jistotu, tak se do el okruhu stroje vkládá tkz. nouzová baterie / na ukryté místo / a ta zajistí furnkci systému po dobu 48 hodin od případného odpojení startovací baterie. Ta doba se pak dá využít k nalezení stroje. Taky jsem slyšel, že si zákazník nachal skrytě namontovat ještě jednu startovací baterii. Ale tam se pak ještě musíelo dořešit dobíjení té skryté baterie.
03. duben 2009 22:20:42
Dořešit dobíjení????? Přece po těch samejch drátech co baterie štávu posílá tudy ji i přijímá. Nebo jak jinak to řešili??????
04. duben 2009 18:08:33
Zdravím, zařízení gps může mít odběr asi 500mA , pro dobíjení olověných akumulátoru se použivají proudy od10A až do 50A.
Z těchto důvodů je nutno pro dobíjení zvětšit průřez kabelů. Dále při zvětšení kapacity akumulátoru, která se sčítá ,je vhodné osadit motor výkonějším alternátorem. Emil
06. duben 2009 00:03:32
10 až 50 amper je maximum které teče do baterie jen krátkodobě. Jinak osazovat jakýkoli stroj alternátorem s větším výkonem je uplně zbytečné i když použiju 2 baterie nebo jednu s větší hodnotou amperhodin než je předepsána výrobcem. Tzn baterie lze použít jakékoli a stačí dodržet voltáž. Alternátor to pocítí jen tím že mu to bude déle trvat ale zatížen bude stále stejně. Takže veškerá uprava spočívá v tlustějších drátech.....
06. duben 2009 18:17:50
Správně .....napsal jsem že je "vhodné" osadit stroj výkonějším alternátorem. Je to vhodné zvláště v extrémních podmínkách, tzn. v zimě ...při zvýšeném svícení v noci .....častém startování. Jelikož akumulátory trpí i samovybíjením , tak po delší odstávce stroje a následných častých startech ,nemusí být stávající alternátor schopen do velké kapacity dvou akumulátorů dodat dostatek energie na to aby byly do skončení práce nabity na 100 % . Což pocítíte zvláště u starších akumulátorů a za velkých mrazů . Dále by jsem chtěl podotknout , že pokud přídavný akumulátor nevybavíte odpojovacím relé při startování , musí být propojen se stávajícim akumulátorem paralelně a to kabely o průřezu původních startovacích. A to z důvodů rozdělení startovacích proudů dle vnitřnícho odporu akumulátoru. Pokud bude původní akumulátor horší kvality , nebo méně nabit, půjde podstatná část startovacího proudu z přidaného akumulátoru a to může být i několik stovek Ampér. Zdraví Emil komančák
06. duben 2009 19:21:44
No slovo vhodné není to pravé. Je to hlavně zbytečné. I při častých startech a svícení atd atd je schopen to jeden alternátor bohatě zvládnout. A dále k tomu propojení. To propojení musí být VŽDY paralelně! A pokud bude jeden akumulátor horší než druhý tak problém při startu nebude ale problém bude že ten hosrší během docela krátké doby zcela zničí ten lepší. Takže meně nabit nebude ani jeden z nich a vždy na tom budou stejně. Pokud totiž jeden z nich bude na tom huře tak ten druhý ho bude dibíjet a odejdou oba.
07. duben 2009 14:17:41
Zdravím , ještě jednou vysvětlím : Propojení je samozdřejmě vždy paralelní , o tom není diskuse . Ale pokud by byla přídavná baterie vybavená odpojovacím relé při startu , je možno ji připojit kdekoliv do okruhu . To znamená že bez relé je nutno ji připojit přímo paralelně na akumulátor stávající , nebo na silové vedení . Nikoliv např . ke spínací skříňce , nebo výstupu na alternátoru. Další údaj o vnitřním odporu akumulátoru udává jeho schopnost dát určitý maximální proud při startování. pokud bude jeden akumulátor výrazně v horším stavu , zvedá se jeho vnitřní odpor ( při zkratu na článku múže i klesat ) a tento akumulátor dodává měně proudu než akumulátor k němu paralelne připojený. ( při zkratu na článku platí že napětí klesne na 10 V , a ostatní články jsou přebíjeny , akumulátor vaří a je nutno ho ihnet vyměnit. ) P.Mach ať si udělá zapojení jak chce , je to jen jeho věc . Ostatní si udělejte úsudek dle vlastního uvážení . A pokud možno využijte kvalifikovaného elektrikáře. Zdraví Emil
07. duben 2009 22:16:37
Samozřejmě at si každý zapojení provede po svém. Já jen říkám jak to je a na tom nejde nic změnit. A další věc je že každý v tom hledá vědu a snaží se vše komplikovat. Proč když to jde jednoduše????
13. květen 2009 11:57:45
Zkuste se podívat na www.sledovanipaliva.cz, jedná se o systém FueltTrack. Nabízí spoustu funkcí za dobré ceny.