Nové grejdry Case slaví úspěch napříč celou Evropou
Zařazení motorových grejdrů do našeho portfolia bylo pro nás jakožto výrobce celé řady druhů strojů velice důležitým krokem. Přinášíme tak našim dealerům příležitost zaujmout nové zákazníky a stávajícím klientům nabídnout širší možnosti.
Oba nové grejdry z řady C byly poprvé k vidění na mezinárodním veletrhu Intermat v roce 2015. Jedná se o třináctitunový model 836C a šestnáctitunový 856C. V základní verzi s pohonem 6x4, ovšem u obou nechybí varianta 6x6. Díky tomu se tyto stroje začínají čím dál tím více objevovat napříč celou Evropou.
„Kombinace výkonných a vysoce efektivních motorů společně s naší technologií Hi-eSCR a převodovkami Ergopower dělají z grejdrů řady C stroje, které v terénu jen tak něco nepřekoná. Není divu, že se stroje s takto přesným ovládáním a nesmírným komfortem v kabině operátora začínají objevovat po celé Evropě.” prohlásil Massimiliano Sala, marketingový manažer pro oblast grejdrů.
Prodeje grejdrů Case potvrdili jejich vysokou popularitu v zemích východní Evropy jako je Česká republika, Bulharsko, Maďarsko a Rumunsko.
V České republice dodala společnost Evrops první grejdr Case 836C AWD firmě ČNES dopravní stavby. Ta stroj využívá pro práci na recyklovaném podloží, kde díky své nízké hmotnosti nenarušuje jeho povrch. Současně však tento výkonný grejdr i přes jeho kompaktní velikost nasazuje na velkých stavbách dálnic.
Milým překvapením je i fakt, že o řadu C nemají zájem jen privátní firmy, ale i veřejný sektor. Dokazuje to nedávný prodej modelu 856C místním silničářům v Rumunském městě Valcea, který si koupili společně se dvěma traktorbagry.
Do Maďarska dealer CE Dynamic prodal model 836C- AWD, konkrétně společnosti Zöld Út-Építő Kft. Stroj je k vidění v severozápadní části Maďarska u města Tata. Grejdr je momentálně využíván k přípravě nových silnic.
Bulharská těžební a dopravní společnost PIMK využívá stroje 856C na stavbě železnice mezi městy Pazardzhik a Septemvri. Společnost má v plánu rozšířit své pole působnosti o stavby silnic – jen díky nedávno zakoupeným grejdrům 856C.
Ve Španělsku byl z nové řady C prvně prodán model 856C místní správě regionu Terra Alta. Stroj je zde používán k údržbě silnic a lesních cest a to na celých 743 km², které tento Katalánský region zaujímá. Dealer Eurocalidad prodal další 856C místním úřadům regionu Segovia.
Stejně populární jako ve Španělsku jsou nové grejdry I ve Francii. Pařížská společnost Veiga TP byla vůbec první společností, která si koupila 836C vybavený systémem navádění Leica. Jižněji v Lyonu společnost Barret Reglages Ganathains odkoupila další 836C pro hlavní projekt v centru města. Oblast Bellecour s rozlohou přibližně 62,000m2 musela být kompletně zarovnána a pokryta tenkou vrstvou písku. Díky grejdrům 836C bylo možné tento úkol stihnout v rekordně krátkém čase. V Itálii byly první 836C prodány místním úřadům města Città della Pieve.
Německá společnost Hermann Hinnenkamp zakoupila hned 8 grejdrů, z toho 6 kusů 836C a 2 kusy 856C. K předání všech osmi grejdrů došlo na dubnové Baumě.
Grejdry série C jsou novými špičkovými hráči týmu Case
Nové grejdry využívají patentovanou technologii Hi-eSCR (močovina) vyvinutou společností FPT Industrial, což znamená, že splňují požadavky čtvrtého stupně emisních norem bez použití DPF (filtru pevných částic) nebo recirkulace výfukových plynů, což má za následek nižší provozní náklady a zvýšení efektivnosti spalování. Již dříve si Case za tento krok vysloužil cenu Diesel Progress Excelence v kategorii grejdrů udělenou magazínem Diesel Progress a dodavatelem dílů ZF za dosažené úspěchy v oblasti strojírenství a designu.
Všechny grejdry značky Case byly navrhovány tak, aby poskytovaly pohodlí pro operátora společně s výjimečnou ovladatelností. Převodovky Ergopower zajišťují svižné řazení a efektivní výběr stupňů vzhledem k aktuálnímu nasazení stroje.
Grejdry série C lze objednat se všemi běžnými typy nivelací, což zajišťuje maximální flexibilitu ve vztahu k zákazníkovi a možnost snadných výměn nivelačních systémů.
Model | 836C | 836C AWD | 856C | 856C AWD |
Maximální provozní hmotnost | 12 500 kg | 12 800 kg | 16 250 kg | 16 650 kg |
Výkon základního motoru (1. – 3. stupeň) |
102 kW/138 hp | 102 kW/138 hp | 129 kW/173 hp | 129 kW/173 hp |
Dual Power (4. – 6. stupeň) |
115 kW/156 hp | 115 kW/156 hp | 142 kW/190 hp | 142 kW/190 hp |
Emisní normy | Tier4 Final / Stage IV | Tier4 Final / Stage IV | Tier4 Final / Stage IV | Tier4 Final / Stage IV |
Pro přidání komentáře se přihlašte nebo zaregistrujte.
Komentáře