Novinky emailem
  • Registrace
  • Přihlásit se
Vše
Články
Bazar
Fórum
Firmy
Krádeže
Práce
  • Články
  • Bazar
  • Fórum
  • Firmy
  • Krádeže
  • Veletrhy
  • Kalkulačky
  • Práce
  • Volné stroje
  • bagry.cz
  • /
  • Tiskové zprávy
  • /
  • Doosan uvádí na trh nová pásová rypadla v kategorii nad 20 tun

Doosan uvádí na trh nová pásová rypadla v kategorii nad 20 tun

13.10.2021 18:49

Společnost Doosan Infracore uvedla na trh 5 nových pásových rypadel v kategorii nad 20 tun.

00. DX245NHD-7_pic4  

První 21tunová pásová rypadla Doosan

Mezi nové stroje patří první 21tunová pásová rypadla Doosan - tři zcela nové modely DX210-7 a nové 25tunové pásové rypadlo DX245NHD-7 určené pro vysoké zatížení.

Dále také pásové rypadlo DX235LCR-7 o hmotnosti 25,3 tuny se sníženým poloměrem, které nahradí předchozí model. Všechna rypadla splňují požadavky emisní normy Stage V.

Výběr konfigurací 21tunových strojů

Nové modely DX210-7 / DX210NLC-7 / DX210LC-7 nabízejí výběr konfigurací s krátkými a dlouhými úzkými pásy nebo dlouhými širokými pásy. Nový model DX210-7 s krátkými pásy je ideální pro použití na měkkém terénu s požadavky na nižší tlak na půdu a nabízí výhody i při přepravě (desky pásů 700 mm nebo dokonce 800 mm, ale se šířkou menší než 3 m).

Rypadlo DX210NLC-7 s úzkými pásy cílí na vybrané trhy, kde je předpisy nebo preference zákazníků vyžadují. Nový stroj DX210LC-7 je ideální pro půjčovny, má podobnou konfiguraci s dlouhými pásy jako těžší model Doosan DX235LC.

Rypadlo pro vysoké zatížení

Nové 25tunové pásové rypadlo DX245NHD-7 je navrženo pro ty nejnáročnější aplikace. Přestože se jedná o pravé 25tunové rypadlo, obsahuje model DX245NHD-7 komponenty podvozku z 30tunové třídy - řetězy, rolny, hnací kolo a samotný podvozek jsou naddimenzovány tak, aby se prodloužila životnost stroje i při těch nejnáročnějších pracích.

Model DX245NHD-7 obohacuje sortiment středně velkých pásových rypadel Doosan o novou vysoce odolnou variantu. Pokud jde o název stroje, „N“ znamená „Narrow Track“ (úzké pásy) a „HD“ znamená „Heavy Duty“ (vysoké zatížení), což dokládá jeho vhodnost pro nejnáročnější aplikace. Kromě toho další výhodu přináší úzká konstrukce modelu DX245NHD-7 o přepravní šířce pouhých 2,54 m.

Novinka pro stísněné prostory

Nové pásové rypadlo DX235LCR-7 se sníženým poloměrem nabízí vynikající výkopový výkon spolu s flexibilitou, pohodlím a nízkými provozními náklady v kompaktním provedení s minimálním poloměrem otáčení zadní části - pouhých 1 724 mm. Model DX235LCR-7 uspokojuje zvýšenou poptávku po strojích se sníženým poloměrem pro práci v blízkosti budov a ve stísněných prostorech.

Trend směřující ke strojům se sníženým poloměrem je podporován úsporou prostoru, zejména na staveništích v centrech měst a v městských částech, kde se při výstavbě silnic a železnic vyžaduje ponechání sousedních jízdních pruhů a kolejí průjezdných, zatímco se podél nich pracuje.

Nový režim naklápěcího rotátoru

Na ovládacím panelu u všech nových 20tunových rypadel lze nalézt nový režim „Naklápěcí rotátor“, který je možné zvolit pro zajištění optimalizovaného hydraulického průtoku a díky němu maximalizovat přesnost práce naklápěcího rotátoru odstraněním zpětného tlaku.

Tato nová funkce naklápěcího rotátoru představuje speciální režim obousměrného průtoku. Je řízen systémem EPOS jako režim jednosměrného průtoku s přímým návratem do nádrže v každém směru, aby se zabránilo zpětnému tlaku a zvýšil se průtok a ovladatelnost.

Těžší protizávaží

Mezi nové prvky u modelu DX245NHD-7 patří těžké standardní protizávaží o hmotnosti 5 tun, které je zvláště vhodné pro práci s těžšími přídavnými zařízeními, jako jsou naklápěcí rotátory. Těžší protizávaží také přispívá k vyšší zvedací a výkopové kapacitě modelu DX245NHD-7.

Navzdory svým kompaktním rozměrům nabízí model DX235LCR-7 vynikající zvedací výkon a je dále vylepšen novým volitelným těžkým protizávažím, které umožňuje rypadlu snadno zvedat těžké předměty jako trubky a velké betonové bloky, čímž snadno vyhoví široké škále požadavků na městském staveništi.

Společnost Doosan také modernizovala konstrukci standardních a volitelných protizávaží, aby zajistila lepší dostupnost při servisu a co nejpohodlnější provádění prací údržby. Kromě optimalizované stability a vyšší zvedací kapacity je volitelné těžší protizávaží opět zvláště vhodné pro práci s těžšími přídavnými zařízeními jako naklápěcí rotátory.

Inteligentní hydraulický systém

Stejně jako ostatní modely nových pásových a kolových rypadel Doosan střední třídy obsahuje všech pět nových 20tunových modelů nový inteligentní hydraulický systém, který nabízí zlepšení přibližně o 30 % při pracích s přídavnými zařízeními ve srovnání s předchozími modely rypadel.

Tento systém využívá inteligentní logiku hydrauliky pro optimální rozdělení hydraulického průtoku při současné práci ramene a přídavného zařízení pomocí nového prioritního ventilu a dodatečného hydraulického vedení. To udržuje nepřetržitý hydraulický průtok k přídavnému zařízení, i když je rameno právě používáno.

Nová funkce jemného otáčení

Další standardní novinkou je funkce „Jemné otáčení“ minimalizující otřesy, které působí na zvednutý předmět při zahájení nebo zastavení otáčivého pohybu rypadla. Má za cíl zvýšit bezpečnost okolních pracovníků a zabránit škodám způsobeným pádem předmětu z rypadla. Pokud je tato funkce aktivní, mohou rypadla dosáhnout maximální rychlosti otáčení a v okamžiku zastavení nedojde k rázu, ale plynulému zastavení.

Nová rypadla také standardně obsahují nové zvedací oko, které je součástí odlitku tlačného prvku pro připojení lžíce na konci ramena. Nové zvedací oko má maximální nosnost 5 tun a obsahuje speciální vložku pouzdra zabraňující deformaci zvedacího otvoru.

Nový motor Stage V

Všechny nové modely jsou poháněny nejnovější generací šestiválcového dieselového motoru Doosan DL06V o výkonu 124 kW (166 k) při 1 800 ot./min, 131 kW (176 k) při 1 800 ot./min a 141 kW (189 k) při 1 900 ot./min.

Motor DL06V přináší nové řešení, které překračuje požadavky normy Stage V bez recirkulace výfukových plynů (EGR). Zvyšuje množství vzduchu dostupného během spalování a teplotu procesu a výrazně snižuje množství produkovaných částic.

Toho je dosaženo kombinací s vysoce účinnou technologií následného zpracování DOC / DPF + SCR, která zajišťuje minimální emise. Zásluhou nové technologii byla potřeba údržby filtru pevných částic (DPF) výrazně omezena. Navíc údržba není nutná vůbec, dokud stroj nedosáhne prvních 8 000 provozních hodin.

Inteligentní řízení výkonu SPC3

Vyšší palivová účinnost motoru DL06V v kombinaci s novým hlavním hydraulickým ventilem a novou generací inteligentního řízení výkonu SPC3 přináší větší úsporu paliva. U nových modelů jsou nyní k dispozici 4 režimy výkonu (P+, P, S nebo E), které pomáhají zjednodušit provoz nových rypadel a lze je nastavit v jednosměrném i obousměrném pracovním režimu.

Nové modely DX210-7, DX210NLC-7 a DX210LC-7 navíc využívají hydraulický systém, který se používá u těžšího modelu DX225LC-5 společnosti Doosan. Díky tomu je zajištěno, že obsluha má při své práci k dispozici nejrychlejší možnou odezvu, největší přesnost a hydraulickou kapacitu.

Zvýšené pohodlí a ovladatelnost

Technicky vyspělá kabina nových rypadel vyniká prostorností a ergonomií, čímž posouvá pohodlí obsluhy a snadnost ovládání na novou úroveň. Vylepšená kabina je vybavena novým vysoce kvalitním sedadlem a standardně nabízí více funkcí než jiné stroje na trhu, což zajišťuje vynikající ovladatelnost a vysokou přesnost při veškerých aplikacích.

Mezi další klíčové nové funkce v kabině a jejím okolí patří:

  • Nová 8palcová obrazovka Doosan Smart Touch s o 30 % větším displejem
  • DAB Audio (Systém volání handsfree a Bluetooth)
  • Bezklíčové startování (Doosan Smart Key) včetně dálkového uzamykání a odemykání dveří
  • Koženkové vyhřívané sedadlo (volitelné vyhřívání a chlazení)
  • Systém paralelních stěračů a nové provedení pedálů
  • Vylepšené proudění vzduchu pro odmrazování a klimatizaci
  • Standardně 8 LED pracovních světel a další 4 volitelné
  • AVM (volitelné sledování výhledu do všech stran pomocí 360° kamer)
  • Volitelná ultrazvuková detekce překážek (nelze u modelu DX235LCR-7)

Telematický systém DoosanCONNECT

Na všech nových 20tunových modelech je už z výroby standardně nainstalován nejmodernější bezdrátový systém pro správu vozového parku DoosanCONNECT. Systém nabízí webové řešení, které je velmi užitečné pro sledování výkonu, zabezpečení strojů a podporu preventivní údržby.

Je k dispozici jako standardní funkce u všech nových rypadel Doosan od 14 tun, u všech nových kolových nakladačů a kloubových demprů Doosan.

Pro více informací o stavebních strojích Doosan navštivte www.doosanequipment.eu nebo kontaktujte distributora pro ČR, společnost GARNEA a.s. na www.garnea-stavebni.cz.

Stručné specifikace pro rypadlo Doosan DX210-7

Specifikace Hodnoty
Objem lžíce 0,92 m³
Provozní hmotnost 21,3 tun
Výkopová hloubka / dosah / výška (se standardní přední částí) 6 270 / 9 535 / 9 330 mm
Celková šířka (s deskami pásu 600 mm) 2 800 mm
Celková výška / délka v pojezdové poloze (se standardní přední částí) 2 965 / 9 445 mm
Poloměr otáčení zadní části 2 815 mm
Rypná síla na lžíci / ramenu (dle ISO) 15,5 / 6,9 tun
Zvedací kapacita v dosahu 6 m 6,9 tun
Pojezdová rychlost (nízký / vysoký rozsah) 3,0 / 5,6 km/h
Motor (čistý SAE J1995) Doosan DL06V Stage V,
6 válců,
124 kW (166 k) při 1 800 ot./min

Stručné specifikace pro rypadlo Doosan DX210NLC-7

Specifikace Hodnoty
Objem lžíce 0,92 m³
Provozní hmotnost 21,7 tun
Výkopová hloubka / dosah / výška (se standardní přední částí) 6 270 / 9 535 / 9 330 mm
Celková šířka (s deskami pásu 600 mm) 2 540 mm
Celková výška / délka v pojezdové poloze (se standardní přední částí) 2 985 / 9 445 mm
Poloměr otáčení zadní části 2 815 mm
Rypná síla na lžíci / ramenu (dle ISO) 15,5 / 10,8 tun
Zvedací kapacita v dosahu 6 m 8,01 tun
Pojezdová rychlost (nízký / vysoký rozsah) 3,0 / 5,6 km/h
Motor (čistý SAE J1995) Doosan DL06V Stage V,
6 válců,
124 kW (166 k) při 1 800 ot./min

Stručné specifikace pro rypadlo Doosan DX210LC-7

Specifikace Hodnoty
Objem lžíce 0,92 m³
Provozní hmotnost 21,7 tun
Výkopová hloubka / dosah / výška (se standardní přední částí) 6 270 / 9 535 / 9 330 mm
Celková šířka (s deskami pásu 600 mm) 2 990 mm
Celková výška / délka v pojezdové poloze (se standardní přední částí) 2 965 / 9 445 mm
Poloměr otáčení zadní části 2 815 mm
Rypná síla na lžíci / ramenu (dle ISO) 15,5 / 10,8 tun
Zvedací kapacita v dosahu 6 m 8,01 tun
Pojezdová rychlost (nízký / vysoký rozsah) 3,0 / 5,6 km/h
Motor (čistý SAE J1995) Doosan DL06V Stage V,
6 válců,
124 kW (166 k) při 1 800 ot./min

Stručné specifikace pro rypadlo Doosan DX245NHD-7

Specifikace Hodnoty
Objem lžíce 1,3 m³
Provozní hmotnost 25,1 tun
Výkopová hloubka / dosah / výška (se standardní přední částí) 6 595 / 9 715 / 6 825 mm
Celková šířka (s deskami pásu 550 mm) 2 540 mm
Celková výška / délka v pojezdové poloze (se standardní přední částí) 3 006 / 9 522 mm
Poloměr otáčení zadní části 2 815 mm
Rypná síla na lžíci / ramenu (dle ISO) 15,5 / 10,8 tun
Tažná síla 248 kN
Zvedací kapacita v dosahu 6 m 8,78 tun
Pojezdová rychlost (nízký / vysoký rozsah) 3,0 / 5,3 km/h
Motor (čistý SAE J1995) Doosan DL06V Stage V,
6 válců,
131 kW (176 k) při 1 800 ot./min

Stručné specifikace pro rypadlo Doosan DX235LCR-7

Specifikace Hodnoty
Objem lžíce 1,2 m³
Provozní hmotnost 25,3 tun
Výkopová hloubka / dosah / výška (se standardní přední částí) 6 680 / 9 830 / 10 805 mm
Celková šířka (s deskami pásu 600 mm) 2 990 mm
Celková výška / délka v pojezdové poloze (se standardní přední částí) 3 123 / 9 940 mm
Poloměr otáčení zadní části 1 724 mm
Rypná síla na lžíci / ramenu (dle ISO) 15,6 / 12,4 tun
Zvedací kapacita v dosahu 6 m 8,31 tun
Pojezdová rychlost (nízký / vysoký rozsah) 3,2 / 5,8 km/h
Motor (čistý SAE J1995) Doosan DL06V Stage V,
6 válců,
141 kW (189 k) při 1 900 ot./min

Komentáře

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo zaregistrujte.

  • Tiskové zprávy
  • Zajímavé odkazy
  • Základní pojmy
  • GDPR
  • Reklama
  • Kontakt
ISSN 1801-0768 | © 2004-2022 CE Grid Všechna práva vyhrazena. Používáním této stránky souhlasíte s právními podmínkami TOPlist