Téma: UNC 061

Autor

Zpráva

David Tauber

Členem od: 08.03.2009
Příspěvků: 4

08. březen 2009 19:48:36

Dobrý den,
budu si kupovat UNC 061 a tak bych potřeboval vědět, jak se stroj ovládá , na co slouží pedály , kolik má nosnost na čelní lžíci a kde se dají koupit nové plechové disky.
Za odpovědi děkuji.


Popíno .

nakládka
Členem od: 28.10.2007
Příspěvků: 738

09. březen 2009 20:13:12

na nic ,běž už radši do 060,nebo 750.


jan k

jan k
Členem od: 16.08.2008
Příspěvků: 434

10. březen 2009 21:45:51

Dobrý den,jesti nemáte na smykem řízených strojích žádnou praxi,tak se to radči někde nejdříve naučte a až pak si kupte vlastí. A 061 to už je fakt olejnička,to už snad radči Novotného nebo aspoň unc 750. A jestli ho chcete kupovat za hotové,radči to vražte do akontace za něco lepšího. Dealeři chtěj prodávat a nemaj komu,tak toho využijte.


radek kratky

radek  kratky
Členem od: 11.02.2009
Příspěvků: 110

10. březen 2009 22:05:51

061 to je skutečně špatná volba!!!


Pavel Mach

Členem od: 06.04.2008
Příspěvků: 1851

10. březen 2009 22:25:42

Pokud nemá žádnou praxi tak ho to těžko někde nechají naučit. Právě si musí koupit svuj stroj a na něm se to naučit.


radek kratky

radek  kratky
Členem od: 11.02.2009
Příspěvků: 110

10. březen 2009 22:47:01

061 to fakt néni ani na učení .Jak píše Hoza jdi do 060 nebo 750 upřímná rada...


Michal Vaňhara

Členem od: 27.09.2007
Příspěvků: 13

11. březen 2009 13:11:39

Takže snad v krátkosti odpovím na tvoje otázky:
ovládání UNC 061 je rozdílné od UNC 060, Locust 750 - pojezd je ovládán levou rukou (joystick), pravý joystick - pracovní funkce lopaty a výložníku. Plyn pravý pedál na podlaze nebo ruční vpravo. vlevo na podlaze překlápěcí pedál pro přídavné zařízení.Hrazda na sedačce je parkovací brzda.
Jmenovitá nosnost je u UNC061 tuším 850kg.
Nové plechové disky za cca 1300Kč/ks www.zetes.cz (kontakty máš tam).
Není to nejmodernější stroj, ale jestli je relativně v dobrém stavu, tak ti ještě poslouží.
UNC 060 a Locust 750 jsou trochu lepší stroje.

Nový je nový, ale finančně je to někde jinde i když si dnes každý myslí, že dealer mu dá v této situaci na trhu nový za cenu starého, nebo 50% slevu - BLBOST.

Ať se Ti daří.


David Tauber

Členem od: 08.03.2009
Příspěvků: 4

11. březen 2009 16:55:16

Dobrý den Michale,
děkuji moc za odpověď.


Ondrej Smutný

Členem od: 10.11.2007
Příspěvků: 59

14. březen 2009 11:51:10

Všetci na fóre vždy prezentujú tento stroj ako najhorší stroj pod slnkom a pritom to tak vôbec nie je. Je samozrejmé, že niektoré riešenia neboli veľkou výhrou, to Vám neberiem. Ale až tak katastroficky by som tento stroj nehodnotil, keby bol taký zlý, tak nezaznamenávam dopyt po tomto stroji aj 6 rokov po ukončení výroby.

Výroba, predaj, servis
Nakladače, manipulačná technika, náhradné diely, servis
DETVAN
www.detvan.sk


jan k

jan k
Členem od: 16.08.2008
Příspěvků: 434

14. březen 2009 12:42:03

Chápu,že jako občan Slovenské republiky tyto stroje bráníte jak o život. Nehanim UNC,jen 061 je už fakt starý stroj,je to volba plná starostí a stresu. Na větších stavbách ho s tim vyhod4


Ondrej Smutný

Členem od: 10.11.2007
Příspěvků: 59

14. březen 2009 16:31:49

Nikto ich nebráni ako o život. Keď poviem, že nechápem prečo všetci ten stroj prezentujú ako najhorší, tak to nie je bránenie o život. Iba proste vravím, že ten stroj ešte stále je schopný odviezť svoju prácu.

Výroba, predaj, servis
Nakladače, manipulačná technika, náhradné diely, servis
DETVAN
www.detvan.sk


jan k

jan k
Členem od: 16.08.2008
Příspěvků: 434

14. březen 2009 19:39:48

Ano to jistě,jen v konkurenci už neobstojí.......


Ondrej Smutný

Členem od: 10.11.2007
Příspěvků: 59

14. březen 2009 22:05:23

Áno, to samozrejme. Asi sa zhodneme keď to uzavriem a poviem, že tento stroj je morálne zastaralý happy

Výroba, predaj, servis
Nakladače, manipulačná technika, náhradné diely, servis
DETVAN
www.detvan.sk


Ferry JCB 4CX

Ferry  JCB 4CX
Členem od: 29.11.2007
Příspěvků: 53

15. březen 2009 13:00:40

Zdravím kolegové,můj názor je, že nikdy neměl vyjet z fabryky. Měl větší lžicu než uvezl,otočit se na místě je nemožné,a ovládání bovdenama bylo holé šílenství a to je jen troška ze všech problémů....


Jakub Stinka

Členem od: 26.07.2009
Příspěvků: 5

26. červenec 2009 20:27:28

Nebral bych to z tou 061 tak dramaticky,mam jí už nějakej pátek,rok 98 a pouze drobné problémy a to že se to nedá otočit na místě je pouze v rukách!!Ten kdo dokáže dobře ovládat 061 tak je pak král v řízení jakéhokoliv jiného smykáče,ale ten co řídí z dvouma pákama,ten nikdy nebude umět ovládat 061!!A že to je olejnička??Ani náhodou!Jak z čim zacházíš,tak stim taky scházíš!


Jan Čada

Členem od: 03.01.2008
Příspěvků: 776

26. červenec 2009 21:20:12

//ten co řídí z dvouma pákama,ten nikdy nebude umět ovládat 061!!//Napsal Jakub. To mi připomělo ,jak se kdysi říkalo.Ten kdo umí s Bělorusem,tak ten uletí i s Boeningem.


S Ondřej

Členem od: 18.03.2017
Příspěvků: 13

19. březen 2017 10:09:53

JJ,čtu to tady a mam 061 3roky a udělal mnoho práce a navíc,pokud někdo radí 060 či 750 ap. je to stejný kram...až na pár maličkostí.....asi by měl každy zvážit,zda to bude denně na stavbě,nebo 3x v měsíci...je to jako by jste chtěli s Avii dělat dnes mezinárodní dopravu,myslím 31čku............To auto se hodí jen na rozvoz,to samé 060,061 ap.prostě krám který poslouží a potřebuje neustále udržbu...Snad nikoho neurazím...sorry,můj názor


Přidat příspěvek k tématu