Téma: UNC 060 Bardejov místo Orsta
Autor
Zpráva
18. březen 2015 12:25:49
Zdravím, zjistil jsem , že mám vylochtané pístky v ovladačích Orsta, sehnal jsem za bednu hrušek zachovalé Bardejov, už to někdo měnil? Budou mít asi větší průtok, zajímalo by mě, jak to v reálu chodí a jestli je nejlepší varianta napojit do hadicema, dolendry jsou proti Orstě o číslo větší. Dík Martin
18. březen 2015 21:47:10
Ventil výložníku je vzádu pod chladičema kdyš otevřete zadní vrata jak je rozvaděč .Ale pozor stím dotahováním at vám neprdne to nové čerpadlo .Muže tam bejt nekde seklej bordel nebo okroužek špatnej nebo pružina
19. březen 2015 18:15:12
OK, dík, mrknu na to
22. březen 2015 20:02:13
No, tak jsem se k tomu ani nedostal, řeším podstatnější problém. Po delší odstávce mě nereaguje ovládání výložníku na pohyb jaystiku prostě nic, pojezd je poněkud zpomalený, jede tak na 25 procent. Vyměnil jsem pracovní čerpadlo a tím to není. rozebral jsem ještě pojistné ventily, ke kterým jsem se dostal, u toho, co je na rozvaděči musím vyměnit O kroužky, staré se nedají použít, myslím si ale, že to tím nebude.Napadá mě, jestli to není někde přicpané po cestě nebo něco s rozvaděčem.. Rozebral jsem taky stop ventil v podlaze, ten byl ale taky OK.. tak nevím. Má někdo nějaký nápad, co to může být? Dík Martin
25. březen 2015 20:29:04
Je ještě jeden ventil pro ovládací okruh. Je přidělán na kastlíku baterky. Vedou k němu tři hadice. Je to taková kostka,na které je ze strany šroub pro nastavení tlaku,který je zajištěn matkou. Když sem s bobkem jezdíval,podobná závada se občas ukázala.Stačilo povolit ten venil,nastartovat motor a za chodu pomalu přitahovat na původní místo.Většinou to pomohlo a bobek zase makal. Došlo i k tomu,že se musel rozebrat,ale bacha,tryska toho vantilku je zajištěna takovou dutou trubyčkou. Nesmí se tam nic páčit silou, vše jde vyndat lehce. Ten ventil je nastaven tuším na 25at.Když dáte větší tlak,tak ovládací páky sebou škubou. Při malém je zase stroj líný a pomalý. Ta trubička se dá vytáhnout měděným dráten zbroušeném do špičky.zapíchne se do otvoru a pootáčením se dá vytáhnout.
28. březen 2015 23:59:29
Dík za rady, byl to protlačený o-kroužek na pojistném ventilu na rozvaděči...už to zase funguje.. K příspěvku Miry Dvořáka.. na kastlu baterky je ventil pro ovládací okruh, není to ale kostka, ve to jen klasika,pouzdro se šroubem a pojistnou maticí. Tu kostku mám doma, montovala se na UNCečka , kde byl také v ovládacím okruhu filtr oleje, pravděpodobně starší typy. A je fakt, že musím sehnat manometr a nastavit tlak, páky sebou sice neškubou, ale výložník při pohybu nahoru jede při studeném oleji trochu trhavě. Tak si říkáž, že buď tlak v ovládacím okruhu nebo ovladač Orsta...
30. březen 2015 08:59:00
Hlavně ,že se povedlo dát Bobka zase do chodu. Na ten kroužek jsem si taky vzpoměl,ale až po poslání příspěvku. Co si pamatuju ,musel se ten ventil rozdělat a pomocí pětky šroubku vytáhnou váleček a pod ním byl O kroužek.Byl trošku problém nasadit ho zpátky aby se nesesunul a nedošlo k dalšímu poničení. Je to už pár let,co jsem v Bobíku seděl. Naposled někdy v roce 88. Určitě se ladaco změnilo. Když se určí dobrá diagnosa,tak ta oprava už není takový problém.
10. duben 2015 18:36:05
myslím si ale, že to tím nebude.Napadá mě, jestli to není někde přicpané po cestě nebo něco s rozvaděčem.. Rozebral jsem taky stop ventil v podlaze, ten byl ale taky OK.. tak nevím. Má někdo nějaký nápad, co to může být? Dík Martin
23. leden 2017 07:48:19
Chcem poradiť mám 060 pokiaľ je studená ide pekné aj na nízkych otáčkach ak sa zahreje tak pojazdy aj všetko ostatné je lenivé aj vyloznik neviem čo stým môže byť prosím o radu dakujem