Téma: Převoz minibagru cat 302.5c
Autor
Zpráva
05. březen 2010 11:11:30
Chci se zeptat, jestli by mi tady někdo neporadil, jak bezpečně převážet minibagr cat 302.5c, když se chci vyhnout převážení na nákladním autě... Řeším totiž to, že nemám řp. sk.c, ale váha 3 tuny je za normální osobní automobil nepřípustná a jak zjištuji, tak i dodávky, popř. offroady takovou váhu dost dobře nezvládnou...
Díky za rady
05. březen 2010 12:02:00
Čau Martine,tady to tahal kluk za Nisanem Patrolem a měl přívěs 3,5t...a jezdil jako pán....já si vozim na kontejnerovce Daf..odkud jsi?můžem pokecat....
05. březen 2010 12:26:55
Jo to můžeme.., jsem z Brna a ted se chystám pořídit tu 302.5, tak sháním všechny informace... Už jsem slyšel o tom, že to sem tam někdo táhá za nějakým offroadem a bez problémů, ale druhou stranu zase, že to auto pak dostává dost zabrat atd... Takže zatím mi připadá nejlepší ta varianta nějakýho toho nákladáku.... Ale s tím souvisí řp. na C a hlavně i finance...
Každopádně zatím díky za radu.
05. březen 2010 17:28:10
Taky jsme tahali za Patrolem, po rovině by to asi šlo ale u nás na horách to nabylo ono. Podvalník to zkopce neubrzdil, tak se muselo brzit autem a za chvíli odešli destičky. A to nemluvim o tom, jak se z brzd kouřilo... Vozili jsme minibagr 2,9tuny. Teď převážím na podvalníčku za traktorem a max spokojenost.
05. březen 2010 17:55:53
co se týče patrola dá se a ním tahat až 4,5t podívej se v zahraničí dávaj nato čubu jako má nákladák a má to i vzduchovej rovod na brzdy přívěsu
05. březen 2010 18:20:54
ŠAMPŮNEK, Nazdar zajímá mě jak jsi spokojen s tím dafem,jak je to finančně náročnější jak avie d 90.Chtěl jsem původně staršího mana,ale mám z toho tak trochu strach.Nástavbu tam máš jakou okřínka?paPak řeší ještě variantu traktor s vlekem a koupit nájezdy.Díky catík 302,5
05. březen 2010 18:31:08
Milhaus-čau Dafa mám teprve půl roku a jsem dost spokojený natáhne 5 tun jako prd..s Ávkou nesrovnatelný..jestli ti můžu poradit kup DAF bo MAN.... mám nástavbu Okřínek,Novosedly jsou na hovno,bagr rád sjíždí dolu..maj větší úhel překlopení než Okřínek ,traktor je taky dobrá varianta,ale na delší cesty dost na prd...ale pokud se motáš okolo komína..stačil by....odkud jsi?máš 302.5 soukromě?
05. březen 2010 18:48:03
Mám 302,5 a unc 061 a dělám pro stavební firmu,kde jsem zaměstnaný.Dělám na živnosták pro ně při zaměstnání,takže jsem u stálé práce.Když není co bagrovat tak makám jako zaměstnanec.Oni mě zatím převáží,ale chci mít trochu svobody i na boční melouchy,bez dopravy je zle.Toho dafa jsi bral novýho?Dík čus
Jo a jsem od Zlína
05. březen 2010 18:52:09
nee novej není 2003...hele nepokecáme víc?třeba přes mail,icq..můj mail prozemp@seznam.cz ozvi se...
05. březen 2010 19:03:04
určitě se ozvu ale jdu ted kalit,zítra budu upravovat svahovku.aAle určitě se ozvu.Tak bagrům zdar.A ten bagřík je rok 2002
05. březen 2010 20:38:11
Aleši ty máš Dafa??Že ses ani nepochlubil?
Jinak tahat něco za offroudem když nemáš C,nebo E tak to můžeš do tý doby než si tě někde vychmátnou policajti.Protože to budou brát jako řízení bez oprávnění a to to ani nebudou muset vážit.Radši si sežeň nějakej kont.,nebo podval za traktor.
05. březen 2010 23:33:08
Jak si Aleši přišel na no, že Novosedly májí větší překlopení než Okřínek. Možná kdysy, ale už nin. rok to dělaj jak Okřínek????
06. březen 2010 09:55:05
nu je to možný že poslední rok to dělaj jako Okřínek,ale všechny starší modely maji větší náklon při nakládce než Okřínek..to nevíš?
06. březen 2010 13:47:19
Novosedly měli stopro větší uhel při natahování.Dneska už se to všechno vyrovnalo,ale stejně se to váže ke kontajneru.Tak je vcelku jedno jestli je uhel 30,nebo60 stupňů.
06. březen 2010 19:44:24
Aleši napsal jsem kdysi, taže to vím mooc dobře . Z Novosedlama mám dost zkušeností mame už čtvrtou nástavbu. a popravdě si nemůžu stěžovat až na pár menších much. Okřínek se mi vždy zdál slabý, ale je to věc názoru. Je to jak z bagrama každýmu vyhovuje něco jiného. Ale ať ti to slouží ke tvé spokojenosti.
09. březen 2010 19:39:42
Davide- já to tak nemyslel,já nevěděl,že už Novosedly dělaj dvoupísťáky...vždycky když mě někdo natahoval Novos. tak měl jednoramennej hák a to teda bylo maso..zvlášť když měl ještě dlouhou Ávku..tak jsem pojal názor,že Novosedly nee...třeba u Okřínku se bagr při nakládce nehne ani o cm,i bez přivázání....za to u Novos....to letělo dolů.....nevím,věc názoru
09. březen 2010 20:30:44
Aleši písni mi na mail kdy jedeš na Baumu třeba se trefíme do stejného data, tak by jsme se tam mohly potkat.
hurkazp@seznam.cz
12. březen 2010 06:53:36
Zdarec
Kdybys měl Martine řp.sk.C tak bych tě mohl nabídnout mou nevyužitou odtahovku.Na mini by byla ideální a 3 tuny na ní dáš,má i uzávěrku tak něco ujede.Pokud by jste měl někdo zájem tak se určitě domluvíme.
Zatim čau
12. březen 2010 10:48:49
Čau Marku..co to maš za odtahovku jak jsi nabizel? Možná bych měl zájem.Dik Honza
14. březen 2010 20:18:35
Ahoj Honzo
V odkazu je inzerát na odtahovku.Já už jí mám nevyužitou a tak jí prodávám.Pokud bys chtěl víc info tak po emailu,nebo zavolej.Dík a zatim čau
http://nakladni-uzitkove-vozy.hyp...ercedes-410d-6-mist-nabidka-klatovy/
www.oparvy-karoserii.wz.cz
19. červen 2011 20:04:45
Zdarec, nevíte prosím někdo kolik je schopná uvézt avia odtahovka?? měla zvedací patro, vozila dvě osobní auta, uveze mi to minibagr kolem 3.6t?? díky
19. červen 2011 21:46:45
3,6 tuny j jako dvca osobáky takže žádný problém....
22. červen 2011 00:27:52
Avie to uveze. Uvezly by to i některý dodávky,hlavně ty co jsou kontrukčně stavěný na větší hmotnost a na 3,5t dodávku jsou stlačený jen papírově. Tam bych se ovšem obával četníků s váhama. Oni totiž v poslední době hledají zisk kde se dá a když už pomalu odnaučili jezdit přetížený kamiony,tak váží i dodávky. Už jsem to viděl několikrát,že kamion nechá projet a sáhne si pro naloženou dodávku. Teď už totiž těm kontrolním jelitům ani trochu nejde o bezpečnost,nebo stav silnic jak prezentují v médiích,ale čistě jen o zisk,jelikož je do toho tlačí nadřízení. Nehledě na to,že při delším užívání,by to taková dodávka nesla asi těžce. Na takovej bagr by byl opravdu nejlepší nakláďák,nebo na vleku za offroadem,či dodávkou. Tam už je ale taky problém,že pokud je to auto psaný na firmu,tak musí mít tachograf. Navíc ten vlek bude taky přetíženej.Nevím o žádným autě do 3,5t,který by mělo závěs na víc než 3,5t.
Ale pokud půjdem do důsledku,tak i náklaďák do 7,5t se s takovým bagrem do váhy nevejde. Větší auto by zas stálo víc peněz na poplatcích,takže taky špatně. Každopádně to je investice na delší dobu a když vidím vynalézavost policajtů a celníků,tak bych do úvah o rozhodování co koupit zahrnul i tohle.
22. červen 2011 21:49:35
už som písal ,mám mercedes vario 815 r.v .2001 7,5 t ,náklad 3,790kg. 303 cat v pohode vozím ,tiahlo má racingera na kompresor ked pretláčame a aj gulu za vozík ,trojstranná sklopka ,hliníkové nájazdy .Mám aj mýto,zatial žiadny problém ,kolega má iveco sklopku ,akurát .že neuvezie v teréne /nemá uzávierku,po dialnici 90 km/hod,poistka malá ,cestnu dan do apríla odhlásim -nechcel by som kontajnerku,auto som doviezol z madarska ,dokonca aj euro 3,či 4 malo .nebol s ničím problém ani s prihlásením akurát STK každý rok a tachograf každé 2 roky -max. spokojnost.....
22. červen 2011 22:33:52
Tak to je dobrá nosnost při 7,5t. Možná budou u jiný auta co jsou takhle lehký,ale je pravda,že dost aut hlavně těch starších se nedostane přes 3,5t nákladu. Samozřejmě uvezou mnohem víc,ale neprojdou váhou.
20. červenec 2011 19:35:28
moc hezke p. pulpan kolik vazi 3cx?4cx by to asi neuvezlo co?
21. červenec 2011 02:08:42
Verze JCB midi váží podle papíru cca 4,4 tuny a je naložená na devítitunové Avii a to bez přední lopaty. Takže teoreticky by se to mělo vejít do povolené váhy. To je však asi maximum co se ještě na Avii dá odvézt. Je to ideální řešení všude tam, kde se velký bagr nevejde a nebo není potřeba. Další výhodou tohoto stroje je demontovatelný podkop, pokud by byl potřeba pouze jako nakladač, je však výhodnější tam popdkop nechat vzhledem k tomu, že na nohách je bagr alespoň trochu stabilní. Vím, že je dneska móda otočáků ale traktor je přeci jenom víceúčelovější, používám ho na údržbu areálu a demolici budovy v kombinaci s drtičem redrhino 5000 ten váží cca 3,5 t. a v kontejneru se mu také líbí. Podotýkám, že se jedná o řešení pokud nepotřebujete zpracovávat stovky tun, spíše jsou to jen desítky ale provozní náklady jsou příznivé.
22. červenec 2011 16:59:08
Jista moznost by byla,zvolit jiny typ vleku. Dnes delaj krom tandemu i klasicke vleky ze maj napravy na krajich a svou otoc takze vaha na offrouda je jen tlacna nebo tazna, veskera vaha zustane na vleku.Jeden z vyrobcu je Maro kralovice. ruza
10. březen 2016 07:40:19
Zdravicko,chci se zeptat jestli ma nekdo zkusenost s prevazenin minibagru na ivecu dailyna..doposud jsem vozil na dlouhe kare,ale tu uz nemam,tak se ptam jak moc bezpecne je vozit bagr na korbe auta,ktera je vysoko tak 130cm.ptam se kvuli tezisti..dekuji