Téma: závada jcb 3cx, servis

Autor

Zpráva

Zbyšek Pantůček

Členem od: 31.07.2008
Příspěvků: 727

29. listopad 2011 18:51:55

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat jestli by se tady nenašel šikovnej človíček či přímo servisman, který by k nám mohl přijet specifikovat závadu, která nám vznikla na stroji jcb 3cx? Samozřejmě v případě zájmu i s následující opravou. Jsme z okresu Praha-západ. Budu moc rád i za doporučení. Děkuji

Tel: 725801909
zemni-prace@seznam.cz


KMK servis

KMK servis
Členem od: 04.09.2009
Příspěvků: 110

29. listopad 2011 19:26:34

Zdravím, zkuste
AH-SERVIS
Za Zastávkou 373,
11000 Praha,

telefon 603 719 103

www.k-m-k.cz
info@k-m-k.cz


Jan Čada

Členem od: 03.01.2008
Příspěvků: 776

30. listopad 2011 07:00:23

To je divný postup .Když k vám přijedu a řeknu,že příčínou závady je např pojiš.ventil nebo převodovka a řeknu že chci za určení diagnozy dva tisíce ,protože na opravu nemám čas tak mi je dáte? Nebo nedáte?Jáký je běžný postup?Co můžu si udělám sám a na co nestačím si musím nechat udělat.Musím jak se říká pustit chlup.Ne každý musí se mnou souhlasit.


Zbyšek Pantůček

Členem od: 31.07.2008
Příspěvků: 727

30. listopad 2011 08:50:11

Ano je to tak. Vždy používáme pouze garanční servis. Jakmile skončí záruka, pak co můžeme(zvládneme) si uděláme sami, co nezvládneme si necháme udělat. Někteří naši zaměstnanci jsou původně zámečníci, automechanici(osobní či nákl.vozů) a prostory máme vlastní, tak proč ne. Nikde se, ale nechvástáme, že zvládneme všechno. Je to jen naše věc a nikdy jsem nikomu netvrdil nic jiného. Samozřejmě, že bychom rádi počítáli s tím, že ten kdo zkonkretizuje závadu, pak i závadu odstraní, ale co když nám řekně jak jste sám uvedl, že již nemá na další úkon opravy čas? Pak jistě zaplatíme za diagnostiku a v dobrém se rozloučíme. Pokud bude mít chuť se vrhnout do opravy, budem vysloveně rádi.


Zbyšek Pantůček

Členem od: 31.07.2008
Příspěvků: 727

30. listopad 2011 16:22:02

Nakonec jsme závadu vyřešili s firm. LTlinek, vzpomněl jsem si, že jsme u nich brali kladivo na traktor a vždy měli dobrý přístup. Tenkrát i při malé reklamaci a tak jsem se jim rád ozval znovu. Závadu za pár korun odstranili a přijeli cca 20min. po mém telefonátu happy Všem tedy mohu jen doporučit.

Pane KMK servis i přes to moc děkuji za radu.


Jan Čada

Členem od: 03.01.2008
Příspěvků: 776

30. listopad 2011 20:12:51

Gratuluju pane Pantůčku,udělal jste to dobře.Tak jsem to myslel.Pořád je potřeba mít na telefonu nějakého anděla.Ten váš je z Kolovrat.


Přidat příspěvek k tématu