Téma: schema el.instalace na JCB 3Cx rv.1983
Autor
Zpráva
17. prosinec 2011 19:07:16
Dobrý večer, scháním schema elektro-instalace na JCB 3Cx.Nevíte někdo kde se to dá stáhnout a nebo máte-li to někdo a můžete pomoci. Strejda tento stroj od někud dovezl,ale ta el.instalace je tam v hrozném stavu dráty potrhané a ztvrdlé a nedají se ani pořádně odizolovat. Děkuji předem.Jaroslav
17. prosinec 2011 19:32:39
Tak to bude hádám problem...dejte vědět jak ste dopadl....ale na tak starým traktoru nebude el.nijak složitá,kdo se trochu vyzná v instalacích,poměrně snadno to dohledá a pokud je to už tak v dezolátním stavu a bude se muset dát většina drátů nových,doporučil bych sehnat schema na Zetora a zapojit to podle něj....
s pozdravem
18. prosinec 2011 11:11:19
Zítra se do toho pustím,v autoelektrice se vyznám tak-že to nebude zase takový problém,jen jsem potřeboval vědět kam který drát vede abych to nemusel hledat a prozvoňovat,stroj stojí venku a teploty nic moc. Ale jsem na to zvyklý, 20let v pískovně. Právě od startéru jich jde asi pět do přístrojovky a ty co lezou ze svazku jsou ztvrdlý a lámou se. V tom svazku možná ještě budou zachovalé a tak to tam napojím novými ale dám tam už silikonové. Jinak ještě musím udělat nové vedení k alternátoru a žhavení, je to celkem dobrý stroj takový veterán sice poznamenaný stářím a budeme ho používat jen tak něco sem tam vyhrábnout kolem baráku. Strejda si takových histor.věcí dost váží,pracoval s nimi přes 40 let. Nyní je v důchodu a tak to chce mít zprovozněný. Děkuji za odpověď Jaroslav
18. prosinec 2011 19:00:59
no jardo jestli to zapojíš na zetora tak pošli video jak to maká dělam mechanika na jcb a předevšim elektriku tak bych se chtěl kouknout kolik toho nepude
19. prosinec 2011 20:37:01
No Petře tak jsem to dneska zmákl tak , že jsem na konce drátů ze svazku od starteru a alternátoru navlékl smršťovací bužírku a nahřál. Pěkně se to stáhlo na polámanou izolaci. Nacvakal jsem nové konektory a start s žhavením proběhl uspěšně. Ale teď to bude pracnější neboť nejdou některé spotřebiče, světla a ukazatele směru,takže ve středu palubka ven,spínače světel relátka atd. Předělat to celé nové by bylo pro důchodce neekonomické. A teď se podrž ten stroj prý 7let nepracoval,a měl tento typ sestrojit nějaký čech v Anglii. Informace od strejdy. Na otáčkoměru je 1852MH, žádný jujstik pouze 4páky. S pozdravem Jaroslav