Téma: Rypadlo-nakladač Terex
Autor
Zpráva
15. srpen 2006 13:09:50
Vážení bagráci a majitelé rypadlo-nakladače TEREX (především r.v. 2005-2006) ale i starší ročníky výroby. Mám následující důležité dotazy.
-Jaké máte zkušenosti s kvalitou a výkonem těchto strojů ?
-Jak vám funguje ovládání svahovací lopaty ( boční natáčení ) ?
-Je elektro instalace poruchová ?
-Nepraská často příruba tlumiče výfuku ?
-Nepraská často kryt alternátoru ?
-Nepraskají trubky hydrauliky, případně které ?
-Nedřou se opakovaně některé trubky hydraulického okruhu o těleso pístnice do úplného prodření ?
-Jak jste spokojeni s uzávěry oken kabiny ( tedy s jejich spolehlivostí ) ?
-Netrhají se vzorky předních kol o rám pod motorem, při plném zatáčení ?
Tímto vás prosím o případné další poznatky a zkušenosti s tímto strojem. Poku nebudete z nejrůznějších důvodů chtít poznatky řešit veřejně, prosím o zavolání na číslo 774 311 609 nebo na e-mailovou adresu: boh.rambo@tiscali.cz
S pozdravem Bohuslav Rambousek
15. srpen 2006 18:46:35
Vážený pane Rambousku,opět jste mě nezklamal.Kdybych Vás z doslechu neznal,tak bych ani nevěřil,že jste nikdy viděl bagr.Nezlobte se na mě,ale takový stroj,ketrý by neměl ani jednu z vámi popisovaných závad ještě nevymysleli.....Nezdá se vám,že zacházíte před koupí bagru až moc do detailu?
15. srpen 2006 21:24:13
Achhhh joooo!
15. srpen 2006 21:46:09
Vážený pane tyto v uvozovkách drobnosti bi mne jako strojníka nezajímali již z důvodu že třetina dotazovaných věcí je způsobena nedostatečnou údržbou a seřízením stroje. Například trubka se vám prodře jenom v případě, že má vůli čep na pístnici a ta se i strubkou dře o šasí a nebo trubky pod rámem se dřou jenom když jsou uvolněné z uchycení. A to samé se týká elektro instalace i funkčností hydraulických ovladačů. Jsem strojník a spravuji si 100% závad sám s kolegou a vím očem mluvím. Máme 965. a pokut se snažíte házet kritiku na nějakou značku tak alesponˇ přemýšlejte.
15. srpen 2006 22:13:18
Vážení,
kteří se stydíte podepsat za svůj názor.
Uvedený bagr Terex 880 neuvažuji koupit, ale jsem Jeho vlastníkem cca. 45 dní. Je koupen v ČR a to nový. Tedy v záruce a uvedené opravy spadají do povinné garance. Ale pokud se některé závady opakují k dnešnímu dni po šesté a mechanik není schopen příčinu závady ani přesně diagnistikovat po několika návštěvách, tedy není do dnes ani opravena, to přinejmečím přijde líto že? Nebo částka cca. 2.500.000,-Kč za stroj nestojí za zmínku? Jedná se o stroj nadstandardně vybavený se všemy nástroji. Závady se bohužel opakují od prvního dne po zahájení (pokusu o zahájení) práce.
K té trubce hydrauliky. Prodřela se po cca. 21 dnech, nová byla dodána po cca.20 dnech, ale po ,,odborné" montáži mechanikem je již téměř znova prodřená a mechanik prozatím neví jak tomu zabránit. Neví to ani jeho vedoucí.
Dnes probíhala další opakovaná ,,oprava" ovládání svahovací lopaty a výsuvu násady, včetně přímé telefonické konzultace k odborníkům do zahraničí, ale bohužel oprava se znovu nepovedla.
Další perlička, z převodovky vyteče cca.10l oleje za pár vteřin. Bomba.
Tak alespoň nám technik před časem vytknul to, že nepoužíváme (levnější) dodávaný mazací tuk A0983871 WURTH ll. ale používáme dražší značkový mazací tuk od firmy JCB v orig.kartuších. Že by u JCB nevěděli čím mazat čepy ???
Je škoda že mě znáte pouze z doslechu, možná by stálo za to, se setkat a rozebrat problémy které se bohužel opakovaně na některých nových strojích dějí. Případně můžete dělat prodejci mechanika, když všechno znáte a umíte, je škoda zůstat v anomymitě.
Chudáci někteří zákazníci, kteří díky opakovaným závadám, nemohou v sezoně vydělat a ještě se bojí ozvat! Hlavně že za CVAKNOU hromadu peněz že.
Zdravím všechny slušné lidi a nebojte se ozvat za své nároky!!!
P.S. Nejmenovaný prodejce bagru řekl: Pane Rambousek, vysnil jste si bagr, který nikde není! Dobré že , za 2,5 mil.
S pozdravem Bohuslav Rambousek - majitel dalšího nového bagru v Táboře
16. srpen 2006 08:09:43
Zdravím,
nejsem sice strojník, ale přístup servisu mě zaráží.Když by mě takhle dopalovali jak píšeš, zašel bych asi za právníkem a požadoval bych na nich ušlý zisk.Myslím, že při třetí reklamaci máš právo na vrácení peněz a odstoupení od kupní smlouvy.
16. srpen 2006 10:11:37
Vážený pane Rambousek, vzhledem k tomu co píšete, bych doporučil vyměnit okamžitě strojníka. Já sám používám tyto stroje už deset let a ještě nikdy jsem takové věci nemusel řešit. A servis si nestěžuji, protože jsou velice vstřícní !!!!
Je pravda, že moji strojníci nesou finanční zodpovědnost za stav stroje. Mněl jsem také jednoho strojníka, kterému se jeho nový stroj po předání pořád kazil, tak jsem na stroj dal na 14 dní strojníka, krerý je pečlivý a ten po něm dal stroj do pořádku a už se nekazi. Takže jsme ho propustili.
16. srpen 2006 10:18:30
Vážený pane, Vy jste věčný stěžovatel a na všechno. Když si vzpomenu jaké jsem mněl s Vámi problémy, když jsem ro Vás stavěl, tak mi běhá mráz po zádech. Chudáci co Vám něco prodají !!!!!
16. srpen 2006 10:20:24
Pane, stejné problémy s Vámi mněl i CATRU a ten stroj mám a jsem s ním naprosto spokojen a mnoho mých známých také. Takže možná hledejte problémy ve vlastních řadách a neočerňujte. To uní každý, jenomže tem kdo to dělá málokdy napíše, celou pravdu. Vždy píše jen tu svojí "svatou" pravdu.
Co takhle se nad tím zamyslet a starat se. To s tím strojníkem se mi zdá velmi rozumné. I já už jsem to zažil
16. srpen 2006 10:30:19
No jó, pan Rambousek to je téma sámo o sobě. Kdo s ním máte jakou zkušenost. Pište kdo ho znáte a a jaké s ním má jaké zkušenosti. Já ho znám docela dobře a pokud Vím tak ještě nekoupil nic, na co by si hrozně nestěžoval a co by nereklamoval na všechny možné i nemožné závady. Takže moc fajn téma, s ním se pobavíme !!!!!
16. srpen 2006 10:40:43
Vážený pane Rambousek, Váš způsob, jak interpretujete informace mne nutí reagovat.
Je zajímavé, že námi dodaný stroj je tak špatný, když už jste s ním již odpracoval 400 motohodin. Mně to vychází na 12 motohodin denně včetně sobot a nedělí!
Mluvit pak o Vašich prostojích asi není moc fér ?
Jinak Vám nemuže vadit, pokud je Vám vytčeno, že by jste mněl také Vy dodržovat povinnosti které Vám vyplývají ze smlouvy a servisních podmínek. A je jedno, jestli jde o mazací tuk, nebo o Vaši povinnost kontrolovat stroj. Vždyď jste ty dokumenty sám odsouhlasil a podepsal. Když jde o Vás tak se dodržovat nic nemusí?
Vy považujete za zcela normální říci strojníkovi, že po dobu garance se pod stroj ani neohne, natož aby ho pořád kontroloval. Ale pozor, tak jak má v podmínkách, které jste Vy sám podepsal. Jak sám říkáte, je to stroj za 2.500.000,-- Kč a to by Vám mnělo stát za to dělat údržbu a kontrolu stoje. Jsou to Vaše peníze. Musí upozornit, že Vás na tuto povinnost pořád bez uspěchu upozorňuje náš mechanik, který ke stoji jezdí. Plňte to co jste se smluvně zavázal a bude po problémech. I já zastávám ze skušenosti názor, že stroj který má hodně závad má strojníka, který se nestará.
Ještě k opakující se závadě, kterou podle Vás nemůžeme odstranit. Stávající situace je taková, že jste nám ještě neumožnil, abychom mohli v klidu opravovat. Ono se dedá vše opravit nad výkopem a za půl hodiny, co nám stroj dáte k dispozici.
Nevím jestli Vám všichni budou věřit, že situace je taková, jak píšete. Nicnéně by jistě byla lepší, pokud by jste s námi komunikovat, což však nepřipouštíte. Osobně jsem s Vámi hovořil již několikrát a vy jte mně ani nepustil ke slovu, natož aby jste se chtěl bavit o tom co jsme udělali, nebo co nyní děláme.
Vaš jednání nechápu. Například je u Vás běžné, že mi voláte, že nic neděláme a přitom jste těsně před tím mluvil s vedoucím servisu a ten Vám jasně řekl vše, co jste potřeboval vědět a náš mechanik již byl na cestě. To hodně napovídá.
Jak jsem si zde přečetl odezvu na Vaše vyjádření, očividně nejsem sám kdo si Vás již zařadi.
Pamatuji si, že jsem na těchto stránkách nedávno četl Vaši stejně očerňující informace o stroji CAT, nyní již plně chápu souvislosti.
Jiří Kotouš - obchodní ředitel společnosti Kohlschein.
16. srpen 2006 11:21:27
Ahoj pánové BAGRÁCI a majitelé, děkuji za názory.
Snad jenom připomenu, že strojník je z řad vlastní rodiny a na stavbách si ho chválí. Protože je od černého řemesla a není zrovna neschopný blbec, jak někdo má na mysli. Před lety pracoval na stařičkém stroji, který také sám opravoval a nevolal žádný servis.
Ten kdo by 45 dní starý stroj za 2,5 mil.opravoval na vlastní náklady, není normální!!!
Na článek reagují většinou potrefení, včetně asi jednoho ,,STAVITELE" , který odvedl hroznou práci na RD, ( připomínající řemeslo kresleného seriálu A JE TO ), těm říkáme ajeťáci. Nemůže se zřejmě vyrovnat s tím, že musel udělat slevu cca. 1 mil.Kč. Bohužel se jedná o zmetky na RD v ceně cca. 10.000.000,-Kč. Proti tomu bagr je banalita že.
Je zajímavé, že za hloupé názory, se adresně nikdo nepodepíše !!!
Zatím je jediný rozumný názor od Jaromíra Dytricha, který dal svůj kontakt na tyto stránky. Někteří raději rovnou zavoláte na můj telefon, za to vám děkuji.
Samozřejmě že pokud prodejce neodstraní opakující se závady, bude stroj vrácen. Již jsem jeden stroj jiné značky vrátil. Prý ještě jako ,,bonus" ČOI udělila pokutu této firmě několik mil. !!! Naštěstí jsem pojištěn u DAS, tak soudní znalce, soudy a právníky neplatím.
S pozdravem Bohuslav Rambousek
16. srpen 2006 13:43:43
Pane Rambousek, jak koukám, očerňovat umíte dobře. Je ale divné, že těch lidí co o Vás píší, že jste "jinej" je nějak moc. Můžete se samozřejmně opět tvářit, že Vás tento názor nezajímá. Ale všichni si brzi udělají svůj názor.
Zrovna marodím s nohou a tak mám čas si s váma dopisovat. Jsem zvědav, jestli se najde i někdo cizí, kdo o vás napíše něco pozitivního. Zatís chválíte sebe i svého skvělého bagráka jen vy sám.
16. srpen 2006 13:48:46
Pánové pan Rambousek umí pěkně psát, v praxi se s ním na ničem nedomluvíte a ve finále udělá lumpa z Vás. Z vlastní zkušenosti radím - vše si od něj dejte dát na papír s razítkem a podpisem, aby ste se pak nemuseli / jako já / divit co vše vám řekl a na čem všem ste se dopředu domluvili. A věřte mi , já to zažil na vlasní kůži.
16. srpen 2006 14:15:20
Tak jaá se tedy také přidám. Byl jsem u pár rozhovorů při přechozího vracení stroje CAT a musím říci, že to co dělal Rambus mně hodně překvapilo. Já ho tak neznal, ale teď už vím žee je takovej. Pokud jde o jeho bagrákkka, tak ten je z rosdiny. Práci dělá docela dobrou, ale na mašiny se u této firmy nehledí, takže ai on se moc nepřetrhne. A věříím tomu, že mu Rambus řek, aby naní v záruce ani nešáhl. Jako bych ho slyšel.
Myslím si, že se ho asi Catráci asi rádi zbavvili a ještě si moc oddechli.
Protože mně Rambus zná nehiodlám se podepsat a vím proč.
16. srpen 2006 18:22:43
Pane Rambousku,jako první jsem odpověděl na Váš přihlouplý dotaz a dnes vidím,že jsem se ve svém názoru nespletl.Jsem strojník a vlastním bagr CAT a doposud jsem s touto firmou neměl nejmenší problém.Ono to,co popisujete ve Vašich starších příspěvcích,že vám všichni v CATu ubližovali a byli na vás neochotní,je pravda,ale já se jim vůbec nedivím,protože to,co jste vy předváděl,to můžete být ještě rád,že vás nenakopali do.....Víte,ono jak se do lesa volá,tak se z lesa ozývá....Takže dobrá rada na konec-když vám nesedí CAT ani Terex a jak vás znám,tak vám není nic dobrý,kupte si bagr plastový,třeba v hračkárně a myslím si,že s ním ten váš skvělý strojník konečně udělá parádu...
16. srpen 2006 21:11:13
Pane Rambousku, nejsem sice bagrista, ale jsem strojní technik u firmy Colas, možná byste si měl vzít k srdci článek kolegy, který trvdí "jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá". S tímto Vašim přístupem brzo nebudete mít ani stroje, ani tu "velice špatnou, ajeťáckou chaloupku za 10 000 000,- Přemýšlejte nad tím, čemu se říká dlouhodobý dobrý obchodní vztah dvou a více podnikatelských subjektů. Neznám Vás, ale z toho, co jsem se dočet jste podnikatel starého typu z dob divokého kapitalismu, s tímto přístupem ke svým obchodním partnerům nepřežijete následujících 10 let. Polepšete se. Ať máme my ostatní klid.
S pozdravem Jaromír Rous
18. srpen 2006 12:48:00
pane Rambousku,nebudu se zde rozepisovat,ale ve skratce.....Vy jste Vůůůl
18. srpen 2006 17:05:33
to máte tedy pravdu,stím vo...
18. srpen 2006 20:59:57
Vážení bagráci, majitelé rýpacích strojů a ostatní potrefené RYPÁKY, kteří tu anonymně ryjí, protože nic jiného prozatím nedokázali a dokonce se stydí za ten výplod adresně podepsat!
Bagrákům přeji dobrou práci a solidní stroje.
Majitelům strojů a firem přeji, aby se setkávali pokud možno se slušnými partnery a aby ubylo závistivců a pomlouvačů kolem.
Rypákům nemusím přát nic, protože mají ten svůj rypák již dost ostrý a odřený z toho rytí a nic jiného nepotřebují, protože by to stejně nevyužili. Mnozí dříve posluhovali u VB jako PSVB.( Vysvětlení pro madší. VB byla veřejná bezpečnost a PSVB byla pomocná stráž veřejné bezpečnosti). Protože nic nedokázali, tak si vzali pásku a buzerovali občany.
K tématu TEREX, které tak pobouřilo několik potrefených.
Dne 15.8.06 jsem napsal pouhý dotaz na reference bagru Terex. V něm jsem nijak nehanil značku stroje, ani jsem zde nepopisoval případné opakující se závady, pouze jsem žádal uživatele o podání případných poznatků s tímto strojem. Dokonce jsem ani nepsal, že jsem majitelem tohoto stroje.
Až na Jaromíra Dytricha a později Jiřího Kotouše - obchodního ředitele prodejce stroje Terex, se zvedla vlna anonymních mnou údajně postižených chudáků. Zřejmě se jedná o potrefené, kteří se nemohou smířit s tím, že doplatili na svoji lajdáckou práci a podrazácké jednání. Ti stále dokola něco nekonkrétního plácají, ale adresně se stydí podepsat. Nikdo by je neukousl. Vdyť máme svobodu projevu a ne socialismus.
,,Stavitel " píše že jsou chudáci co mi něco prodají. Ano, pokud to je krám nebo padělek s označením originálu, tak si to nenechám líbit. Ale když jsem spokojen doporučuji a chválím kudy chodím. Například bagr KUBOTA s 4340 odpracovaných hodin bez podstatných závad!
Když je dle názorů mnohých, chyba ve strojníkovi, proč bagr Kubota pracuje bez podstatných závad, při stejném strojníkovi? Ten má dnes 4340 provozních hodin!!!
U CATu se nakonec zachovali vcelku korektně a stroj vzali zpět. Pro zajímavost, při pečlivém převzetí stroje, budík provozních hodin ukazoval cca.2200 odpracovaných hodin a jediné poškození na stroji, byla nalomená anténa !!! Jinak byl stroj nepoškozený.Tedy strojník ničitel ?
Stroj jsme reklamovali a vrátili z jiných důvodů.
Pro ,,přítele z rodiny" z 16.8.06.
Strojnk je STROJNÍK a ne opravář, tedy rozhodně ne u nového stroje v záruce.
Strojník dělá denní údržbu a kontrolu a hlavně B A G R U J E. Od toho na mašině je a to také jeho a firmu živí vážení trubkové. Pokud je zjištěna porucha, od toho je tu servis, ať placený nebo záruční!!! Strojník stejně nemá možnost v terénu opravit skoro nic. Nemá vybavení a hlavně ND.
Dobrý kuchař také vaří a vaří a neopravuje vadný sporák.
Pane Rousi čl.ze dne 16.8.06
Nad dobrým obchodním vztahem ať přemýšlí především ten, u koho zákazník utratil nemalé peníze. Protože podnikám cca. 20 let, tak to snad ještě chvilku vydržím a nekrachnu. Ale Vám nezbývá nic jiného než být zaměstnán, to Vám nezávidím.
Píďo ze severu a další. Máte pravdu, jsem vůl když jsem si naběhl za nemalé utracené peníze a chci za ně kvalitu.
Vážený pane řediteli Kotouši, je škoda že si nenajdete jiný způsob jak komunikovat se zákazníkem. Do telefonu jste řekl, že Vás způsob a provedení opravy nezajímá, protože osobně stroje neopravujete. A SMS jste poslal, že máte nástup na opravu 48 hodin !!! Proč ne, ale při několika závadách v prvním týdnu provozu, to by nikdo ani nezačal pracovat že!
Zlehčovat prostoje stroje z Vaší strany není zrovna fér. Tím zákazníci přichází o nemalé výdělky.
Ano, strojník má povinnost dělat denní údržbu a kontrolu. Na zjištěné závady ale volá servis. Pletete si strojníka s opravářem, to při Vašem postavení je dost smutné zjištění že.
Může snad strojník za opakující se závady na elektrinstalaci, včetně výměny celé rozvodné desky v palubní desce (jedná se o hlavní závady na našem stroji). Zmiňovaná již druhá trubka hydraliky, bude výrobcem nahrazena jinou přepracovanou, protože původní originální trubky jsou k nepoužití, výměna elektrického přepínače 6x!!! To je také špatnou údržbou?
Do dneška jsem od firmy KOHLSCHEIN nedostal souhlasné vyjádření k namontování zakoupeného překlápěcího zařízení POWERTILT PT 07, za cca. 140.000,-Kč na tento stroj.
Prozatím tak kritizovaný strojník, na tomto stroji nic nezničil a nezanedbal. Pouze se dopustil toho, že na závady zavolá servis.
Ani počty Vám nějak nejdou, stroj byl přihlášen 4.7.06, ale koupen o cca.14 dní dříve ( po čekání na dodání TP údajně z důvodu dovolené pracovnice), dle protokolu o opravě ze dne 15.8.06 bylo na počítadle provozních hodin číslo 350. To je v průměru na kalendářní den 8hod.20min. Potřeba nasazenosti stroje u nás je cca.16 hodin denně, včetně sobot,nedělí a svátků. Tedy na počitadle stroje by bylo za ideálního stavu cca. 670 hodin. Tedy za chybějících cca.320 hodin je nemalá uniklá fakturovaná částka. To podle Vás nic není?
Jenom takový doplněk. Na stroiji není počítadlo motohodin, ale počítadlo provozních hodin!
Samozřejmě na stroji není k dispozici pouze jeden strojník.
Samozřejmě že uvedený stroj není naprosto špatný, také jsem nikdy neřekl, že se na něm nedá dělat. Ale uvedené opakované ,,maličkosti" otravují život, zdržují a přerušují práci i pro další návaznost stavby. To by u nového stroje být jistě nemělo. Ale to je téma k zamyšlení pro Vás pane řediteli.
Kupuji nový stroj, protože se nechci potýkat s mnoha závadami a případné závady chci řešit odborným servisem a NE SVÉPOMOCNĚ!
Je velká škoda, že servis nefunguje tak dobře jako prodejce pro JČ. Ten si udělal čas a smlouvu na prodej stroje vypracoval a se mnou podepisoval o půlnoci !!! To ještě jel autem pro mě a v 01,15 mě odvážel. To ale dobře víte, protože Vám tuto smlouvu po půlnoci faxoval předemnou. Takový obětavý prodejce by měl dostat přidáno na platu.
S pozdravem Bohuslav Rambousek
PS. Žádám ostatní, pište na tyto stránky konkrétní poznatky kolem b a g r ů, tedy dobré i špatné, včetně kvality a cen fungování servisů. Kecy a drby si nechte do hospody.
Je samozřejmostí že za každý článek je slušností připojit adresný podpis. Jinak raději nic nepište. Dnes již není totalita vážení !!!
Někdy příště se pokusím napsat klady a zápory strojů CAT 432D a TEREX 880, tak jak to z praxe vidím já. Samozřejmě ne každý bude souhlasit že. Ale to je demokracie a svoboda slova a názoru vážení.
Za to mají mnozí hodně nepřátel, ale také naštěsí přátel.
Dle odezvy na můj článek M N O H A lidí, to vypadá že jsem totální blb a neschopnej rádoby podnikatel.
Přitom se jedná o akci dvou potrefených a to ještě z nejmenované firmy, kteří píší anonymně jako pomalu půlka národa. Vážení začněte dělat svou práci pořádně a nebude třeba reklamovat. Jistě se dočkáte pochvaly.
18. srpen 2006 21:29:21
Pane Rambousek mám TEREXE 970 elite (3 000,Mth) již dva roky a nad závadami co tady píšete mi de hlava kolem. Protože pracuji ze strojemi MF, FERMEC,TEREX přes deset let a tolik závad jsem na nich neměl. Ze stroji děláme asi jako každý vše možné , ale vždy jim dáme to nejlepší a stálou udržbu. Pokud Váš strojník maže tak musí lest kolem mašiny a na spostu věcí přijít a vyvarovat se jim, ale jestli to řešíte že je to v záruce a servis to opraví zadarmo tak podle mého nemáte vztach ke strojům a jaký koliv stroj Vám nebude dost dobrý.
21. srpen 2006 09:31:29
Terex ?, ano raději něco jiného a hlavně starého a bude po problému.
21. srpen 2006 15:45:59
Vážený pane Rambousek,
hodlám jen uvést na pravou míru informace z Vaší odpovědi a využít tak té výhody. Tady mně musíte pustit ke slovu. To je ta výhoda demokracie, kterou s Vámi nelze uplatnit při telefonickém rozhovoru.
Jen na vysvětlenou z mé strany. Já jsem Vám nikdy žádnou SMS o servisu nepsal, to si asi pletete?
Nevím co je na tom divné, že já nejezdím opravovat stroje? Tuto práci dělají mechanici.
Je divné, že ve Vaší reakci nějak nevidím žádný komentář k Vašemu vyjádření "pod ten stroj se nani neohneš, pokud bude v garanci". Co na to říci. Buď to prohlášení potvrďte a nebo popřete.!!!To je to co očekávají všichni, co čtou tuto listárnu.
Nevidím ani vysvětlení, proč jste mi vlastně volal a tvrdil, že stroj stojí a my nic neděláme a to ihned poté, co jste dohovořil s naším mistrem servisu a od něj už vše věděl a opakuji, že mechanik již byl na cestě k Vám?
Také jste se samozřejmně zapomněl vyjádřit k Vašemu porušování podepsané smlouhy, ze strany údržby stroje.
A také jste se nevyjádřil k neustálým výtkám našeho servisního mechanika.
Pokud se podívám na Váš popis závad, musím nechápavě kroutit hlavou. Jako by jste nikdy u stroje nebyl, když je tam náš mechanik a stroj se pak opraví. Tk jak to popisujete Vy, tak ten stroj snad ani nejezdí.
Závěrem musím konstatovat, že bych s Vámi rád komunikoval jinak, ale to by jste mi musel dát šanci.
Nevím jak si poradíte s těmi dopisovateli této listárny, kteří se podepsali a nesouhlasí s Vámi. To jsou minimálně ti tři poslední. I oni jsou najatí od nás ???
Ale o jejich názor Vám přece vůbec nejde. Jde Vám jen o to, aby jste nás očerňoval. Ostatně jste mi tím osobně vyhrožoval do telefonu, že?
Pokud by jste doopravdy chtěl znát reference, tak jak jste se původně rozepsal, nemusíte psát do této listárny. Stačí se jen zeptat majitelů námi dodáných strojů ve Vašem okolí, jaké oni mají reference na stroje a na také na náš servis. Ve Vašem okolí jich je víc než dost.
Vy jste nás ale chtěl hlavně očerňovat, tak jako firmu CAT. Ejhle ono se to ale nějak zvrklo a otočilo proti Vám.
Jiří kotouš
21. srpen 2006 20:38:20
Vážený pane řediteli,
máte pravdu, splést se může každý. Ale tu SMS o /garantovaném zákroku do 48 hodin/jsem od Vás dostal 21.07.06, tedy od čísla tel. 724151826 a mám ji stále v telefonu. Toto číslo mám vedeno jako Vaše.
Pokud se neshodnem ani na tak jednoduchém a jednoznačném faktu, jako SMS od Vás, tak jak řešit ohnutí strojníka pod stroj.Jednalo se o odstranění dalších závad na dva týdny starém stroji, zda je nutný výjezd mechanika. Já jsem tomu Vašemu zaměstnanci řekl, že kdyby se šlo do důsledku, tak strojník nemusí opravovat nic. O ohybání řečeno nic nebylo, ale to je jedno, protože to vyjde na stejno.
Pokud se rozhodneme volat servis, je to naše rozhodnutí. Od toho snad servis je, nebo u Kohlscheinu to je jiné? Jestli to bude placená služba zákazníkem nebo na záruku je jiná věc.
Údržbu řádně provádíme, tak tedy k porušování nedochází.
O žádných výtkách mechanika nic nevím. Naopak, mechanici jsou šikovní a ochotní. Ale nejsou všemocní, pokud mají dát do chodu nějakou část, která je konstrukční zmetek, tak tady končí každý.
Stroj naštěstí jezdí a také pracuje, ale prostoje jsou bohužel značné.
Komunikaci jsem vždy nakloněn a šanci má každý, tedy i Vy pane řediteli.
S anonymnímy dopisovateli si lámat hlavu nebudu. Nikdo nemusí být najatý, psát to může každý. Když budete chtít, nikdo nemůže zabránit například ani Vám. Podepsat se pokaždé jinak, může také každý.
Pokud berete za vyhrožování ten fakt, že pokud bude stroj stále často samá závada, tak o tom začnu psát, tak ano.
Ano, rád se pozeptám na reference ostatních majitelů strojů Terex ( rypadlo-nakladačů ). Dejte nějaké kontakty, zatím jsem žádné nedostal.
Firmu CAT jsem neočerňoval, pouze jsem psal své poznatky. CAT dal záruku
na rozdíl od Kohlscheina 3 roky nebo 6000 hodin. Vaše záruka 2500 hodin, tedy asi proč tak málo? To je kvalita o tolik horší?
Nic se nezvrklo pro
ti mně. Tedy snad nemáte na mysli ty hlouposti ubohého trubky, po každé s jiným jménem?
Je smutné, že zákazník musí u nového stroje zdůvodňovat, proč volá servis.
S pozdravem Bohuslav Rambousek
22. srpen 2006 06:33:53
Pane Rambousku po čtení vašeho tématu a čtení odpovědí nevím co si mám myslet. Naštěstí mám MF 965 a vým co to je za stroj a také znám Kohlschein a také vým co si mám myslet.
Nakupuji u nich náhradní díly a věřte, že jich moc není a to naše mašina jede 12 hodin deně svátky soboty i neděle, ale potom pod mašinu lehne na hodinu strojník a opakuji strojník a vše co je potřeba tak udělá. A pokut to váš strojník nedělá tak to není strojník ale ženská v autě. Firma kohlschein si na vás musí asi dát pozor a vi si musíte dát pozor jak se máte chovat k mašině i kdyš je nová. Jiš jsem psal a nyní se podepíši abi jste si nemyslel, že jsem z Kohlscheinu.
22. srpen 2006 07:00:19
Jak tak to sleduji, tak se mi zdá, že Pan Rambousek patří ke kategorií lidí, kteří:
1. Mají vždy pravdu
2. Pokud nemají pravdu, tak platí bod 1.
Prostě a jednoduše vždy dokážou každého uargumentovat, ukřičet, svoje pravdy hlásají tak dlouho a vytrvale až všichni zúčastněný odpadnou. Nikdo nemá šanci, protože dokážou šikovně a nenápadně všechny skutečnosti malinko překroutit a poopravit ve svůj prospěch. Myslí jim to velmi dobře, na jakýkoliv argument jsou schopni okamžitě vypálit uzemňující protiargument, člověk pak jenom stojí jako trubka s otevřenou pusou naprosto znemožněný, ponížený... Věřím, že i kdyby si člověk nahrával všechny telefonáty a rozhovory, tak stejně nebude mít šanci.
30. srpen 2006 10:34:55
Tak dne 28.08.06 byl proveden soubor oprav nového bagru Terex 880. Oprava byla od 7 do 21,30 hodin. Zase další den v p.... asi tak za - 8.000,-Kč prodělku.
Byly vyměněny trubky hydrauliky ( od výrobce jinak tvarované ), protože původní originální se prostě nevešly do určeného prostoru a opakovaně se prodřely.
Výfuk byl popraskán a byla přetěsněna pístnice, která tekla od 12 provozních hodin, atd.
Po O S M É byl namontován spínač ovládání svahovačky, tentokrát na naši radu, jiný neoriginální. Původní originální je ,, pouťovka" a k ničemu.
Před časem vyměněná deska elektriky ( výrobcem přepracovaná), prozatím funguje.
Tak se budeme těšit, že konečně na závěr sezony bude bagr fungovat jak má.
S pozdravem Bohuslav Rambousek
Dotaz na chtré pisatele:
Uvedené závady jsou také špatnou údržbou či zacházením?
Provedené oravy v záruce jsou prozatím v desítkách tisíc. To má podle některých pisatelů strojník nebo majitel opravovat správně na své náklady?
30. srpen 2006 11:15:14
Pane Rambousek,
jak čtu Vaše příspěvky, musím nad Vami kroutit hlavou. Proto jste dostal garanci, aby se odstranily případné problémy. A pokud ten servis funguje tak vstřícně jak vidím / hned se vše řeší / tak nechápu na co si stěžujete.
To, že pořád mluvíte o Vám vyčítané nedostatečné udržbě mně jen nutí říci, že potrefená husa se ozve nebo, na každém šprochu je pravdy trochu.
Už by jste se mněl konečně nad svým jednáním zamyslet. Napsalo Vám to už tolik lidí.
Vy jste snad slepý!!!!!
30. srpen 2006 15:20:32
Vy máte za den s traktorbagrem výdělek 8000kč?-to děláte dvanáct hodin denně nebo učtujete zákazníkovi 800 na hodinu?Zase lžete že?
30. srpen 2006 17:53:46
Myslím, že pravda je asi někde uprostřed protože:
-stroje TEREX nejsou zrovna extra (ta stará 965 je určitě spolehlivější)
-firma KOHLSCHEIN nejsou žádní mistři světa, ale jen prostě normální prodejní a servisní organizace, která se jako každá jiná snaží o to, aby měli od stroje a od zákazníka po dobu záruky pokoj a hlavně se jim nechce nic dělat zadarmo, což je logické a kdo chce dělat zadarmo (byť vydělal na provizi),tak je magor.nebo si snad myslíte, že zahraniční výrobce firmě Kohlschein tyto opravy proplatí
-pan Rambousek je velký kecálista, který se vždy jak už to bývá u lidí, kteří si myslí, že oni vždy dělají stopro práci a neudělají chybu,okamžitě na každou volovinu stěžují a nedokážou být trochu vstřícní a jak už to bývá u těchto "podnikatelů" začnou se ohánět ušlým ziskem atd. atd. a že si strojník ušpinil montérky a kdo to zaplatí ....
pravda většinou bývá někde uprostřed a tady je tomu taky tak takže:
-firma Kohlschem ať příště dobře otipuje svého zákazníka a neprodává mašinu za každou cenu
-pan Rambousek ať si najme 100 cikánů či ukrajinců s krompáčema a nekupuje stroj
-zahraniční výrobci ať začnou dělat stroje, které něco vydrží (tak jako staré JCB, CAT nebo i třeba UNC) a bude pohoda, ale to by nikdo pořádně nevydělal - ani Rambo rambousek ani žid Kohlschein ani ten kapitalistický výrobce a to přeci nejde!!!!
30. srpen 2006 18:11:11
Pro nepodepsaného odpůrce:
Dobře děláš, že se adresně nepodepisuješ. Máš ostudu, protože neumíš ani počítat trubko!
Od 07 do 21,30 -1 hodina oběd = 13,5 hodin x 650,-/hod. = 8.775,-Kč, pokud pracuješ v časovce. Ale v časovce pracujeme pouze výjimečně. Raději jedeme na smluvní cenu, která je při solidním výkonu výhodnější. Ale to TRUBKY neznají a raději pracují na jistotu v časovce a bohužel ještě se chudáci podbízejí cenou.
Moje přání je využívat stroje cca.23 hodin denně x 7 dní v týdnu. Ale tomu odpovídá 690 hodin za měsíc. To by ale musely mašiny být na jiné úrovni.
Za ,,bolševika" mašiny na stavbách jely non-stop 30 dní v měsíci a držely. Jediná přestávka byla na údržbu a tankování. Měli jsme bagry CATy a auta Tatry. Dokonce ani ten olej ( M7ADX - tedy tuzemský)se přiblble neměnil tak často jak to výrobci požadují dnes. Braly se vzorky oleje a výměna se dělala skutečně když to bylo třeba. Sklápěčky TATRY 148, 813, 815 atd. jezdily (pozor po PRAZE) cca. 15.000km měsíčně, například na akci Národní divadlo atd. !!!
Pracoval jsem 17 let u Vodních Staveb 07 - speciální zakládání.
To ale nepochopíš, protože jsi pouhý teoretik a o druhém pouze tvrdíš, že lže.
Ahoj trumpeto
Bohuslav Rambousek
01. září 2006 11:42:35
Vážený Rambo,zase si nezklamal,jak často v roce máš zakázku,že na ní pracuješ od 7 do 21.30?Se vůbec nedivim,že fakturuješ zákazníkovi 13,5h denně,protože ten radoby bagrák,co u tebe dělá na to musí mít víc času,viď?
Věc druhá,kolik jsi vysolil za získání zakázky,kde děláš tolik hodin?
A děláš tu zakázku delší dobu nebo si jednou někde kopal bazén od 7 do 21.30 jako melouch???PAPA Rambo
01. září 2006 20:17:25
Cau odpurče také to vidim že Rambo si kopl jednou déle na melouchu a uz je z nej MISTR SVETA AMOLETA!!! Je to normalní bagráckej IMPOTENT!!!
01. září 2006 20:19:58
Ahoj Trubko,
od 7hod. byl servis. Bagry u nás pracují od 6,00hod.
Také makej a hloupě se neptej.
04. září 2006 08:51:24
Ale pánové, nechte si to napadání a věnujte se tématu.
26. září 2006 18:57:33
rambo,Rambo,Rambo ty budeš asi trochu blázen ne.
21. říjen 2006 19:43:16
no chtěl bych videt toho blba co dělá u Rambouska 13,5 hodin denně 7 dní v týdnu
22. říjen 2006 10:53:57
jeho syn tam dělá bagráka,potatil se až moc a nikdo jinej by tam nevydržel...
13. březen 2007 09:37:18
A tase Rambousek
13. březen 2007 18:33:12
Nazdar mládenci
nejsem bagrysta,tyto stroje nevlastním a na těchto stránkach jsem vlastně náhodou.Neznám ani pana Rambouska,ale v jednom s ním souhlasím a to v tom že strojník je na bagrování a ne na opravování,závadu by podle mě měl jen nahlásita to podletoho co jsem četl dělá.Mám autodopravu,vlastním 36 aut všech tonáží a mám i svoje mechaniky,kteří ale mohou opravovat jen auta po záruční době,protože jakmile opraví auto v záruce a já ho pak odvezu do servisu třeba s poruchou elektroniky a tam zjistí že na něm někdo někde něco dělal tak řeknou že je to neodborná oprava.Ne proto,že to bylo špatně opravené,ale proto že moji mechanici nebyli na školení jako chodí jako mechanici prodejce.Tím pádem mám po záruce a to je pak drahá sranda.Na druhou stranu,pane Rambousku,psal jste,že jste spokojený s bagrem Kubota,proč tedy od nich nekoupíte i traktor?Oni je nevyrábí?Měl by jste po problémech a učetřil by jste si spoustu nervů
13. březen 2007 18:56:56
Vážený pane Skácel, Váš názor je názor normálního člověka, který není zainteresován na značce Terex. Ty hloupé názory ,,přítele rodiny atd." jsou vlastně anonymy prodejců, kteří pravdu nemohou rozdejchat. Nyní se po 100é závadě ,,zasekli" a další závady již neopravují, a dělají mrtvého brouka. Bagr tedy cca.3 měsíce stojí. Bohužel není možnost legálně v záruce stroj opravit ani u jiné firmy. Zákazník je odkázán na milost a nemilost prodejce, tedy KOHLSCHIN, Brno. Sice po jejich opravě stroj dlouho v provozu stejně nevydržel, ale alespoň to vypadalo, že mají nějakou snahu.
Bohužel Kubota rypadlo-nakladače nevyrábí.
Zdravím bagráky a majitele. Bohuslav Rambousek