Téma: Pásová a kolová rypadla
Autor
Zpráva
30. květen 2012 20:11:51
jj bylo to tu, kdysi o tom byla i diskuze. ted mě to zaujalo- je to čerstvě v bazaru
31. květen 2012 20:23:02
31. květen 2012 20:24:21
01. červen 2012 21:00:23
Zdravím chlapi, mám menší problém. Nechal jsem otci přetěsňovat čerpadlo na cat. 428d r.v. 2002, při demontáži si poznačil polohu předvstřiku a po namontování bylo vše o.k. Asi po měsíci (co ssi vše sedlo) má křápavější zvuk a tak bych měl dotaz jestli nevíte kde se dá přesně nastavit setrvák do základní polohy předvstřiku (u čerpadla vím - na 6tku vrták). Díky za radu.
02. červen 2012 20:20:54
Kubo to je koho to Volvo?
02. červenec 2012 23:33:57
UNEX a SENNEBOGEN v jedné mašině
http://danny46.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/user/DannyHeavyMachinery/videos
02. červenec 2012 23:36:03
UNEX & SENNEBOGEN SR15
http://danny46.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/user/DannyHeavyMachinery/videos
03. červenec 2012 21:48:00
Zdravím Danny....tuto kombinaci jsem už viděl...někde v inzerátu ve světle modré barvě....kdy a zakých podmínek se toto vyrábělo by mne velmi zajímalo.....nevíte o tom někdo něco víc?
05. červenec 2012 14:45:59
Tak jsem si dovolil něco pro pana Širokého a ostatní fandy Komatsu. PC 600 při těžení s 3m3 lžící. Osmikolu naplnilo na čtyři lžíce. První jsem nestihnul. Ale naplnění auta trvá 1m a 18s.
frameborder="0">
22. červenec 2012 20:04:22
Trochu jiná varianta ke kladivu na bagru. Pohon min. 20 tunový nosič. Určitě vás zajímají tlaky a průtoky, ale nemohu sloužit. Jsem pouhý zadavatel práce. Šířka 80cm a výhodou je, že vyfrézovaný materiál se dá hned použít jako zásyp, bez drcení. Výkonost je vidět na videu. Cena na hodinu cca. dvojnásobná oproti kladivu.
23. červenec 2012 22:04:08
Zdravim vás! Sem tady nový a chtěl bych vás požádat o radu případně pomoc. Mam možnost relativně levně koupit bagr.
Bohužel nesem nezjistl přesný označení jediný označení je na něm Atlas-hydro je z roku 1971 máte s tim nějaký zkušenosti případně kde sehnat manual či něco takovýho?
Dneska sem se na něj byl s bráchou kouknout údajně neběžel tři roky. Nasadili sme baterku a chytnul líp než osobák chvilku sem si stim hrál hydralika funguje jak má je to skoro i suchý pak sem zkoušel trošku hrábnout do země ale lžíce mě přitáhla takže si myslim že by se před prací měl nějak zabrzdit nebo zajisti jelkož nemá žádnou radlici nebo jinou oporu.
Jak řikam s bagrem nemam zkušenosti takže kdyby mi někdo z vás byl ochoten poradit byl bych rád! Ještě sem hodil mail kdyby náhodou.
lagron.jaroslav@email.cz
24. červenec 2012 11:59:42
Dobrý den, není to náhodou bagr podobný tomuto:
http://www.ebay.de/itm/Atlas-Bagg...en_fahrzeuge&hash=item19d3298122
Jak píše prodávající, bagr má své nejlepší roky za sebou. Když si vezmete, že je to ještě asi o deset let starší stroj, než jsou nejstarší DH 112, je to určitě pravda. Řada s dvojkou na konci se vyráběla od roku 1968, hydraulika bude ještě jednodušší, bez naklápěcích desek čerpadel, s mechanickým ovládáním. Radlička a/nebo patky by se hodily, i už zmíněné DH 112 má patky. Ale Němci si s tím nějak hlavu nelámali, výhodou je lepší prostupnost terénem.
Ceny a dostupnost náhradních dílů bych zkonzultoval předem s dovozcem těchto strojů do ČR:
http://www.atlasgmbh.com/en/dealers.aspx, http://www.austrobaumaschinen.cz/
Zároveň bych si vzal s sebou na prohlídku někoho, kdo rozumí rypadlům a hydraulice. Případná oprava totiž může snadno převýšit cenu tohoto bagru.
24. červenec 2012 12:56:27
Je to přesně on! I když o něco v lepšim stavu na každý pád velmi děkuji za radu a info!
07. srpen 2012 13:55:48
S Volvem opět u vody
http://danny46.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/user/DannyHeavyMachinery
07. srpen 2012 13:57:14
07. srpen 2012 20:28:43
Danny,jak se tam na tom měkým Volvo pohybuje? nemá problem s průchodností?
07. srpen 2012 20:30:20
Zdravim Danny, to maš celkom zanovnu mašinu že? mozes napísať nejake poznatky z praxe, ako ti šlape a či si stým spokojný?? take volvíčko by som si vedel predstaviť dvore firmy
07. srpen 2012 21:14:35
Horacio o té průchodnosti ani nemluv, hlavní činností tohoto koláku je těžba z vody a nákládka souprav, pro obě tyto činnosti naprosto nevhodný stroj. Při těžbě z vody je veliký problém kolový podvozek, který na písčitém podloží a promáčeném štěrku má velké problémy a je nutné si neustále pomáhat a trpí tím tak zbytečně celý podvozek. Další činnost nakládka souprav, pro tuto činnost opět neradostně vybraný stroj, originál lopata byla po zhruba týdnu práce shledána za malou a byla nadstavena břity a jelikož vysoce abrazivní materiál dost rychle obrousil origo zuby, byly na hardoxový břit navařeny zuby hardoxové, které se ale vůbec neosvědčily a každý týden jsou o 10cm kratší. Pro tytto účely by bylo jak stvořené pásové rypadlo s hmotností 25-30t a objemem lžíce 1-2m3.
Volvo EW 160D je na firmě zhruba 2 měsíce má natočeno okolo 500mth a žádné problémy, akorát snad tekla jedna pístnice na podpěrné noze, ale tomu se vůbec nedivím, jelikož v těchto podmínkách kdy jsou nohy stále někde utopené a následně tak celé zarvané materiálem..