Téma: Novej CAT 432 E2
Autor
Zpráva
16. únor 2010 11:03:59
kolegové tak je to tu mužete si koupit novej bagřík!!!rameno vypadá slušně
http://www.zemni-prace-taborsky.cz
16. únor 2010 12:06:20
Ahojky už sem taky koukal nemáš někde více info a více fotek ? Mě kupují E tak sem byl v Brně se na to kouknout a skecl jsem s prodejcem o teto nové verzi. Je to zajmavé ale nelíbí se mě že nenechaly to zadní okno dělené. Jinak rameno vypada celkem dobře uvidíme jak se to bude vivíjet v praxi. Co si tak ještě vzpomínám má to silnější vilamovací sily ještě než puvodní.
16. únor 2010 13:24:53
tu fotku co si sem dal to známe já sem dal stroj ten je na prodej více fotek dodam moc toho o tom nevim ale určo bude lepší doufam než 432e stim starym řešenim
16. únor 2010 13:39:46
Ahaa tak to jo no jak sme se s tim prodejcem bavily že to ma na veřejnost přijít až v březnu. Tak mi nemoh dát ani prospekt. Jinak budu moc rád za více foto. Já budu spokojenej i za E Měl sem 428C 3 roky takže jsem rád i za to rameno jaky tam má o proti C je to komfort.
16. únor 2010 14:46:47
Martine fotky najdeš na stránkách denisonu
PS: proč ses změnil na baguu ??? Stydíš se za své jméno?
16. únor 2010 15:50:41
zajimavé že unas je to novinka a jak sem se dival na stranky cetarpillaru (www.p-z.cz) tak v bazaru tam už měli 432E stím novým ramenem a rok vyroby byl 2008 a unas mohutna novinka asi potřebovali vyprodat zasoby
a na anglických strankach se už normalně pezentuje
16. únor 2010 15:52:21
Kdyz sem se nedavno zminoval o problemech zkusenostech a konstrukcnich nedostatcich 432 E tak mi pripadalo ze sem nekterym asi k smichu ale psal sem to po 3,5lete (5246Mh) praci s timto strojem a jak je patrno z prilozenych obrazku se konstrukteri chytly za nos a prehodnotily prevratny konstrukcni zamery rady E a vraci se k tradicnim konstrukcnim prvkum z predeslych rad D (a neco samozrejme okopirovaly od jinych svetovych znacek ) a doufam ze tyhle zmeny k lepsimu jinak pockame si na breznovou reportaz od pana Hajka ......
16. únor 2010 16:02:36
Nerozumim proc americani zdokonaluji to co mely vychytany z predeslych rad D.... rameno, vedeni hadic pod ramenem u rozvadece, ja mam na tom (svim) privedeny trubky k hyd.zamkum posuvu s celni strany a stava se ze nekde v terenu kdyz couvnu tak hrozi zmacknuti trubek ne bo kolinek prihnuty sou ty spodni (vrchni ani ne)hlavne ale netecou a kdyz se divam na tenhle obrazek tak si rikam to nemohli udelat takove detail driv?Nechapu....
16. únor 2010 16:06:00
David: aha nemaš přimou adresu neznam co to ten denison je. Jinak tohle je moje přezdivka používám jí všude takže proto jsem si jí změnil. A k nové řadě,ja bych počkal až na realizaci a jak se ukáže v praxi u E bylo taky plno radosti u vysuvu ramene že se nebude špinit teleskop vysuvu a jak to dopadlo. Jinak ja budu rad za řadu E o proti C je to myslim dost rozdil a to rameno mě nějak nevadi.
16. únor 2010 16:37:05
http://www.denison.cz/cz/ Ty fotky, které jsem vložil Maik 74 , jsou s tich stránek a máš tam i další třeba Caterpillar 434E PREMIER.
16. únor 2010 17:04:59
Jo E2 to jsou všechny, ale Baguu pase po všech fotkách na kterých je catroš, tak tam má ještě tak nin 4 další stroje. Poměrně v dobrých detailech.
Jak vkládáte smajlíky nemůžu to nikde najít.
16. únor 2010 17:17:34
David.: diky moc noo koukal bych na bagry od rana do večera, snad se dočkám už toho mojeho. Jinak smajli se vkladaj dvojtečka a zavorka bud smějící se nebo mračící atd ATD : ) : ( ale musi byt hned u sebe ja sem to napsal s mezerou aby si věděl co myslím už víš ? Jinak fotky jsou krásny ale dodatek mě se spíše líby budiky kulaty než to co tam vymyslely a to zadní okno v celku děsny to má od JCB ne to se mě teda zda byt neprakticý.
16. únor 2010 17:41:16
taky si myslím že to okno vzadu nemůže vynahradit ta starší varianta a vůbec v zimě.i k těm budíkům se přikláním k Baguu zdá se to z těch fotek humpolácky ale je to otazka vkusu
16. únor 2010 17:53:47
Karlos: jj to máš pravdu každymu vyhovuje něco jineho. Já sem názoru že ty budíky byly přehlednější než tady toto. A to okno teda to musi byt děs v zimě když se člověk bude potřebovat nahnout ven musí si dokořád otevřít cely okno a veškery teplo má včudu. a v letě dobře ma tam klimu no ale i tak když bude chtit mit otevřeny zadni okno aby slyšel co chlapy na něj ječej aby neškub kabl nebo něco tak ho musí otevřít a zase cely takže veškery teplo de zase dovnitř takhle si člověk otevřel pulku okna a měl klid. Já ho dokonce na tom E co mě dovezly je to zanovní ne funglofka tak to zadní okno mám děleny 50 na 50 ne klasicky jak byva.
16. únor 2010 20:52:32
Hm ,tak to je zajímavá změna.No to okno,není asi nejlepší možnost.Pěkný jsou ty kosti co hejbou Lžicí,Světla zadní jiný,ale kdyby radši všude automat. montovali mřížky aby se nerozbíjeli.Přední ramena vypadaj zajímavě,ale když tam vidim ty trubky navařený přímo na pístnici,no tak to????Všechno ukáže čas,ale kdyby se vrátili zpět k C,D teleskopu,tak by byl pokoj.Jinak super věc je že každá díra na čep má pouzdro,takže se po vytlučení nemusí složitě vyvařovat a frézovat a stačí jen vyměnit pouzdro.
16. únor 2010 21:09:04
Popino: noo to je fakt s tim pouzdrem to je dobry jinak jak si psal o těch světlech s mříškou určitě to neni k zahození když do něčeho nacouveš tak se aspon nerozbijou, ale zase když si to tak vemeš koukal sem pro srovnání u E jsou světa danná v prostřed mezi horní a dolní jak bych to nazval horni a dolni lišta posuvu snad to pochopíš tak u E je to v prostřed a u té nové řady E2 jsou víš k horní a když si budeš trochu dávat pozor věřím že se nerozbijí ja na C je měl bez mřížky a jelikož sem si ho vymazloval tak mi vydržely dost dlouho pokud je strojník hovado tak je jasny že na to kašle ale když si to hlídáš. A pak na udržbu když jsou špinavá ruku na srdce kdo by odšroubovával mřišku aby moh očistit světla aby byly líp vidět. A ta mříška se používala na bagrech s kladivem. Tatík je ma s mříškou ma to i na kladivo a mužu ti říct nevim je lepší to mít volny a je to rychlejší i při vyměně žarovky a udržbě čistoty.Muj názor.
16. únor 2010 21:42:18
Koukám že CAT upustil od jejich oslavovaného opačného teleskopu...
16. únor 2010 22:06:51
No joo a taky ste zapoměly napsat že to okopčil od lavné jedničky JCB a dokonce i okno ma v celku jak JCB tak co je potom lepší. Ano udělaly chybu s tim ramenem to se zase něco vyroby a je jim ostatni věci fuk a za dva roky přijdou na to že je to špatně. No uvidíme co to přinese v praxi ty změny.
16. únor 2010 22:37:06
no a při hrabání těsně u stroje s vytaženým teleskopem bude hloubkovej dosah tak půl metru a možná ani to ne takže se mi to taky nezdá moc šťastná konstrukce
16. únor 2010 22:39:07
To je pravda ale zase na druhou stranu kdo to tahle vozí aby to neperovalo a netrpělo pri přejezdu svahovka se opře o hlavní rameno a převažění svahovky se hold na todle musí dávat pozor je jasné že se rameno neotočí nadoraz že se nevhá trochu otevřené jako nevim nevidím v tom problém.
16. únor 2010 23:04:03
No joo to je těžky zatím nezname rozmněry třeba delka ramene je stejná.
17. únor 2010 15:31:57
Pěkně jste "édvojku" odhalili a ještě lépe rozebrali v diskuzi, je to fakt zajímavé. Mám alespoň z čeho vycházet, až budu psát ten článek. Tato diskuze je vlastně i lepší než nějaký článek.
Danieli, 432E s novým ramenem z roku 2008? Je možno vložit přímý odkaz na stránku s tímto strojem? Nějak se mi to nezdá...
17. únor 2010 15:46:16
Co se týká těch smajlíků, Baguu to vysvětlil dobře, díky. Je jich tu jen pár:
Mrkací , píše se ; )
Veselý , píše se : )
Udivený . píše se : O
Vysmátý ., píše se : D
Zmatený , píše se : |
Jsou tady ještě další dva, ale u těch nevím, jak se píšou. Jeden má být podezíravý, druhý naštvaný. Ale to snad nebudete potřebovat
17. únor 2010 16:45:06
434E mám nyní na stavbě. Pokecal jsem s řidičem, co jezdil před tím s B a D. Jen na něj nadává kudy chodí. Teče voda do kabiny, v zimě je potom uvnitř všechno zmrzlý, vč. deníku, bot a hadrů, resetuje se z ničeho nic počítač, vzadu kozlík prohlý z výroby (asi vaří bez přípravku, nebo nemají předpružené)., pojišťovák pístnice nezvládli nasadit ani dva servisáci, známá hrůza s vidlema, atd, atd. Typ E je prostě vyvojářsky přepíčelej úlet, dojebanej výrobou ,,ala China". CAT si dal tímto typem parádní vlastní gól, prostě si dal pořádně na frak svému dobrému jménu. Je dobrý, že nechal (např. proti Komatsu) pořádný silný čepy a dalších pár věcí, které jsou u CATU samozřejmostí. Ovšem samozřejmě to vše za úměrnou cenu. Cca tři mega je už docela pěkná sumička. Rozhodně bych ji nedal za bagr, do kterýho prší.
17. únor 2010 17:02:31
ten 432e je ne tomto odkazu:
www.p-z.cz/cs/site/pz-pouzite-stroje/po-cat-caterpillar-stroje/po-cat-online-katalog/pz-po-cat-detail-produktu.htm?idCategory=16610896&idSubCategory=13073520&idProduct=17032003
Technické parametry:
Výkon motoru 67 / 73 kW
Provozní hmotnost [t] 7,7 t
Objem lopaty nakladače 1,03 m3
Objem lopaty rýpadla 0,08 - 0,29 m3
Max. hloub. dosah / max. dosah 6 / 6,7 m
Výrobní číslo BXE04311
Výrobce Caterpillar
Typ stroje 432E
Rok výroby 2008
Stav motohodin 805
Kondice
Známka 4.Velmi dobrý technický stav – zařízení nevykazuje žádné technické problémy a je připraveno plně pro práci se strojem
Specifikace teleskopicky výsuvné podkopové rameno JCB, otevírací nakládací lopata, 4x4 turbo,paletizační vidle, ride control, okruh na kladivo, podkopová lopata 600mm
Umístění stroje Na cestě
Prodejní cena stroje 1 310 000CZK / 50 350 EUR *
17. únor 2010 18:40:33
P.Fučik: no jo to ste si zase ulevil a pošpinil co to šlo co. Jo dobře nepovedlo se jím to ale že by teklo do kabino cože ? to slyším poprve tatik má E už dva roky a nic že by zapoměly udělat někde chybu . A nechapu tim co ste napsal že to stojí 3 mega jako 3 miliony ? pokud vím novy stojí 1 800 000kč
17. únor 2010 20:13:41
Ale baguu co napsal pan Fucik tak neni daleko od pravdy s tou cenou a zatikani do kabiny... Me do toho taky tece a ne jenom me to mi potvrdily i servisaci od CATru.Poradily mi abych tam narval silikon ale ja na patlani silikonem v kabine (pokud to neni havarijni stav) nejsu a k te cene pri prevzeti v Brne v roce 2007 CAT432 E(bylo to bez rychloupinaku, lzice s rozvodem na svahovku, automatem klimatizaci atd.) sem videl fakturu na ktere byla castka 2 480640 vc.DPH tak ze.........
17. únor 2010 20:49:45
Zdarec
Do éček teče,ale jinak CAT je CAT o tom neni pochyb.
Jinak pár foteček z anglických stránek CAT (kdo umí anglicky tak jsou tam veškerá data).
http://www.uk.cat.com/cda/layout?m=349539&x=7
Zatim Marek
17. únor 2010 21:02:21
Maik: jasny no ale ted stoji 1 800 000 v zakladu. A to že do něj teče to slyšim važně poprvéé. Měl sem C ve firmě jkde sem byl tak bylo i D a E a ani jeden si nestěžoval na to že by mu tam teklo.
17. únor 2010 21:35:43
Ahoj Baguu
S Maik se s cenou plus minus shodujete,protože éčko v základu stojí cca.1,8 mil. to je ovšem cena bez DPH.Maik uvedl cenu vybaveného éčka s několika doplnky 2 480 640,-kč včetně DPH tudíž cena bez DPH byla u jeho éčka cca.2 084 571,-kč což rozdíl je cca.284 571,-kč.A to pokud si v P-Z přiobjednáš nějakou doplnkovou výbavu klimu,vývody na svahovku,nějakou lžíci atd... tak na těch 280tis kč jsi ani nevíš jak.
Jsem také zastánce CAT a ber to jen jako můj názor k diskuzi.
Zatim pic