Téma: MoToHodiny
Autor
Zpráva
15. listopad 2010 17:56:27
Chcem sa opytat,aby som sa neoplachol.
Je mozne manipulovat,alebo znizit MTH tak ako na aute s km?
15. listopad 2010 18:26:15
no fuj
15. listopad 2010 18:53:12
Jooo zprááááááávněěěě Fujjjjjjjjjjjjj
15. listopad 2010 19:21:35
Samozřejmě to jde úplně stejně jako na autě. Jen je na to potřeba správné vybavení a znalosti.
15. listopad 2010 19:32:10
Zdarec
Je to jednoduché jako třeba u auta,ale stav motohodin evidují třeba v CAT při každých servisních prací.To znamená,že pokud máš třeba CATa kterýho servisoval CAT servis tak popřípadě mě jako potenciálnímu kupci stačí jeden telefon do CATu a podle vin kodu mě zdělí historii stroje.
A takto to funguje téměř u všech značek.
Jestli se mohu zeptat z jakého důvodu chceš mth přetáčet??
15. listopad 2010 20:37:32
Myslím že ze stejného duvodu jako se to dělá u aut. Nebo se třeba tohohle bojí při kupování stroje....
15. listopad 2010 20:44:20
stroj se umeje horkou vapkou, stocej motohodiny a hned se chce o 200 vic.
FUJ
FUJ
FUJ
tohle bytosne nesnasim
15. listopad 2010 20:50:28
Seriózní obchodník doloží servisní knížku, v případě tuzemského stroje dá kontakt na mechanika. Pokud se bude cukat, zřejmě nebude něco v pořádku, tak radši rychle pryč. Slyšel jsem i o majiteli, který při 5 000mth odpojil počitadlo a připojil ho zase před prodejem o nějaký pátek pozděj
16. listopad 2010 09:27:02
Jo je to vážně síla.Na toto jsou specialisté borci v jednom větším bazaru stavebních strojů poblíž Plzně.Z vlastní zkušenosti u nich stočeno 5500mth.
16. listopad 2010 19:08:05
no uz asi vim o koho jde, jednou jsem se tam byl podivat, vickrat ne, Dcko s 1500hod a stav jako po 9ti
16. listopad 2010 19:59:24
Taky jsem se v Plzni byl podívat nejspíš ve stejným bazaru. Bláto přestříkaný žlutou barvou a to bylo to nejmenší nad čím jsem kroutil hlavou...
16. listopad 2010 20:23:06
jeee jak je svet malej
16. listopad 2010 21:15:12
Miroslav Stuchlík - Servisní knížky se prodávají za 3 tisíce. Stáčení tachometru je za 1500. Tak v případě bagru budou ceny asi podobné...
16. listopad 2010 22:19:24
Pořád má největší cenu solidní pověst obchodníka, nic spolehlivějšího není. U nás jsou bagry i s kontaktem na minulého majitele (pokud to není dovoz), každý má možnost si s ním promluvit. Spokojený zákazník, který s náma bude spolupracovat dalších pár let má větší cenu než okamžitý zisk a já osobně bych se k podvodu nepropůjčil.
17. listopad 2010 09:08:39
ahoj stěma motohodinama je to těžký znám spoustu strojníkú co to dotáčej kvúli PHM aby jim to sedělo,takže maj mašinu která má 5000mth ale ve skutečnosti má 4000mth.
17. listopad 2010 09:19:07
tohle je zase druha strana mince s dotacenim motohodin. i kdyz ruku na srdce nekdo dokaze znicit stroj uz po 2 tis mth a nekdo ho skoro ani neskrabne. Je to jako s osobakem.
17. listopad 2010 20:12:07
Hele a neběhá tomu bazaru reklama v pravo vedle fora?
17. listopad 2010 20:44:52
Ale podívejte se na první otázku v tomto tématu ! Byl tady jen dotaz jestli to jde ? Aby se nespálil !
17. listopad 2010 22:56:32
Zdarec
Zřejmně všichni víme koho jsem měl na mysli.Ten kdo loví stále nové klienty,protože se k němu nikdo nevrátí podruhé tak musí hodně reklamovat a dost viditelně.
At se daří Marek
19. listopad 2010 05:31:42
Baguu,a Krestan,neviem ci ste si mysleli ze ja chcem stahovat mth??? ked tam je to FUUUJ!! Nie ja to nepotrebujem !!!,chcem kupit bager a preto sa pytam.
19. listopad 2010 19:05:43
Zdravim,
musím Vám vzít poslední naději, že to nelze.
LZE !! Na každém stoji, Ať se jedná o bagr,nakladač,buldozer........!
U starších strojů si to dělají hlavně strojníci, aby byla "malá domů" - na altrnátoru.
U novějších to tak snadné není, ale jde to pomocí spec. soft. který si může opatřit každý.
NIKDY nekoukejte na Mh.
Přeji Vám hezký den.
11. únor 2011 19:56:58
u novějších strojů JCB JS to nelze všechny počítače ve stroji evidují mth a při jakékoli změně přepíše nejvyšší všechny ostatní!!!
12. únor 2011 20:31:12
Pokud tomu je jako u aut tak to lze ale musí se to smazat všude. Co vím tak u aut si to pamatuje palubovka, počítač ale třeba taky klíčky a nebo klimačka. Kdo tohle dělá tak ví jak na to. Mimochodem klimačka dokáže říct mnoho věcí jen se musí vědět jak to z ní dostat.
13. únor 2011 08:02:20
Co som pocul tak na BMW-kach su km ulozene v kluci zapalovania. A viem ze boli mnohy prekvapeny ked boli na kontrole a kluc dali do ich citacky. Tie roziely boli niekedy v tisicoch km.
13. únor 2011 16:31:05
Jo klíčky si to taky pamatují. Jediná šance je koupit takové auto nebo stroj který byl servisován stále v jedné firmě která je ochotna tyto informace říct. A kdyby to byly jen tisíce km. Už se mi stalo že na tachometru mělo auto 130 tisíc (což je u ás taková národní tradice natočit na tachometr něco málo nad 100 tis) a po otočení stínítka kde si majitel psal výměny oleje a rozvodu jsem našel udaj 390 tisíc. U spousty aut to poznáte na první pohled ale rozdíl 100 tisíc se blbě poznává. v budějovicích byla fima která na služebácích běžně najela za tři roky 300 tisíc a ihned po doplacení uvěru je prodávali s tachometrem okolo 40ti tisíc. Se slovy že je to po ženský která s tím jezdila jen na nákupy.I když na druhou stranu třeba u toho auta je to uplně jedno protože například motor na oktávku seženete běžně za deset tisíc takže když klekne zase taková škoda to není. U bagru je to samozřejmě horší tam to leze už do peněz.
15. květen 2011 10:50:19
Kdo mi poradi, kde se da sehnat ten spec. softwer na dotaceni motohodin.
15. květen 2011 12:13:21
dan ves - ty krades nafu a chceš to ta zaplácat hodinama ?? Že ti neni hamba. Okamžitě bych Tě vyyrazil na hodinu
15. květen 2011 21:43:37
No majitel z Vás mít radost nebude ale je to Vaše věc. Zaměstnanc taky dělávali to že mašina bežela třeba 12 hodin za den na volnoběh aby MTH nabíhaly. Jinak tuhle mašinu bych pak docela rád koupil protože ta bude mít docela často dělané oleje a ostatní servis neuměrně hodinám.
16. květen 2011 18:01:07
Machu ale co ten motor ?? Ten když klape na volnoběh 12h tak nic-moc
16. květen 2011 21:34:52
Radši 12 hodin na volnoběh, než čtyři studené starty za šichtu
Navíc nové motory mají vyšší volnoběh, takže to nevadí. Teplota v pořádku, čerpadlo maže, žádné namáhání...
16. květen 2011 23:08:37
Hlavne ty motory jsou napul staveny jako stabilaky, takze v klidu. Je to ten samy motor co se dava do rypadel apod. Tam se daji jedny otacky a jede se pul dne....
17. květen 2011 21:37:01
Po pavdě nevím co to s tím motorem muže udělat.... Asi nic.
17. květen 2011 22:26:11
takže pro ty co meviděly motor jinak než z venku(asi pan mach) je tam přístřik tryskou na válce a u teplého motoru na volnoběch dochází k horšímu mazání stěn válců no a pak se zpravidla mázne čtyřka takže asi nic
18. květen 2011 08:48:34
Mašinu mám třetím rokem a opravdu jsem jen tak ze zajímavosti ,abych se podíval, motor nerozebíral. Takže mužete v klidu rejpat že něco nevím......
19. květen 2011 19:52:29
Obecně jasnný je to, že motor neni konstuován na klapání na volnoběh. To je snad jasný ne... a kdo krapet zná jak motor funguje ,tak je jasný,že je motor na volnoběh neni vyváženej tudíš je to špatně . Jestli "klapete" tak klapejte. Normální člověk to celou šichtu nenechá
20. květen 2011 06:37:57
// Jestli "klapete" tak klapejte. Normální člověk to celou šichtu nenechá -píše pan Brůžek//.Tak normální člověk taky v té šichtě normálně pracuje.Když je venku mínus 5 a zrovna nepracuju,tak je mi úplně fuk jestli je motor vyvážený a topím si na volnoběh .Naftu nekradu protože je to moje.Při těchto radách se musím usmívat.To je jednou turbo ,tam se zase musí chvíli na volnoběh aby schladlo,pak starosti jak vypustit všechen olej z hydrauliky a potom nalejete do brzd u traktorbagru místo oleje brzdovku ,protože se tu dohadujem o kravinách.V tom horším případě vám ten stroj s vypínaným motorem v pracovních přestávkách ukradnou.Smát se musím ,protože si vzpomenu,jak nám tloukli do hlavy ,že se motor Liaz nesmí provozovat na volnoběh.Natoč a jeď,vzduch dofoukáš cestou.Zatím co tiráci na Staré poště-dánové holandani,měli motory puštěné celou noc.No liazky neměli,to je pravda.
-
20. květen 2011 11:42:59
Souhlasim s p. Cadou. Dohadujete se o kravinach . Palite od pasu co se strojem je a co neni. Pisete veci o kterych se jen domnivate , nebo vam je nekdo poradil a nemate to overene. Timto vznikaji opravdove zavady zapricinene nespravnou udrzbou a servisem. Az dojde do tuheho , zavolate servis a tise se modlite, aby proskoleny mechanik neprisel na to co jste s masinou provedli. Kdysi jsem tady zalozil vlakno , kde se mely psat zkutecne overene informace , ktere byli necim podlozene. Bohuzel vlakno velmi rychle zaniklo . To dokazuje , ze jen malo z vas povazuje sve informace za verohodne. Nicmene to takto asi bude fungovat porad dal. A je jen na vas aby jste riskovali a nektere metody ,ci postupy oprav , na svych strojich odzkousely. Zdravi Emil
22. květen 2011 00:26:12
Omyl !!! Čada svedl diskuzi na uplně jiné téma ! Já pouze konstatoval to,že běh motoru na volnoběh prostě neni O&K !! A to v souladu natáčení MTH !!!!!!A to pravdu mam. Je lepší nejdříve myslet než za každou cenu odpovídat na téma ... (pro pana ČADU)
22. květen 2011 13:54:29
Já taky konstatuju,že není dobrý motor vyplachovat na volnoběh.To je všechno .To že někdo natočí za šichtu o hodinu víc a ušetří pro sebe 5 litrů nafty protože zapomíná vypínat motor,tak neznamená žeho musí oddělat.A hlavně mě do něj nic není.Když pak chce softver,tak je taky gauner,protože je jasný,že chce určitě krást naftu.No jo ale zase motor nebude točit celou šichtu v přestávkách na volnoběch.Prostě diskuse na nic .A jestli mi to Brůžku myslí ,nebo odpovídám dobře na tvojí myšlenku nech na mě.Hádky a závist zdržujou.
22. květen 2011 17:36:36
Zdravim, ja si vubec nemyslim ,ze by motor bezici na volnobeh byl vyvazeny jinak nez motor pracujici na vysoke otacky. Motor je konstrukcne vyvazeny porad stejne. Prosim vas nakopirujte tady clanek s manualu k urcitemu typu motoru , kde vyrobce zakazuje chod na volnobeh a udava nejake duvody. Ne obecne ,ale konkretne. Jsem zvedav jestli to vubec nekdo najde. Uz nejsme v dobach skody 100 , liazu a zetoru. Tam byly rekneme drobne technicke nedokonalosti. Zapekali se 4 valce a pod. Emil
22. květen 2011 22:22:13
Jeje jeje... určitě panu Čadovi "mám"co závidět.. ha ha ha, Jak jste milej pane nato pišel ? A co konkrétně ?? Končim debatu. Je to o ničem.