Téma: MF 965
Autor
Zpráva
10. prosinec 2006 19:05:07
Chtěl bych se zeptat na poruchovost bagru MF965 1994 a případné problémy ohledně tohoto stroje
10. prosinec 2006 19:16:36
prodat nez bude pozde
10. prosinec 2006 19:35:13
chtěl bych objektivní názor, co je poruchové
11. prosinec 2006 14:35:27
Je to stroj jako každý jiný, poruchovost se odvíjí od kvality údržby. Díky elektronice umí věci, které jiné stoje neumí. Musí však mít o to kvalitnější údržbu. Mněl jsem jich několik a ještě je i mám. Také znám fůru firem, které s nimi stále dělají, ačkoliv jsou to již stařenky. Jestli chceš napiš tel. číslo, zavolám ti - přijedeš se podívat, jak vypadají naše stroje po 7 letech provozu a taky si poslechneš strojníky, proč s nimi tak rádi dělají.
Nové stoje TEREX už tuto elektoniku nemají, MF - FERMEC 965 - takovýto stroj nikdo jiný neměl a nemá a už mít nebude.
Není to stroj pro lajdáky, co jsou líní se pod bagr ohnout nebo si pod něj lehnout.
Já bych ho ale neměnil, protiže nám udělali veci, které jiná mašina neumí.
11. prosinec 2006 17:40:23
V
podstatě souhlasím s odpovědí Mirka, trochu mívám problémy s tou elektronikou na zadní nápravě.Dost tam trpí ty elektronické snímače natáčení kol,to je ale pouze moje osobní zkušenost.Jinak dobrý,stroj mám 96 a má 10 000mth.Jestli máš zájem,dělám v okolí HK,přijeď se podívat.Ještě by mě zajímalo,ale to je spíše pro Mirka,co tento stroj umí,co jiné neumí.Já na to ještě nepřišel,ale rád se nechám poučit.Ahoj.
12. prosinec 2006 06:42:37
Já jsem měl 965 a umí lámat čepi spojovaček i nové,má jen jednu pístnici JCB má dvě každou na kolo. Umí lámat poloosi jsou slabé. Umí rozlamovat boční vývod z převodovky, protože je to jediná mašina co má boční vývod na zadní hlavní nápravu, každá má zadní každý konstruktér žasne.Já jsem dělal s 965 14 dní a dva jsem byl na dílně.
20. prosinec 2006 15:35:33
tak to ti to moc asi nejde !!!
20. prosinec 2006 17:47:32
Tento stroj je nejdokonalejší, který byl kdy vyroben s tim se ztotožňuji.
Po mechanické stránce super, ale zapomněli jste se zmínit o neustálých vadách elektroniky,(hydraulické moduly, joistiky, počítač, tištěné spoje atd.).
S tím jste pánové neměli problémy ?
Já teda jo a věřte údržbou se to ovlivnit nedalo.
20. prosinec 2006 19:27:59
Chlapi to jste asi v ničem jiným neseděly. Já jsem po 1 roce neustálého spravování 965. prodal a koupil JCB 4CX stejný rok výroby a bylo to jak když sednu do Mercedesu ze Škodovky. Já jsem s 965 problémi nemněl pokut jsem sní dělal jen základy na baráky, ale jak jsme vyjeli na velkou stavbu, kde jela 10 hodin denně a 30 dní v měsíci tak byl konec praskaly uplně nový, týden starý věci no hrůza byli tam i jiní bagráci s JCB, KAT. a ti byli v pohodě jen kroutily hlavou. Když jsem koupil JCB a tu mašinu jsme prolezli tak jsme zjistily, že je konstrukčně daleko lepší a má některých věcí polovic a ty věci co nám praskaly tak jsou uplně jinak udělaný, nebo jednou tak silný. Proti 965 je to v JCB daleko méně hlučné, volant jde lehčeji a to jsme v 965 dali nové čerpadlo na řízení,lépe hrne na poloviční plyn a neskáče jak kobila, má kračí rameno,sílu stejnou, méně se přitahuje při tahání pařezů a má lepší vracení do základní polohy přední lopaty, poruchy prakticky žádné, nemá například kulové čepy na spojovačkách, tak nemá co praskat, komfort strojníka je daleko lepší a žere o 20% méně.
Všem nadšencům 965 co jsou ze stroje unešeni- svezte se v něčem jiném a pak chvalte.
Jestlyže nemáte kde 603 84 24 95
Píšu vlastní skušenosti s dvěma stroji, nejsem teoretik ani prodejce, ale když jsem mluvil s prodejci od Kohlscheinu tak říkaly, že jim za tu mašinu nadávaj ještě dnes, tak si myslím že bi tu mašinu nechválil ani prodejce.
Tento příspěvek se týká 965 rok výroby 1994, a né jiné, je možné ,že dnešní a nebo i jen o něco mlačí mašiny jsou na tom jinak. Stím nemám skušenosti a tak o tom nebudu polemizovat jako 90% lidí tady.
Klidně mi napište nebo zavolejte můžeme pokecat tu mašinu jsme měli rozdělanou do šroubku tak něco víme.
21. prosinec 2006 11:29:12
Tento stoj se už hodně dlouho nevyrábí. Byl to ale stroj, trerý uměl věci, které už dnes žádný stroj umět nebude a to právě díky té elektronice. Každá výhoda přináší i nevýhody. Nicméně, ten, kdo stroji dával, to co měl, s ním jezdí spookojeně ještě dnes, jako já. Před měsícem mi objednali nový TERREX 980, který už tu elektroniku nemá a já vím, že už některé věci neudělám tak jadnoduše, jako na mojí staré, dobré 965, ale to je vývoj.
Dnešní stroje Terex jsou konstruovány stejně, jako u ostatních výrobců a to je dílem výhoda a dílem nevýhoda.
Nebudu už moci ovládat nakladač nebo pojezd stroje od rypadla a obráceně - rypadlo od naklladače, nemůžu už přepínat způsoby řízení za jízdy. Budu muset nejdříve srovnat kola a pak změnit řízení na jiný modus, atd.atd.
Pokud jde o JCB, znám je dobře, jsou do dobré stroje, ale mně na nich vadilo nejvíc to, že nemají 100 % uzávěru difienciálu, jako já a taky nedosáhli tam co já a věděl bych i další nedostatky. Ale to pan kolega Jonák zřejmě nikdy nezjistiíl a nezjistí. Ta jeho mašina musela bejt dobrej vrak. Mojí vinou to nebylo, tak proč bych to řešil..
Mně na 965 nešahejte, pokud bych mohl, rád bych si koupil stejný nový stroj, já s ním jsem naprosto spookojenej, jenonže už má moc hodin a musí se vyměnit
21. prosinec 2006 12:33:48
Někdo s mašinou jezdí dělat a někdo jezdí přehazovat hnůj. Tož já jsem to měl a jezdil dělat a to samé jak p.Jonak.Nikdy víc.
28. prosinec 2006 21:53:29
NEJVĚTŠÍ ****** NA TRHU OJETIN.ELEKTRONIKA HRŮZA,KDYŽ ZAPÍNÁŠ NATÁČENÍ NÁPRAV TAK JE TO ČTYŘSTOPÝ STROJ, A STROJE DO R.V. 1994 MAJÍ SLABÉ NÁPRAVY-PRASKAJÍ POLOOSY. ROK 95 A NAHORU MAJÍ SILNĚJŠÍ NAPRAVY POZNÁŠ TO PODLE REDUKTORŮ V KOLECH. NAVÍC ANI AUTORIZOVANÝ SERVIS TYTO STROJE NECHCE SERVISOVAT. RYCHLE S NÍM PRYČ A HODNĚ DALEKO
29. říjen 2007 22:56:32
Pánové všechny zdravím a rád bych Vám řekl něco o panu jestli se mu tak dá říkat Jonákovi. Ten kdyby měl porsche mezi bagry tak je mu to k ničemu je to normální prase a věřte že vím o čem mluvím. Koupil sem od něj tu MF 965 a byla to hrůza. Dával sem to dohromady asi půl roku a stálo to slušný peníze, ale teď teprve začíná chodit. Jediný v čem má pravdu jsou poloosy. Ale neviděl sem eště aby se někomu podařilo zlomit rameno a on to spravil tak že přeříz čep aby to dal vůbec dohromady. U řízení sice vyměnil čerpadlo ale ono to bylo orbytrolem.
06. listopad 2007 20:24:09
Pane Němec to rameno zlomil můj předchůdce a jak ho spravil nevím na to nedošlo, ale co jsem spravoval já vám dají soupis u Kohl. v Brně a stálo to za jeden rok 250 000,- tak něco asi zbylo na vás a věřte že to co jste spravoval byli maličkosti. A ještě vám řeknu, po prodeji vám se mi ozvali z Koh. a ptali se na potíže s touto mašinou a věděli o ní všechno, také kdo jí měl předemnou a tak a hlavně mi řekli, že v zadní nápravě je vylomený zub na diferenciálu a ještě jiné věci a nedostatky od mého předchůdce. Tak šetřete budete to potřebovat a otpuste si to prase. Já jsem narozdíl od vás něco vybagroval a pár mašin jsem prolezl. Vy jste elektrykář tak se dršte řemesla. Když jste si pro mašinu přijel tak jsem vám musel ukázat i kde je plyn tak neurážejte, mám to k vám kousek.
16. listopad 2010 21:16:28
Zdravím,
nedávno jsem koupil traktorbagr MF 965 a popraskali mi hadice. Chtěl bych Vás poprosit o radu. Nevíte kde by se dali sehnat podkopový hadice na MF 965? Nebo nevíte o nějakým servisu?
Děkuji
16. listopad 2010 22:45:37
Dobrý den,nechte si udělat nové hadice u některé firmy na výrobu hadic.Kvalita stejná,cena nízká.Já jsem spokojem s AMR hydraulik,Mělník nebo Litoměřice.Já mám 960.Pokud by jste potřeboval diagnostikovat a nastavit počítač hydrauliky,mohu Vám pomoci.Já jsem si loni koupil z Anglie kalibrační jednotku.Bylo to pro mě výhodnější než od servisáků.