Téma: Kvalitní zimní nafta
Autor
Zpráva
13. prosinec 2012 20:50:02
vime zname neni nad benzin v nafte
13. prosinec 2012 21:42:04
Jo jo to už mám taky za sebou jak říka Honza není nad benzín v naftě.Dlouho jsem tomu nevěřil jednou zkusil a nechci jinak
13. prosinec 2012 21:57:58
Je uplne jedno zda je to nafta od NO NAME JZD nebo Benziny Verva apod, protoze malokdo vi, ze pokud aditiva nepridaji cca v pokojove teplote tak se nespoji s naftou, kolem 0 uz se skoro nespoji a v -20 je to stejne ucinne jako to vylit do kanalu... Minulou zimu jsem se stim porad trapil a to byli aditiva od NO NAME az po VIF, penize nepocitam, tyden prostoje a pak mi rekl mechanik z catu, at seru na aditiva, ze nefunguji v tomhle pocasi jak maji vsichni vsugerovano, ze spasej svet, at dam benzin a bude to, jelikoz byl na pujcovne rozchodit masiny tak se o to moudro podelil a od te doby bez problemu. Suma sumarum to vyjde levneji jak aditiva, stejne se to spali a za 350kc mate treba 0,3l aditiva nebo 10l benzinu... ten vam staci na 150l-200l nafty uplne v pohode. On rikal 1:10, ale to se mi zda moc ostry. Na pumpach stejne dovezou jednu naftu a jednu pulku stocej do nadrze VERVA a druhou pulku do OBYCEJNEHO DIESLU a je jen rozdil v tom, kolik doplneji aditiv do tanku, protoze se nafta aditivuje az na pumpe, ale problem je i v tom, ze tam aditiva, nalejou, ale nafta se nepromicha v tanku.... Pokud je inteligentni obsluha, tak naleje aditiva jeste pred stacenim autocisterny a pri staceni se nafta promicha s aditivy jak se doplnuje a viri a hlavne nafta z rafinerie se posila relativne jeste horka tak aditiva maji cas a teplotu se smichat. Z vlastni zkusenosti vim, ze treba z Litvinova jezdila nafta o teplote bezne 38-41st. Aditiva chteji rozumne kolem 20st takze se promichali a spojili driv, nez nafta v tanku vychladla. Vse je jen o obsluze a postupu. Proto po nafte z jedny pumpy jezdite, z druhe taky a ze treti ne....Ale ani aditiva nejsou samospasna. Benzin parafin rozpusti, proto vydrzi mnohem vetsi mrazy. Pokud date 1:10 benzin s naftou, tak bych ja osobne tam jeste pridal nejaky ten dvoutakni olej. Trabi system preci jen ten benzin tu mazivost trosku zhorsi...
13. prosinec 2012 23:19:02
350kč za 0,3l aditiva Pane Křestan,nás troochu houpete
13. prosinec 2012 23:48:50
pisu tam "treba" tak me hnedka nechytejte za slovo je to vic, ale jak ktera ktera znacka apod...
14. prosinec 2012 01:44:16
Pěkně jste se nám rozepsal Jj máte pravdu. Taky přiléváme, taky.
14. prosinec 2012 06:50:52
Franto..... nemáš náhodou plechovou nádrž? Taky nám zamrzal bodík vylily, jsme celou nádrž propláchly horkou vodou a od té doby klid. V nádrži bylo usazeno spousty vody, která se tam vysrážela a pak zamrzala.
Nafta, která je k dostání, tak maká do -15 a pak je problém. Taky jsme přestaly vyhazovat peníze za aditiva a ředíme benzínem. Na 100 l přibližně 5 l benzínu a jsme v poho.
14. prosinec 2012 13:03:16
Minulou zimu sem řešil uplně stejný problém, jel sem na akci, zamrzla mi nafta a domů sem CATra táhnul jak kačera za Zetorem . Koupil jsem si 12V předehřev nafty a je po problému, funguje to opravdu dobře a i jsou lepší starty. Ještě jsem si nechal udělat origo předehřev chladící kapaliny od CATu na 230V, taky super věc a vím že kdykoliv nastartuju. Sem zvědavej, co mě překvapí letošní zimu
14. prosinec 2012 20:27:12
Tak mám asi štěstí ale vše nám chytá v pohodě. Od osobáku až po stařičkého zetora kterej pamatuje ještě Husáka když šel do funkce....
14. prosinec 2012 21:24:07
Tak u vás je to jasné pane Machu,to se přece polobohovi stát nemůže,by mu zamrzla nafta
14. prosinec 2012 22:04:39
To mělo být vtipný nebo trapný? Odpověď nechám na Vás.