Téma: Komatsu PC 228 USLC-3
Autor
Zpráva
19. říjen 2011 18:05:46
poznáš to jednoduše nech opojený rychlospojky a zkus ovládání na obě strany . škubne jedna hadice=kladivo, škubnou postupně obě = nůžky
20. říjen 2011 07:58:46
no ono to není tak jednoduchý.... tohle nás napadlo taky, jenže ono to tlakuje i tak i tak, protože zpátečku to má jen v jedné té poloze volnou do nádrže... ( tak jedna hadice se našponuje a druhá je otevřená do nádrže) ale toto se děje při obou polohách pedálu a i při otočení toho ventilu....
Jen nejde poznat při které poloze jde odpad přímo do nádrže - který je pro kladivo nutný
21. říjen 2011 19:57:58
Zdravím. V první řadě je třeba upřesnit v jaké výbavě stroj máte. Pokud chcete poradit , doporučuji vždy udádět výrobní číslo stroje. Pokud máte návod k obsluze, ten popisuje použití hyrulického kladiva. Stručně : na monitoru nastavíte režim "B" toto elektronicky přepne zpátečku přímo do nádrže. K ovládání použijete pedál , který má tři polohy zajištění čepem. První poloha je pedál zamčený , druhá poloha lze použít jen špičku nohy.....toto je pro kladivo. A třetí poloha je špička a pata , toto je pro nůžky. Ovšem pro nůžky je nutno na monitoru nastavit jakýkoliv jiný pracovní režim kromě "B" . Dále je nutno seřídit průtok dle potřeby kladiva, provádí se elektronicky na monitoru. Pokud vám kladivo nejde je možné že máte softwarově okruh vypnutý . V tomto případě nutno kontaktovat servis. Nevim o ručně přepinatelném okruhu .....pokud Vám ho ovšem nekdo nedodělával dodateně. Jak jsem řekl stroje se liší výbavou , takže je možné že mé informace nebudou přesně pasovat . pěkný den Emil
21. říjen 2011 21:08:02
martas pokud ti šponuje pokaždý obě hadice na rameni nemáš čistou spátečku a to na kladivo nemůžeš takže znovu a lépe hydraulika se zatěžuje vždycky protože ti jednu větev z rozvaděče uzavírá ventil
25. říjen 2011 07:53:41
A pan Emil, já věděl že přijde... ano jde o ten ventil, který jste poslal v nákresu... o displej vůbec nejde.. to, že to má být přepnuté na "B" to asi ví taky každý... (kdo si návod přečetl..) asi jde o původní Japonskou verzi, kde je mechanický ventil... jenže zádrhel je v tom, že ten nákres neodpovídá skutečnosti - konkrétně směr jízdy označen šipkou... pak ani není jasné jak má být ventil natočený... to je celá věc problému...
Nezbyde mi nic jiného, než rozebrat půl bagru a jít po trubkách, která kam vede...