Téma: Komatsu
Autor
Zpráva
05. březen 2012 19:10:55
Dobrý den.Zajímli by mě Vaše názory.Kladné i záporné zkušenosti.Kdo má tak prosím dávejte fotky
05. březen 2012 19:36:48
nic moc , po 60mth výměna celého stroje (vstř. čerpadlo ) , ve 2000mth tekla převodovka ( vývod na př. náhon ) , ve 2200 tekly brzdy ( vypadlý šroub s pérovýma podložkama , který vrací píst brzd ) , vůle v čepech ( a to nedělá s kladivem ) , před tím jsem dělal na CAT 428 D , to byl jiný kabrňák , 14000 mth a pořád je v pohodě , toho se komatsu nedožije , když jsem začínal tak jsem dělal na CAT 428B , má 18000 mth (už je jenom na betonárce ) ahoj Miloš
05. březen 2012 20:14:14
dekuji p.horacio jde videt ze mate prehled.ale i tak prosim o informace a fotky.
05. březen 2012 20:56:31
Dobrý večer.Od roku 2005 vlastním a spoluvlastním již osmý stroj,této značky.Konkrétně čtyři traktor-bagry,dva minibagry,bobíka,otočák.Má důvěra je už taková,že kupuju podle prospektu.U traktorů byli problémy s čerpadly.Vše bylo řešeno zárukou.Těch pár ulomených spínačů a kliček.Všechny stroje mají nižší spotřebu,než stroje konkurence v okolí.Jsou předimenzované.Například bobek při hmotnosti 3100kg,zvedá 1,6 tuny.Minibagry?Ty miluju.Za 10-15 litrů makají celý den.Za dvacku už počítáte hvězdy na noční obloze.Pravda.Většina čepů je slabší.U minibagrů odcházejí dřív.Celkově slušná značka, za slušné ceny.Můj další stroj, bude opět KOMATSU.
06. březen 2012 20:03:45
máte prosím ještě někdo zkušenosti s komatsu.prosím i fotky
07. březen 2012 00:33:14
Je třeba si uvědomit, že od konce devadesátých let a zejména od začátku nového tisíciletí se rapidně zhoršila kvalita. Kvalita nejen ve strojírenství a automobilovém průmyslu, ale obecně ve všem. A týká se to téměř jakékoliv značky.
Výsledkem toho je, že neexistuje "zlatá střední cesta" tedy dobrý výrobek za dobrou (vyšší) cenu. Můžete si vybrat buď luxus nebo šunt.
Takže je z tohoto pohledu třeba porovnávat i jednotlivé stroje. Zcestné je porovnávat Cat B s čímkoliv novým. Smutné viďte?
07. březen 2012 00:45:34
Kupříkladu máme ve skladu několik vysokozdvižných vozíků Still (R50-15). Vždy jsem tvrdil, že neexistuje lepší značka. Pouze do té doby, než jsem vzal leasing na dva z nové řady RX50-15. Po 200hodinách začali téct pístnice, v mrazech nejezdily, trakční baterie nevydržely tak dlouho jako několik let staré ve starých vozících. Když na jednom asi po 1000hodinách odešel elektromotr pojezdu a na druhém rekuperace elektřiny, odstoupil jsem od smlouvy. Staré vozíky mají dnes 22tis MTH a krom výměny baterií (které mají určitý počet nabíjecích cyklů a s každým nabitím ztrácí kapacitu) nemají jedinný problém. Servis neznám.
Takže asi tolik.
Abych se vrátil ke Komatsu, můj kamarád (sběrné suroviny) má několikátou generaci manipulační techniky - VZV a čelní kloubové nakladače a kam příjde, hrdě o sobě prohlašuje, že je komančák. Je maximálně spokojený. Myslím, že této značce se podařilo vytvořit si jakýsi kult - jsou pouze zarytí příznivci a zarytí odpůrci.
07. březen 2012 06:50:25
Dobrý den,pro upřestnění by mě zajímaly hlavně pás.a kol.bagry(3-26tun)a traktorbagry.Děkuji za odpovědi
07. březen 2012 07:10:24
Dobrý den.Položte konkrétní otázku.Takhle bych psal romány o ničem.
07. březen 2012 10:07:33
Dobrý den, kontréktně pw-140,pw-150,pw-95,pc35,pc-95,pc-130,wb-97 a jestli je lepší pásák-kolák a můžou být fotky i bez zkušeností
07. březen 2012 11:09:32
Dobrý den.Mám PW 150.Ještě výroba Anglie.Komatsu motor.Výborná spotřeba.Ještě jeden z neošizených strojů.Hl.dosah 5,5metrů(dle zvolené násady).Velmi stabilní.Již chytrá hydraulika-volba režimů.Nezničitelné nápravy.PC-30 je totožná jako PC-35.Jen lehčí.Pozor na stabilitu při práci.Je to bezprdelník.Motor Yanmar 1,5.slušná spotřeba.Chytá i v -20 na otočení.Velmi rychlý a příjemný stroj.Pozor na zadní okno.Klenuté a přečuhuje.Nepříjemné je v létě,že to topí.Výfuk je prakticky pod sedačkou.V zimě za pět minut teplo.WB 97 je vybavenější verzí WB 93.Verze R má malá kola.Verze S je 4X4X4.Obě mají automat,delší rameno a joystiky podkopu.Do roku 2005 motor PAN YANMAR.Model 2006 má už Iveco a nový design kabiny a rameno banán.Malý úhel zaklopení čelní lžíce.Velká nosnost na vidlích(přes 2 tuny).Nezničitelné nápravy.Menší kabina (než Cat,Jcb).40-45km/hod.Zadek velmi přesné ovládání,slušná síla.Slabší čepy.Netvoří se větší vůle.Jednodušší kinematika-menší rozsah rotace lopaty.Lopaty velmi robustní-šroubované zuby.Od roku 2008 čelní lopaty HD-doposud SD.Také standartem GPS-KOMTRAX.WB 97 má větší spotřebu.Ztráty v automatu a pilotech.U PW 130 to samé co u PW 150.Stejná šestková řada.Obecně.Stroje KOMATSU jsou méně blbuvzdorné.
07. březen 2012 12:53:24
nevim jak Pavel Široky myslel automat ja jsem pracoval na 97 S a to bylo manualne razeni a nebo automat dalo se to prepinat pod volantem mel sem natoceno 3680 mth a odesel krabi chod ne ze by odesel ale odeslo prepinani na zamknuti zadnich kol aby jste jel klasicky po silnici kdyz to nejde a verte ze i deset kilometru na krabim chodu jet tak to je docela o drzku nekde v kotarech cepy sem nemenil ale vule byla snatelna na podkopu v mrazech docela solidne startoval kdyz se nechalo nazhavit dvakrat trikrat hydraulika byla origo a zadny problem
07. březen 2012 13:24:34
Dobrý den.Ano to se jednalo o WB 97 S 2.Ta měla volič pod volantem.Byl tam integrovaný imobilizér.Moderní nástupce má už jiné,lepší nápravy.Jsou to ty samé co Case 695 a New Holland B 115.Tento volič pod volantem,stál nestydatě peněz.Zlatej manuál-klacek na podlaze.Klacky na podkopu.
08. březen 2012 19:09:15
Zdravím , věta : Stroje KOMATSU jsou méně blbuvzdorné........
Ta se mi opravdu líbí .
p. Široký ,jsem Komančák , kdyby Vás něco trápilo ,rád pomůžu ( pokud budu moct) . Pěkný den Emil