Téma: JCB 3CX;

Autor

Zpráva

SHREK 1

Členem od: 18.03.2008
Příspěvků: 3

22. březen 2008 22:30:43

Zdravim všechny bagraky. chtěl bych poprosit o rady.Dostal jsem ve firmě novou mašinu 6 měsicu starou. 1otaska zni mam tam 3 polohovy přepinač želvu k čemu jeto nejlepši nebo dobre . 2 otazka 3polohovy přepinač zbijeci kladivo..Jinač je to krasna mašina a našlapana rychla. Už jsem dostal i prvni pokutu za to že v předni lžicy převažim lžicy s podkopu, a ještě pokutu zato že na zadnim rameni nemam nalepku konstrukčni rychlost,ato ještě se ti policajti malem pohadali mezi sebou protože ten jeden mi řekl kdybych tam měl aspon trojuhelnik a ten druhy mi řek že ne trojuhelnik se dava do 25 km aja mam konstukčni rychlost 36km tak že jsem koupil nalepku 40 km a je to. Tak to je vše za odpovedi děkuji.


Miroslav Stuchlík

Členem od: 06.01.2008
Příspěvků: 391

23. březen 2008 16:49:00

Na převoz lžic v přední lopatě jsou policajti hákliví, ale většinou to tolerují, pokud jsou stažené nejakým popruhem nebo nějak podobně zajištěné proti vypadnutí. Ale i když je budeš mít zajištěné, nějaký vzdělanec přijde na to, že nemáš ochranný kryt na zuby - vyčnívající ostré hrany. Ty díry, které jsou v čelním britu vedle druhého zubu jsou na připevnění toho krytu. Originál je z červeného plastu a do těchděr se připevní kolíkem. Stačí ale i kus ohnutého plechu a když ho pomaluješ nejakým šrafováním, máš aspoň kladné body za estetický dojem happy
Želva je jen jednostupňová, zřejmě na lince při montáži nebyl po ruce jiný spinač, tak ho tam vrzli. Dvoustupňové spínání kladiva, je u některých verzí zapojeno tak, ře na první polohu je současně zapnuta i želva (tluče slabě a pomalu) a na druhou polohu už jede naplno. A jeden z Murphyho zákonů: jestliže selžou všechny možnosti, je načase přečíst si návod, měl by být v kapse na zadní straně sedačky. Kromě toho, při práci bys ho měl mít u sebe a firma by někde měla mít založený kus papíru s Tvým podpisem, že jsi byl seznámen s obsluhou stroje a s návodem výrobce. Toto by mělo platit i pro firmy, které nemají žádné z mnoha zbytečných ISO Mirek


SHREK 1

Členem od: 18.03.2008
Příspěvků: 3

24. březen 2008 00:41:09

Děkuji pane Stuchlik za odpověd . Na předni lžicy jsem zuby sundal firma mi slibila že mi necha udelat JCB břit original. A ten navod jsem četl ale tam to bylo psane stručně asi jsem malo chapavy tu želvu zmačknu do 1 tak mi předni lžice jde pomalu nahoru a dolu a když to dam do 2 tak mi podkop jde pomalu . A nějaka poloha je dobra na nižši spotřebu . No ato kladivo na obě polohy jde stejně akdyž mam vypinač vyply tak mi kladivo funguje na funkci co je na vysuv ramene. po jake době by semnělo davat kladivo na prohlidku . muže se kladivo pokladat na zem a nebo ho musim davat do stojanu . Šev mi nechal udělat stojan, ale ten važi přes 30-40 kg no to je vše zatim děkuji


SHREK 1

Členem od: 18.03.2008
Příspěvků: 3

03. duben 2008 20:18:52

ZDRAVIM VAS . MAM NOVOU MAŠINU JCB 3CX A CHCI SE ZEPTAT MAM SPOTŘEBU 5,8 L NA 1MH A JESTLI JE TO VNORMĚ. ČIM MYJETE MAŠINY . DOSTAL JSEM RADU ŽE JI MAM UMYT NAFTOU A BUDE SE LESKNOUT. TO SI VZPOMINAM ŽE JSEM TO DĚLAL NA VOJNĚ JAK JSME MYLI AUTA A ONI POTOM BYLI TAKOVE ZAŠLE. DIKY ZA ODPOVĚDI


Miroslav Stuchlík

Členem od: 06.01.2008
Příspěvků: 391

04. duben 2008 06:36:32

Sporřeba je ještě v normě, ty nové motory mají vyšší výkon, ale i vyšší spotřebu, která se dá trochu srazit zámkem měniče (torque lock) při přejezdech a pístovým čerpadlem při kopání. Ale spotřeba je dost závislá na způsobu práce bagristy.
K mytí bych naftu nedoporučoval, bagr se sice bude lesknout, ale jen chvíli, než se na mastnotu nachytá prach a navíc je nafta poměrně agresivní a zejména plastům moc nesvědčí. Nejlepší je umýt mašinu teplou tlakovou vodou s přídavkem nějakého saponátu a případně ošetřit plasty nějakým vhodným přípravkem. Plast je probarvený v celé své hmotě, takže lak nesleze. Všechny agregáty i kabeláž jsou vodotěsné, jen bych po důkladném umytí promázl čepy, aby se vytlačila případná voda ven. Mirek


Filip Čech

Členem od: 10.04.2008
Příspěvků: 1

10. duben 2008 18:55:39

Dobry den, chci koupit Jcb 2cx z Nemecka, rok 1995. Uz zacinam byt zoufaly, protoze nejsem schopen zjistit, zda tento stroj ma moznost se legalne pohybovat po pozemnich komunikacich. Ackoli ma cislo stroje i presny typ, mistni odbor dopravy ani technik STK mi nejsou schopni rict, zda tento konkretni stroj dokazu v Cechach imatrikulovat. Nema s tim, prosim, nekdo nejakou zkusenost?


Miroslav Stuchlík

Členem od: 06.01.2008
Příspěvků: 391

11. duben 2008 20:55:01

Pokud je stroj schválen k provozu na pozemních komunikacích v kterémkoliv státě EU, mělo by se toto schválení automaticky vztahovat i na ČR. Je otázka, na základě čeho vydá místně příslušný registr vozidel nějaký doklad. Ale na bagru je štítek s údaji o stroji a na něm by mělo být i číslo schvalovacího protokolu s "E" v kroužku. Maximálně by mohli ještě chtít nějaký protokol z STK, že stroj splňuje parametry (značení, kryty ostrých hran, osvětlení, pomalý trojúhelník...). V případě problémů by měl potřebné údaje dodat oficiální dovozce, což je Terra(met). V každém případě očekávám boj s úřednickým molochem. Mirek


Přidat příspěvek k tématu