Téma: Fotky našich mazlíků
Autor
Zpráva
18. říjen 2010 16:23:57
Nějak to nechápu, proč je tedy ten pilíř tak dokonale vybetonovanej, když sloužil jenom dočasně? Proč nepoužít nějakou montovanou ocelovou konstrukci, opětovně použitelnou příště? Tohle je šílenost, pěkně drahá, ale nejsem odborník, pokud to jinak nejde, tak chuj s tím, daňový poplatník to zatáhne...
19. říjen 2010 09:31:55
Asi tak... Tam se někdo pěkně napakoval.
22. říjen 2010 09:53:28
Zdarec chlapy, chvilku jsem tu nebyl... tak 5080tka má opravdu na konci barevnou kameru s vysokým rozlišením a dole je v kabině velká LCD obrazovka, ale i tak musí člověk občas koukat i normálně přes střešní sklo.....
- Jinak jsou to opravdu (byli) provizorní sloupy, které byli jen pro výstavbu mostu.. Ocelová kostrukce by na tu váhu mostu a provedení stavby musela být šíleně veliká... a nájemné za takovou konstrukci po takovou dobu by hodně převyšovalo stavbu těchto sloupů. (toto mám od projektanta)...
- Jinak koukám, že se nám tu objevili i naše dempříky
22. říjen 2010 17:31:44
Tyyyyyy joo mazec ale stejně to musi nějaky ty kousičky toho betonu padat dolu a to přimo na bagr ne ? To musi byt super takova práce dobrá zkušennost.
23. říjen 2010 09:10:19
ntj demoličky jsou zajímavé.
27. říjen 2010 10:22:37
Ono to je kolikrát o hromadě nervů, protože většinou páni projektanti mají pěkné představy takhle od papírů a kolikrát ten zábor nebo ohraničení stavby je mnohem menší než je dopad sutě... tak to potom lítá všude možně a člověk musí dělat kolikrát hodně opatrně, ale zas na druhou stranu dost rychle, protože honěj termíny...
No a jestli něco padá na stroj? No samozřejmě v tom je ten adrenalin - ne ted vážně jsou to spíš drobnější kousky, který nic neudělaj.... Jednou jsem měl nahnáno, když se mi kutálela cihla po rameni jako po těch trubkách... a ono s tím nejde nic udělat - to je taková rychlost a ta mašina než se někam hne... Ale naštěstí se nic nestalo...
27. říjen 2010 18:44:19
Martin: Ahaa tak to joo ty jo ale aji tak klobouk dolů. a to bouřeš a lameš to směrem dovnitř že pochopytelně.
28. říjen 2010 00:03:53
Baguu: Já bych řekl dovnitř ven... dovnitř ven...
29. říjen 2010 09:38:45
Ne ne ... to tam dáš ty nůžky a koušeš s tímhle to nemůžeš někam lámat, jednak ti to to rameno nedovolí a jednak je na tu váhu a na tu délku dost křehký (rameno). Tak jen položíš a kousneš a to se drtí na takovou kusovitost 0 - 70 a tak to celkem jde.... A to potom padá všude možně to nejde tomu určit směr padání... To třeba jde líp u cihlových staveb.... tam se to dá celkem vychytat kam ti to bude padat..
14. listopad 2010 08:19:25
proč to tam nevozi auta?
14. listopad 2010 09:57:12
neni se tam kde otocit, vozil se hrubej makadam a pres to jemny. navic je to slepy a neni ani misto kde by se treba schoval bobek, kterej by rozhrnoval, to vis ze jsem taky remcal, na dvojku se drkocat do kopce, hlavne predtim tam bylo fest blato a zkusili pry tam poslat rovnou tatru kdyz privezla kamen, ale prej nevyjela. Tak sel na radu traktor, to vis taky bych byl rad, kdybych jen nakladal.
26. listopad 2010 17:51:19
to je hustý bahýnko
27. listopad 2010 00:54:54
funguje to jak brzda, jezdi to napr i na trojku, mezi ramem a gumou je to napechovany, ze rukou to loupat nejde a pajzrem taky ne a lepi to vic nez smula. Se stim hodinu dloubu, ujedu 10m a je to tam znova, ale na silnici to nevypadava skoda samocistici technologie zklamala. Jinak fotku zespoda jsem radsi ani nedelal, resp jsem tam radsi ani nekoukal to blato budou sundavat jeste moji vnoucata
27. listopad 2010 19:58:32
procpa? u nas to blato zamrzlo a supr
27. listopad 2010 20:57:19
Nemyslel bordel na rámu ? To jak zamrzne, tak se nepohne.
27. listopad 2010 21:33:02
no vidis to me netrklo, je pravda, ze nam na dalnici rikali, ze buldozer nesmi a pasak zustat v louzi a projet louzi pred parkovanim atd, ja to mam mezi ramem a gumama a podbehama, od pacek az k nadrzi a rano staci vesmes na dvojku stim skubnout, blato praskne a jede se
28. listopad 2010 10:42:48
To je jediná bolest pásáků-ZIMA.!!Tam když to bláto přimrzne,tak to stojí za to.A nejhorší je ten přechod přes den bláto a v noci -10.No bomba,hurá lopatu do ruky a čistit.
28. listopad 2010 11:55:40
zlaty moje zajebany podbehy u traktoru, tam rano bud dloubnu pajzrema vyloupam to, nebo to necham, ono to popraska a vypadne.
To chce to na vecer jeste poradne vyprat vapkou at to za to stoji
28. listopad 2010 15:55:20
Ještě dva dny práce musím vydržet jedna řada pojezdových kol už zamrzla je fakt že bahno a mráz je pro pásáky vražda...
28. listopad 2010 16:00:05
jojo, přidáváme se, taky mi zamrznul CATík 305 a to jsem si myslel jak to mam vyčištěný, ale na stavbě to prostě nejde vymejt když nikde nic široko daleko. Hrozně to trpí. Teď už asi zítra skončím v práci, bagřík omeju, dám na dílnu, udělám servis a pak ho do jara odstavím. Co jinýho stejně. Prostě pro letošek konečná, aspoň u nás na horách.
28. listopad 2010 17:20:01
Nápad, možná blbej - co mašinu omotat ( alespoň někde, třeba části rámu u kol, u pásáku u pojezd. kol ), smršťovací fólií, tou průhlednou, co se s ní omotává zboží na paletách, v několika závitech dobře drží, třeba by to šlo ve finále všechno líp dolů...
Jinak mašin v těch sračkách je mi opravdu líto, a strojníků samozřejmě taky, nejhorší bude asi jíl...