Téma: bělorus nebo ostrowek

Autor

Zpráva

Jarek Paštěka

Členem od: 12.08.2008
Příspěvků: 3

24. srpen 2008 20:38:23

Dobrý den,
zajímalo by mě jaký máte názor na běloruse a ostrowka. Chci pořídit stroj na práci kolem domu. Cenově bych tak byl ochoten dát kolem 70000Kč. Nevím jestli koupit běloruse, ostrowka nebo jestli vůbec se dá sehnat ostrowek za 70000.


Pavel Mach

Členem od: 06.04.2008
Příspěvků: 1851

24. srpen 2008 22:10:34

No sehnat se dá ale přeju hodně nervu až s tím budeš dělat. Ten samej čas co budeš makat tak pod tím budeš ležet a po par hodinách z toho vypadneš uplně hotovej...


Firma 62621661

Členem od: 09.07.2007
Příspěvků: 17

28. srpen 2008 11:21:01

Je to podobná debata jako kdybychom zvažovali zda je lepší jezdit dnes wartburgem nabo moskvičem. Pokud to má být hobby-záležitost, tak ruchadlo bratranců Veverkových může být ještě zábavnější. Pokud práce, tak bychom na tyto stroje už mohli zapomenout, ne ?


damco daneko

Členem od: 12.02.2008
Příspěvků: 179

28. srpen 2008 20:46:43

Sväta pravda,aj ja si myslim ze tieto stroje uz maju svoje odrobene. Ak tak, tak naozaj uz len hobb
y,ale aj tak nesiel by som za ich paky....


Miroslav Králík

Členem od: 22.08.2009
Příspěvků: 2

22. srpen 2009 12:18:48

Já mám už asi pět let Bělorusa s hranatou kabinou a nedám na něj dopustit. Musel jsem předělat na rozvaděčích hydrauliku a maká jako čert.


Josef Fučík

Josef Fučík
Členem od: 03.08.2008
Příspěvků: 206

23. srpen 2009 17:48:28

S Ostrowkem jsem jezdil několik let. Je třeba hodně citu strojníka. Jinak, když přeženeš náběr přední lžicí, rádi odchází převody v portálech, trhají se oka pístnic, praskají ramena (začíná to malýma trhlinkama), brzdy nic moc. Jakmile se např. povolí šrouby předního držáku motoru (stávalo se mi to často), lupne koš spojky. Výhoda je že pasují náhradní díly ze Zetora. Např. čerpadlo oleje stačí rozebrat, přebrousit, složit a jede dalších 20let. Přední gumy pasují zadní z Avie Furgon. Na zadek jdou dát větší balony. Pasuje i silnější motor. Okna rovná, udělá kdejaký sklenář. Dobré je na vratnou větev přidat chladič oleje, nepřehřívá se. Pak občas vypustit, vyčistit dno oil nádrže, přefiltrovat nalít zpět a vydrží déle. Prostě je třeba stále dotahovat a kontrolovat, mazat, ..... tzn, chvíli pod ním ležet. Pak slouží. Na dnešní dobu je to veterán. Když tak jsem napokec na 603 828 353, j.fucik@seznam.cz.


Přidat příspěvek k tématu