Téma: Belorus

Autor

Zpráva

Anonymní - Radim ,patky@seznam.cz

Členem od: 06.10.2002
Příspěvků: 3814

01. duben 2006 21:36:22

Zdarec všici,mam takovej problem s tou moji bábou kulatou, a to že mě teče voda do oleje , chtel bych zkusit přetěsnit vlozky, nemá s tím nekdo zkusenosti?Jestě mi radil kámoš(díky Juro) že muže bejt prasklej blok vedle zdvihatek.Při teto příležitosti jsem se chtěl zeptat jestli nekdo nemá utahovací momenty na hlavu a na ojniční loziska. Díky


Anonymní - miloš

Členem od: 06.10.2002
Příspěvků: 3814

02. duben 2006 08:25:31

kolik té vody tam teče, pokud to neteče proudem a jen odkapává, to bych věděl nejlépe je shodit vanu a podívat se, jak to bude od vložek, tak spolehlivě pomáhá bentonit, je to takový prášek se kterým se čistí víno nebo i nafta dáte ze dvě lžíce do vody a za dva dny to tam nalejete, měl jsem to už několikrát od vložky naspodu a spolehlivě to zabralo, neúspěch jsem měl jednou, multicar, to teklo z bloku přepadovou dírkou, jen se to zlepšilo a pak zase, protože celý to rozebírat, no potěš


Anonymní - slovacek.milos@seznam.cz

Členem od: 06.10.2002
Příspěvků: 3814

02. duben 2006 08:35:41

ještě ti poratím jak zavařit prasklinu, mám svářečku na plusky, vemu větší autovodič a odizolujiho, měděné drátky namotám na elektrodu těsně k sobě a poté to zavařím, pokud to má mít větší pevnost a nedá se to vybrousit, převařím to normálně, svar praskne a sekáčem ho vyštípnu a máš to jak vybroušený, pak to zavařím s přidáním mědi, pokud přidáš ampéry vařís do roviny, normálně na housenku


Anonymní -

Členem od: 06.10.2002
Příspěvků: 3814

02. duben 2006 16:52:10

ještě jsem si vzpoměl, že u těch zdvihátek jsem to měl u zetoru 25, tam to teklo a malou dírkou na odvod mazacího oleje do motoru, nešlo tam nic vybrousit ani dělat, prasklina tak 7 cm, tam jsem to normálně zavařil svar valámal malým sekáčkem a převařil s prídavkem mědi, myslím, že se nikelitka může zahrabat, drží to dodnes asi 8 let, když to převaříš s tou mědí napřímo jde to taky, porky to nedělá, jen to odmasti třeba toluénem, nebo co máš miloš


Anonymní - ariespavel@quick.cz

Členem od: 06.10.2002
Příspěvků: 3814

10. duben 2006 15:56:43

Máš nejspíš tvrdý gumičky nebo prorezlou mrazovku na hlavě pod vahadlama


Anonymní - patky

Členem od: 06.10.2002
Příspěvků: 3814

18. duben 2006 03:35:37

Jsou to vyrezlé vložky u gumiček,písty už jsou na stole,ale ještě jsem objevil sežranou segerovku,zbytek äsi nemusim dodávat,tak se kouknu, z čeho by se tam hodila vložka, zatim mám v merku V3S nebo ZCrystal........


Anonymní - jachart@seznam.cz

Členem od: 06.10.2002
Příspěvků: 3814

22. duben 2006 10:56:50

Najdi utahovací momenty šroubů, na internetu, potom stačí se podívat jaký je tam průměr šroubu a splést se moc nemůžeš. Většinou je tam tolerance 2-5 , dle průměru šroubu, hlavne to musí pořádně sedět, je lepší poklepat a znova dotáhnout, síly musí být stejné na všech, nikdy jsem neměl momentový klíč, ještě se mi nic nepovolilo. Jeden šroub se mi utrhl. to bylo vše.


Anonymní - jachart@seznam.cz

Členem od: 06.10.2002
Příspěvků: 3814

22. duben 2006 11:04:16

Ještě k dotahování šroubů hlavy, v závitu nesmí být nečistoty ani mastnota, nesmíš zapomenout na to, že toto se vše tam potom dotáhne, těsnění to nepustí ven, tvoří to tam takovou třaskavinku, pokud to uteče v tomto místě se zvyšují tlaky, je to jedna z nejčastějších chyb, dle mého názoru ani ty utahovací momenty nedělají takový problém, jako nesprávná výška vložek, nečistota a nesprávné pořadí dotažení šroubů. Nečistota v závitu, může mít i jiný odpor, v takovém případě ti potom není nic platný ani momentový klíč. Hodně firem přepočítává toto na stoupání závitu. Pak se setkáš, utáhnout na 3 mp, povolit o 90 stupnů, přitáhnout na 180 stupňů, potom na 207 a jsi z toho blázen. U některých těsnění pod hlavou je to povolení dost důležité. Stlačený vzduch v těsnění se tím dostane pryč.


Anonymní - slovacek.milos@seznam.cz

Členem od: 06.10.2002
Příspěvků: 3814

23. duben 2006 08:22:33

mám dobrou zkušenost s utahováním hlavy za studena, jak píše kolega pode mnou, mám stejný názor, pak traktor nastaruji a přetáhnu ještě za tepla, až jsem se někdy divil co bylo za studena natvrdo šlo za tepla ještě hodně dotáhnout, dělám vše momentnem, abych si při zatržení šroubu nic nevyčítal, nějaké utahování o 90 nebo 180 stupnů to bych nikomu nedoporučoval, při takovém postupu jsem viděl hodně neštěstí a poklepávání je taky velmi důležité jak při povolování tak při utahování, zrovna před týdnem jsem dělal jednomu zatržený šroub, tak 4mm pod úrovní bloku navařil jsem ho céočkem k matce a při chládnutí šel ven, doptával jsem se jednoho známého, tomu jsem dal ten bentonit do chladící kapaliny před deseti lety a pořád mu to těsní, voda mu odkapávala od vložek do klikového prostoru, ale jedná se o starý motor, který nemá přetlakové chlazení jen atmosferické, jinak by se voda protláčela asi dál, tak mnoho štěstí


Anonymní - patky@sezanm.cz

Členem od: 06.10.2002
Příspěvků: 3814

08. květen 2006 21:32:08

Díky za rady,motor je v hromadě,špatná vložka nahrazena vložkou Z Crystal,dal jsem tam starý těsnění(vím že se to nemá happy, A UVIDIME, každopádně díky všem za rady.......


Přidat příspěvek k tématu