Téma: Nájazdové rampy.
Autor
Zpráva
10. leden 2012 21:34:39
co na tom máme komentovat,jen že asi něco vážit budou jinak v nich nevidím nic špatného
10. leden 2012 21:44:47
Přesně tak jsou v pohodě za ty peníze.Nojo ono je to težké na ty hliníkové bude dělat s bagrem pul roku a pak mu je někdo stejně sekne Takže za mě jsou uplně ideální do našich podmínek.
10. leden 2012 21:59:43
No....svojpomocne vyšli bezmála 200 eu a ťažké sú 80 kg ks.Ale treba si nájsť spôsob ako s nimi manipulovať bez úhony.Rozmýšľal som o hliníku,ale na to som príliš lakomý....
10. leden 2012 22:31:35
Jen škoda že nejdou zasouvat po válečkach pod korbu nebo tam nebejva moc místa.
11. leden 2012 06:40:20
železo je drahý,to je jasný,také si dělám vše svépomocí,nic jiného nezbývá,na netu jjsem viděl jak ty najezdy jen zaháknul za haček a umístil je kam potřeboval když vyjel nahoru zase si je poskládal na auto vedle sebe ani nevylezl s kabiny
11. leden 2012 11:22:11
Ano také by to tak šlo.Mám takhle udělané2 plechy pro kopání v močálech .Taky z bagříku nelezu jen zaháknu .
11. leden 2012 21:36:34
Kolega najížděl na vozíl po takových těch podlážkách z hliníku. Nemám ale tušení kolik unesou.
11. leden 2012 21:52:15
Já používam upravené plechové podlážky z lešení př nájezdu na vlek
11. leden 2012 22:05:35
Napadlo mi aj riešenie s podlážkami...videl som to na lešení a má to aj dobrú nosnosť,ale po prerátaní nákladov a statiky som zvolil radšej takéto riešenie.Je to v podstate plech s vyrazenými dierami von,ale ako som už spomínal bolo by to drahšie.
25. leden 2012 20:58:58
cauko chcel som sa spytat mas tei najazdy aj dajak upevnene na korbe? Nebojis sa ze sa ti zosmiknu? Mozno s tym hacikom by nebol zly napad. Treba skusit
26. leden 2012 08:34:39
Zdravím.Na koncoch tých nájazdov je navarený L-profi,ktorý som prevŕtal a vsadil tam dvanásťku štift a poriadne zavaril.Do korby som vyvŕtal dieru a nájazd nemá šancu zošmyknúť sa.
28. leden 2012 22:41:02
udělal jsem úpravu podobně jako MAJO ( dva čepy do každého nájezdu, ale jednou mě to pěkně vypeklo na nerovném terénu, kdy se jeden nájezd nadzvedl a rozjel se při tlaku a rejdu pasů !!! Byl jsem na místě sám a docela problém. Následně jsem ještě pojistil rozjetí nájezdů v dolní třetině : zkrátka jsem udělal mezi nájezdy spojovací tyč , kterou mám zajištěnou závlačkama pro rychlou demontáž
29. leden 2012 07:44:14
No,já nájezdy nijak nezajišťuju a zatím jsem nespadl....A už to dělám tak 3 roky....Asi mám holt štěstí......
29. leden 2012 12:42:55
a nebo je to tím,že nenajíždíš tak vysoko...
29. leden 2012 13:56:40
Jo,aj to je možný...Ale taky záleží jak velkej je přesah na opření v korbě....
31. leden 2012 18:29:02
ahoj Majo,vidim,ze sa cez zimu nenudis,haha..tie najazdy vyzeraju dobre..vahu maju sice dobru,ale aspon ti s nimi nikto len tak neodbehne...ja svoje najazdy zasuvam na korbe pod bager,zatlacim na ne radlicu a lyzicu..
len si nezabudaj zaistovat vpredu korbu,aby sa to nepreklapalo,drz sa..
15. duben 2012 07:42:38
Václav Strojník.Tie nájazdy sú podľa mňa veľmi strmé.Načo ich budeš používať?Počítal si aj s klzkým povrchom?
18. duben 2012 16:06:38
Pre Vaclav Strojník
Ja mam podobne rampy z 8-ciek u-ciek dlhe 2,5m a na vrch mi raz namontoval otec drevene dosky 3 krat sa dalo zliezt aj vyliezt,ale 4 krat som z nich zisiel smykom.A to z metrovej vysky.Takze hned ako som prisiel domov hned som ich zmontoval dole a dal L-profily.Tak ako to ma aj Majo.A teraz je to bez problemov.A aj mne sa zda,ze to mas dost strmo.Ja chcem este svoje predlzit o 1 meter,az mozem vyliezt na cokolvek.Naozaj o tom porozmyslaj
18. duben 2012 21:04:14
Máte pravdu chlapi, jsou moc příkré a kloužou. V pondělí jsem nenajel vůbec, tak jsem na rychlo navařil co 15cm 8mm roxor ale stejně jsem měl problémy. dělal jsem délku tak aby mi vlezly pod auto, ale budu je muset prodloužit a asi vozit na korbě.
18. duben 2012 21:14:47
Peter trocha ťa popravím,ja mám priečky z roxoru (20) síce som rozmýšľaľ o L-profile,ale nakoniec som sa rozhodol pre roxor.
18. duben 2012 22:49:30
sorry Majo,zle som sa pozrel,ale vacsinou som videl s L profilami ako s roxormi,tak ma to zmiatlo.
20. duben 2012 06:44:17
Moc hezké,jen počítejte stím že když na ně naprší a budou mokrý, tak už budou pěkně klouzat.
05. květen 2012 19:03:51
a co teprve takovy pasy od bahna, to je pak lahudka
10. říjen 2013 10:44:59
Hliníkové nájezdy pro bagr, nebo traktorbagr za rozumné ceny můžete zakoupit zde, 40-50 párů skladem.
http://www.najezdy.com/leve-menu/skladove-hlinikove-najezdy/
08. leden 2014 18:25:49
Dobrý den,
poradil by mi někdo? Také bych si chtěl udělat nájezdy na UNC (i s podkopem = cca 3700 kg). Uvažoval jsem o délce nájezdu 3,5 metru. Uvažovaný materiál: jakl 80x40x4mm. Příčky z profilu L cca 50x30x5 mm. Potřebuji najíždět na AVII sklápěč (výška korby 120 cm). Mám obavu, aby nájezdy nebyly zbytečně těžké, ale také bych nerad, aby se zdeformovali při prvním najetí.
Děkuji.
08. leden 2014 20:45:53
Zdravím.Ja som mal prvé nájazdy železné a staticky boli vyrátané na 85 kg/ks pri váhe 2,5t.Keď som kupoval materiál tak som v poslednej chvíli doslova pri pokladni zmenil rozhodnutie a kúpil som silnejší materiál-jäkl 100/50/5 z pôvodného rozmeru 80/40/4.Nájazd vážil 90 kg a mal som ich skoro 2 roky.Teraz mám hliníkové a nemenil by som.Osobne si myslím,že profil 80/40/4 je pri váhe 3,7t slabý,ale je to len môj názor...možno to bude stačiť,ale neriskoval by som kvôli pár korunám proti škode a nešťastiu čo sa môže stať.Oslov statika nie je to taká pálka,alebo kúp hliníkové.Mne to tiež trvalo dva roky než som na to prišiel.
08. leden 2014 20:49:14
Zabudol som na priečky,tie som zhotovil z 20 roxoru,dlĺžka nájazdov bola 3m a výška korby 120cm.
08. leden 2014 21:57:58
Děkuji za odpověď. Nájezdy mám pouze na občasné domácí použití a vzhledem k pořizovací ceně hliníkových nájezdů (18.000,-- Kč) uvažuji nad vlastní výrobou.
09. leden 2014 17:01:40
Zdravím pánové..neuvažovali jste vyrobit ty železné nájezdy dělené? Můj přepravce je měl zhotovené svépomocí a jsou dimenzované na 30 t na pásech (tolik ani vést nemůže) a 20t na kolech....mají podpěry a takový západky ...jediný člověk to za pár minut složí a pak zas rozloží...hmotnost jednoho kusu odhaduji na 50kg.... pokud by to bylo pouze do 5t,hmotnost částí by byla podstatně nižší....