Pokročilé vyhledávání


Sklápěč Tatra společnosti OHL ŽS


Strojník v autojeřábu ČKD AD 28 Tatra firmy Valcano


Re: přeprava

Odpověď: přeprava


Téma: Odpružení podvozku TATRA 158 Phoenix

Odpovědí: 24
Poslední odpověď: 18.01.2016 22:12
Zdravím pánové, máte někdo zkušenosti s oběma typy odružení u Phoenixe, tzn. lehký ( měch plus vinutá pružina) a těžký (listy plus měch) King Frame? Máme v plánu vyměnit klasiku T 815 za Phoenixe, ale nedaří se mi dopídit se k nějakým zkušenostem z praxe, hlavně co se týče životnosti a provozní spolehlivosti lehkého pérování. ( životnost tlumičů a stabilizátorů, stabilita v těžkém terénu, stabilita při sklápění, schopnost zvládat opravdu těžký terén bez zásadního zkrácení životnosti, atd) Běžně vozíme 15 , 16 tun a pro podvozek na T 815 to není problém ani na opravdu rozbitých cestách s velkými výtluky, ani s následnou stabilitou při natahování štěrku není problém, prostě klasika, škoda že už takové auto nikdo nevyrobí. Rád bych zůstal u lehkého King Frame ( nižší pořizovací cena, vyšší legislativní nosnost, auto o cca 600 kilo lehčí, mín dílů atd.) , ale nejsem si jistý " blbuvzdorností" lehčí varianty, můžete někdo poradit nějakými zkušenostmi z praxe?
krejčí ladislav

Re: Odpružení podvozku TATRA 158 Phoenix

Odpověď: Odpružení podvozku TATRA 158 Phoenix


Re: Odpružení podvozku TATRA 158 Phoenix

Odpověď: Odpružení podvozku TATRA 158 Phoenix


Re: Odpružení podvozku TATRA 158 Phoenix

Odpověď: Odpružení podvozku TATRA 158 Phoenix


Re: Odpružení podvozku TATRA 158 Phoenix

Odpověď: Odpružení podvozku TATRA 158 Phoenix


Re: Odpružení podvozku TATRA 158 Phoenix

Odpověď: Odpružení podvozku TATRA 158 Phoenix


Re: Odpružení podvozku TATRA 158 Phoenix

Odpověď: Odpružení podvozku TATRA 158 Phoenix