Téma: Traktorbagr CAT

Autor

Zpráva


Pavel Široký

Pavel Široký
Členem od: 14.05.2011
Příspěvků: 1180

24. červen 2012 19:55:56

Dobrý večer.Taková kouzelná tlačítka mám rád.Přepnete a jedete za(na) polovinu.Funguje to i u lidí.Bohužel návrat k normálu je nemožný.Zlaté časy strojů z devadesátých let.Za dvacku vrčel celý den.Cat nebo JCB nebo Pan KOMATSU.Všichni měli stejný Perkins.Pánové Radek tb a Pan Pantůček,vyměňte si telefony.Někde se poperte.Panu Pantůčkovi pomůžu.Zmydlit nadutého katráka.To mi zlepší náladu.


Daniel Kóša

Daniel Kóša
Členem od: 15.05.2011
Příspěvků: 72

24. červen 2012 20:18:03

no Luďku po půl dnu zkoušení bych řekl že spotřebu moc nepoznáš, to spíš tak 2-3 dny pořádné práce. Stejně si myslím, že ta spotřeba nebude žádná výhra, o půlku to určitě neklesne, tam jde spíš o kombinaci s toquelockem, který šetří na přejezdu. To nám nejspíš napíše pan Hůrka svůj názor kolik mu to papá


Daniel Kóša

Daniel Kóša
Členem od: 15.05.2011
Příspěvků: 72

24. červen 2012 20:19:32

a ještě k panu Roblovi inzerák na jeho jcb které zkoušel
http://www.auto24.lv/lietoti/jcb/4cx_eco/991270


Luděk Robl

Luděk Robl
Členem od: 14.11.2011
Příspěvků: 763

24. červen 2012 20:23:32

Daniel Kóša to neni to JCB co sem s nim dělal měl sem tu fotku v kompu tak sem jí dal k tomu blunk a musím říct že s tim JCB sem jel naplno prostě kopr v terénu podkop se nezastavil blunk


Karel Pospíšil

CAT 428E2
Členem od: 19.03.2008
Příspěvků: 246

24. červen 2012 21:48:14

428E2
428E2

Hezký večer všem happy. Tak si včera jedu na akci, přesun po silnici do kopce.... a bagr nejede, prostě 1800-2000 otáček víc ani ťuk.... no nakonec sem dojel, při práci podkopem se nedalo nic poznat, při volnoběhu když přidám plyn tak normálně jde až na 2300otáček. Tak sem si říkal asi ucpanej palivovej filtr, tak sem dneska dal novej, vyfoukal jsem vzducháč ale je to pořád stejný..... Takže zítra opět volám CATservis, už u mě nebyli 2měsíce, to je co říct big-smile. Myslím že bude problém v turbu - asi nefunguje natáčení lopatek....Turbo už mám druhé a je tam zhruba rok..... Tak uvidíme co řekne servis. Buď je ten stroj tak poruchovej, nebo ho asi neumím používat big-smile už fakt nevím...


ivsony Y

ivsony Y
Členem od: 09.02.2010
Příspěvků: 375

24. červen 2012 22:12:11

Hmm,kvalita strojů už asi není co bejvávala.....


Pavel Mach

Členem od: 06.04.2008
Příspěvků: 1852

25. červen 2012 09:36:41

Buď mám smůlu na kus ale jinak nevím. Na kopání to žere skoro stejně akorát když chci aby rameno makalo rychle tak ho podle mě zbytečně točím. ECO mód tam skáče někdy okolo 1500 otáček pak mi to dovolí stahnout zpět na nějakých 1400 ale jakmile dám míň tak ten ECO mod vyskočí. Pokud jedu na kubíky tak to neva ale pokud si s něčím jen hraju třeba svahovkou tak tyhle otáčky opravdu nepotřebuji. Co je nejhorší jsou přejezdy a práce předkem. U té práce dejme tomu tam to dostává zabrat ale ten přejezd? Poslední delší přejezd byl 30 km a sežralo to cca skoro 30 nafty. To je jak ZIL.... Suma sumárum se spotřebou jsem těžce zklamán. Jediné příjemné překvapení je ta práce předkem ale to je vše.... Jinak stejné jak ta trojka z roku 2007...


Karel Pospíšil

CAT 428E2
Členem od: 19.03.2008
Příspěvků: 246

25. červen 2012 18:00:11

Tak dneska tu byl servis.... vypadá to na vstřikovací čerpadlo. Zítra snad dovezou a namontují nové, tak snad to bude tím a brzy zase můžu do práce happy


Luděk Robl

Luděk Robl
Členem od: 14.11.2011
Příspěvků: 763

25. červen 2012 18:14:15

Karel Pospíšil-kde máš blatníky na bagru? big-smile


Karel Pospíšil

CAT 428E2
Členem od: 19.03.2008
Příspěvků: 246

26. červen 2012 22:11:55

CAT
CAT

Tak servis dorazil .....


Karel Pospíšil

CAT 428E2
Členem od: 19.03.2008
Příspěvků: 246

26. červen 2012 22:19:06

CAT
CAT

A nakonec se zjistilo že čerpadlu nejspíš nic není ale bude to turbem, sání a intercooler je plný oleje.... takže čekám do pátku na turbo... no a z bagříku mi moc nezbylo, mám ho po celém dvorku big-smile


Jan Křesťan

Členem od: 05.08.2009
Příspěvků: 1442

28. červen 2012 12:16:01

tak predpokladam, ze turbo dochlazujes pred vypnutim, spis bych to vydel na konstrukcni vadu, ze tam soudruzi neco nevychytali


Pavel Široký

Pavel Široký
Členem od: 14.05.2011
Příspěvků: 1180

01. červenec 2012 21:17:02

Takhle tam stojí ten nešťastník víc jak měsíc.Praha 8.Liberecká ulice.


Karel Pospíšil

CAT 428E2
Členem od: 19.03.2008
Příspěvků: 246

01. červenec 2012 21:26:49

Tak to je mazec... Akce na bagr... docela mě to pobavilo big-smile Jinak v pátek sem dostal nové turbo, ale bagr pořád nejede, motor má chraplavej zvuk a žádnou sílu. Takže už týden stojím doma, a zítra zase servis.... Už mě to fakt nebaví!


Pavel Široký

Pavel Široký
Členem od: 14.05.2011
Příspěvků: 1180

01. červenec 2012 21:44:23

Dobrý večer.Já myslím,že to má vymyšlený dobře.Ušetří spoustu peněz za naftu,výplatu strojníka.Žádné defekty,žádní neplatiči.To je fikaný.S tím Vaším Catem je to spíš smůla.Ale mohlo by je napadnout Vám půjčit jiný.Na všech pobočkách jich stojí dost.Mě by Komatsu pomohlo.


Pavel Mach

Členem od: 06.04.2008
Příspěvků: 1852

02. červenec 2012 09:13:32

No to je teda akce..... Slovo akce nebo sleva je pro slušné lidi urážka útočící na jejich inteligenci. Mimochodem tohle je ještě prd. Okolo Berouna se motá frajer za 350 kaček na hodinu. Tomu se říká demence....


Emil .

Emil .
Členem od: 05.08.2007
Příspěvků: 371

02. červenec 2012 18:40:37

Zdravim , doufam ze vas nepopudim, kdyz napisu ze I caty jsou jen stroje a delaji je lide a ne bohove jak si nekteri mysli. Takze se bez servisu taky neobejdou. Je holy fakt, ze servisy existuji I u znacek jako je BMW , ci Mercedes........... Zarazi me akorad spotreba 30 na 30.... To je trosku moc . Tuto vzdalenost by mel ujet za 10litru. Emil


Jan Čada

Členem od: 03.01.2008
Příspěvků: 776

02. červenec 2012 19:10:40

Tak ta spotřeba mě vůbec nezarazila,to je blábol.Ještě mě napadlo jestli to nebylo myšleno tam i zpět.A ještě tam.
Co mě překvapilo,tak to bylo určení diagnozy u toho Cat.To je síla.


Radek tb

Radek tb
Členem od: 28.09.2008
Příspěvků: 650

02. červenec 2012 19:38:47

Pavel Široký:Jedím okolo pořád a stál tam a jel jsem tam ve čtvrtek a už tam nebyl asi se někdo chytnul.
Klucí za kolik jedete s traktoráčem ?? abych věděl jak jsme na tom mi od 700kč/h do 750kč/h.


Pavel Široký

Pavel Široký
Členem od: 14.05.2011
Příspěvků: 1180

02. červenec 2012 19:42:13

Dobrý den.Mě by docela zajímalo kdo to zaplatí.Tu práci těch umělců.A díly co mění vylučovacím způsobem.Vidím to tak na sto.Žádná sranda a práce stojí.


Karel Pospíšil

CAT 428E2
Členem od: 19.03.2008
Příspěvků: 246

02. červenec 2012 21:35:53

Zdravím, stroj ej naštestí v záruce, takže to dělá CAT ve své režii. Jinak zítra snad konečně přijedou s čerpadlem, tak doufám že se to konečně podaří. Turbo bylo taky špatný, házelo olej do sání a to hodně, takže by se stejně muselo vyměnit.... Průser je v tom že je storj už týden nepojízdný...


Emil .

Emil .
Členem od: 05.08.2007
Příspěvků: 371

02. červenec 2012 22:22:24

Zdravim, takze jestli jsem to spravne pochopil, tak napred servis rekl ze je vada v cerpadle, potom rekli ze mu nic nebylo a ze je to v turbu a nakonec se teda rozhodli ze mu neco je a prijedou vymenit vztrikovaci cerpadlo? Zajimave postupy.Kouknete do sani mesic po vymene turba a budete koukat. Existuje I stall speed test.......zjisti jestli je vada v motoru, anebo jinde. Co kdyz vam motor dusi prevodovka, menic, nebo dokonce vada v rizeni hydraulickeho systemu? Jsou I jine drobnosti, ktere dokazou pekne pridusit motor a potrapit servisaky. O tech psat nebudu.
Nicmene preji rychlou opravu a mnoho dalsich bezporuchovyh hodin. Emil komancak.


Karel Pospíšil

CAT 428E2
Členem od: 19.03.2008
Příspěvků: 246

03. červenec 2012 21:21:59

Čerpadlo Delphi z CAT 428
Čerpadlo Delphi z CAT 428

Emile, pochopil jsi to správně. Jinak čepradlo dneska vyndali a protože nechci do svého stroje repasované čerpadlo, ale nové tak musím čekat do pondělka, tak snad se to v pondělí konečně vyřeší.


vi ki

vi ki
Členem od: 19.02.2012
Příspěvků: 71

04. červenec 2012 23:15:53

Nazdar Karle ,tak tady postupně večer co večer vstřebávám tvoji anabázi s bagříkem a hlava mi to nebere.Tak trochu spalovacím motorům rozumím,a tak vůbec nedovedu pochopit jak je možné,že se najednou porouchá turbo nasledně vstř.čerpadlo......a dovol mi otázku,kde je jistota že to u čerpadla skončí,co vstřikovací trysky?měřil někdo kompresi válců?co když budou zapečené pístní kroužky........A tak přemýšlím nad tím tvým motorem,kdy byl, jak píšeš interkoler plný oleje...... ten musel přece někde chybět .A ještě jedna otázka?.....Píšeš,že máš éčko v záruce----zabývá se někdo od catru ušlým ziskem....tady už nejde jen o jeden den,co třeba náhradní stroj....nabídl ti někdo od nich tuto variantu?


Jiří Forro

naše stroje
Členem od: 20.01.2010
Příspěvků: 491

05. červenec 2012 06:38:03

mimon kanalda trošku větší výkop................


franta o

franta o
Členem od: 07.02.2009
Příspěvků: 119

05. červenec 2012 08:11:19

taky mám trošku hluboko


Bronislav Suchý

Členem od: 22.12.2007
Příspěvků: 35

05. červenec 2012 17:16:17

Měl jsem podobnou závadu u motoru s vstřikovacím čerpadlem Delphi, byla prasklá membrána, co přidává naftu, když zabere turbo, viděl bych to na tu membránu


Emil .

Emil .
Členem od: 05.08.2007
Příspěvků: 371

08. červenec 2012 19:44:24

Zdravím, pročetl jsem starší příspěvky a zaujal mě ohmův zákon , který jste tady řešily. Pan Fáňa má ve všem pravdu , má pravdu i ve způsobu opravy pomocí přidaných relé. Tyto by výrazně prodloužily životnost spínačů. Teoreticky by na nich mohlo dojít jenom k mechanické závadě. Co se týče funkce a umístění rezistoru v prostoru ventilátoru to je také v pořádku.Dovolím si trošku poupravit spotřebu 120W motorku topení. Ve strojích se používají 12V akumulátory , které ale při chodu motoru mají napětí přes 14V. Takže tam by vycházela spotřeba při maximálním výkonu 8,57A. Pozor ale na zkutečnost že na motorech se uvádí maximální výkon . To je výkon na který můžete maximálně zatížit motor aniž by se přehřál a poškodil. Takže pokud má motorek výkon 120W a pohání jen vrtulky ventilátoru ( za předpokladu čistých sacích filtrů) je jeho spotřeba naprázdno po roztočení menší nežli poloviční tzn. asi 4 Ampéry. Spotřeba roste až se zatížením motorků např. zacpaný filtr , ucpané
průduchy. Pakli že máte dlouhodobě ucpané filtry může dojít i k překročení maximálního výkonu , přehřátí a tudíž ke spálení motorku. U spínačů bývá největší problém s tzv. Proudovou rozběhovou špičkou . Při rozběhu motoru je jeho krátkodobý odběr až trojnásobný , takže až 25A. Namítnete jak to že to vydrží pojistka ? Ano vydrží poněvadž tavné pojistky mají určité zpoždění než dojde k přepálení tavného drátu. Věřím že se p. Fáňi mým tvrzením nedotknu . Pěkný den Emil


Martin Horáček

Členem od: 25.12.2010
Příspěvků: 95

08. červenec 2012 23:38:51

Emile v jedné věci se mýlíš. Když ucpeš přívod k ventilátoru, tak se motorku naopak odlehčí - nedopravuje vzduch a tedy nekoná práci. Ideálně si to představ na domácím vysavači - když hadici ucpeš rukou, tak vysavač začne víc řvát. To ale není tím, že by jste ho zatížili, nýbrž tím, že mu odlehčíte a on se může točit rychleji. A proto řve.
Jen nevím, jak moc ty větší točky malým motrkům (ať už na vysavači, nebo na ventilátoru topení) vadí. Já mám zkušenost s aspirací výrobny, kde bylo potřeba odsát jemný prach z několika strojů a používaly se obrovské ventilátory, které dopravují stovky tisíc kubíků vzduchu za hodinu. To už je vážně věda. A právě projektant, který tu aspiraci navrhoval mi to takto vysvětloval.
Jo, pak je tady ještě jedna drobnost, že když ucpete přívod vzduchu do topení, tak jaksi netopí, že ano happy


Emil .

Emil .
Členem od: 05.08.2007
Příspěvků: 371

09. červenec 2012 06:24:34

Ano, pokud se ucpe privod vzduchu v sani uplne, tak je to tak. Emil


ivsony Y

ivsony Y
Členem od: 09.02.2010
Příspěvků: 375

09. červenec 2012 20:09:21

jedno foto při cestě na dovolenou ,Hoštice


Josef Horák

Josef Horák
Členem od: 01.04.2010
Příspěvků: 1724

09. červenec 2012 22:22:58

ýčko to jako slunce,seno a CAT?


ivsony Y

ivsony Y
Členem od: 09.02.2010
Příspěvků: 375

09. červenec 2012 22:29:41

Přesně Horacio happy,koukal jsem na váhu te sváhovky ,přes 400kg ,to se mě zdálo docela dost


Jiří Kelnhofer

Jiří Kelnhofer
Členem od: 28.08.2011
Příspěvků: 28

09. červenec 2012 22:57:16

ivsony Y ta má naprosto přesně 408kg happy a docela to 434 cvičí.....


Pavel Mach

Členem od: 06.04.2008
Příspěvků: 1852

11. červenec 2012 09:45:02

Nějak nám nereaguje zastánce těch 10ti ampér. Jinak než bych tma cpal ty relátka tak tam raději dám rovnou vypínač který má dostatečné kontakty které to vydrží. Je to jednodušší a věčné.


Emil .

Emil .
Členem od: 05.08.2007
Příspěvků: 371

12. červenec 2012 15:43:05

Zdravim , p. Pospisil jak dopadlo vstrikovaci cerpadlo ? Verim ze uz vam stroj jede . Ovsem nechapu ,ze si nenajdete minutku na informaci pro lidi co se snazily vam pomoct. Pekny den Emil.


Zbyšek Pantůček

Členem od: 31.07.2008
Příspěvků: 727

12. červenec 2012 19:56:23

Like happy


Jiří Forro

naše stroje
Členem od: 20.01.2010
Příspěvků: 491

12. červenec 2012 23:41:05

cat


Karel Pospíšil

CAT 428E2
Členem od: 19.03.2008
Příspěvků: 246

13. červenec 2012 20:40:37

CAT servis
CAT servis

Zdravím, omlouvám se že až tak pozdě reaguju, ale v pondělí mi bagr opravili a od té doby sem se nezastavil, doháním 14dní big-smile. Takže nakonec mi servis dovezl nové vstřik čerpadlo, a už vše funguje jak má, tak doufám že to chvilku vydrží. Jinak už ze zkušeností vím že bych náhradní stroj nejspíš dostal, ale musím zaplatit převoz což se mi moc nechtělo. Naštestí mám ještě minibagr Terex big-smile, se kterým sem práci částečně zastal...


Macek P

Macek P
Členem od: 16.06.2009
Příspěvků: 170

21. červenec 2012 16:39:50

CAT 432E
CAT 432E

jaro


Nové příspěvky k tématu mohou být vkládány pouze na konec příspěvků: přejít pro vložení