Téma: Traktorbagr CAT
Autor
Zpráva
24. červen 2012 19:55:56
Dobrý večer.Taková kouzelná tlačítka mám rád.Přepnete a jedete za(na) polovinu.Funguje to i u lidí.Bohužel návrat k normálu je nemožný.Zlaté časy strojů z devadesátých let.Za dvacku vrčel celý den.Cat nebo JCB nebo Pan KOMATSU.Všichni měli stejný Perkins.Pánové Radek tb a Pan Pantůček,vyměňte si telefony.Někde se poperte.Panu Pantůčkovi pomůžu.Zmydlit nadutého katráka.To mi zlepší náladu.
24. červen 2012 20:18:03
no Luďku po půl dnu zkoušení bych řekl že spotřebu moc nepoznáš, to spíš tak 2-3 dny pořádné práce. Stejně si myslím, že ta spotřeba nebude žádná výhra, o půlku to určitě neklesne, tam jde spíš o kombinaci s toquelockem, který šetří na přejezdu. To nám nejspíš napíše pan Hůrka svůj názor kolik mu to papá
24. červen 2012 20:19:32
a ještě k panu Roblovi inzerák na jeho jcb které zkoušel
http://www.auto24.lv/lietoti/jcb/4cx_eco/991270
24. červen 2012 20:23:32
Daniel Kóša to neni to JCB co sem s nim dělal měl sem tu fotku v kompu tak sem jí dal k tomu a musím říct že s tim JCB sem jel naplno prostě kopr v terénu podkop se nezastavil
24. červen 2012 21:48:14
Hezký večer všem . Tak si včera jedu na akci, přesun po silnici do kopce.... a bagr nejede, prostě 1800-2000 otáček víc ani ťuk.... no nakonec sem dojel, při práci podkopem se nedalo nic poznat, při volnoběhu když přidám plyn tak normálně jde až na 2300otáček. Tak sem si říkal asi ucpanej palivovej filtr, tak sem dneska dal novej, vyfoukal jsem vzducháč ale je to pořád stejný..... Takže zítra opět volám CATservis, už u mě nebyli 2měsíce, to je co říct . Myslím že bude problém v turbu - asi nefunguje natáčení lopatek....Turbo už mám druhé a je tam zhruba rok..... Tak uvidíme co řekne servis. Buď je ten stroj tak poruchovej, nebo ho asi neumím používat už fakt nevím...
24. červen 2012 22:12:11
Hmm,kvalita strojů už asi není co bejvávala.....
25. červen 2012 09:36:41
Buď mám smůlu na kus ale jinak nevím. Na kopání to žere skoro stejně akorát když chci aby rameno makalo rychle tak ho podle mě zbytečně točím. ECO mód tam skáče někdy okolo 1500 otáček pak mi to dovolí stahnout zpět na nějakých 1400 ale jakmile dám míň tak ten ECO mod vyskočí. Pokud jedu na kubíky tak to neva ale pokud si s něčím jen hraju třeba svahovkou tak tyhle otáčky opravdu nepotřebuji. Co je nejhorší jsou přejezdy a práce předkem. U té práce dejme tomu tam to dostává zabrat ale ten přejezd? Poslední delší přejezd byl 30 km a sežralo to cca skoro 30 nafty. To je jak ZIL.... Suma sumárum se spotřebou jsem těžce zklamán. Jediné příjemné překvapení je ta práce předkem ale to je vše.... Jinak stejné jak ta trojka z roku 2007...
25. červen 2012 18:00:11
Tak dneska tu byl servis.... vypadá to na vstřikovací čerpadlo. Zítra snad dovezou a namontují nové, tak snad to bude tím a brzy zase můžu do práce
25. červen 2012 18:14:15
Karel Pospíšil-kde máš blatníky na bagru?
28. červen 2012 12:16:01
tak predpokladam, ze turbo dochlazujes pred vypnutim, spis bych to vydel na konstrukcni vadu, ze tam soudruzi neco nevychytali
01. červenec 2012 21:26:49
Tak to je mazec... Akce na bagr... docela mě to pobavilo Jinak v pátek sem dostal nové turbo, ale bagr pořád nejede, motor má chraplavej zvuk a žádnou sílu. Takže už týden stojím doma, a zítra zase servis.... Už mě to fakt nebaví!
01. červenec 2012 21:44:23
Dobrý večer.Já myslím,že to má vymyšlený dobře.Ušetří spoustu peněz za naftu,výplatu strojníka.Žádné defekty,žádní neplatiči.To je fikaný.S tím Vaším Catem je to spíš smůla.Ale mohlo by je napadnout Vám půjčit jiný.Na všech pobočkách jich stojí dost.Mě by Komatsu pomohlo.
02. červenec 2012 09:13:32
No to je teda akce..... Slovo akce nebo sleva je pro slušné lidi urážka útočící na jejich inteligenci. Mimochodem tohle je ještě prd. Okolo Berouna se motá frajer za 350 kaček na hodinu. Tomu se říká demence....
02. červenec 2012 18:40:37
Zdravim , doufam ze vas nepopudim, kdyz napisu ze I caty jsou jen stroje a delaji je lide a ne bohove jak si nekteri mysli. Takze se bez servisu taky neobejdou. Je holy fakt, ze servisy existuji I u znacek jako je BMW , ci Mercedes........... Zarazi me akorad spotreba 30 na 30.... To je trosku moc . Tuto vzdalenost by mel ujet za 10litru. Emil
02. červenec 2012 19:10:40
Tak ta spotřeba mě vůbec nezarazila,to je blábol.Ještě mě napadlo jestli to nebylo myšleno tam i zpět.A ještě tam.
Co mě překvapilo,tak to bylo určení diagnozy u toho Cat.To je síla.
02. červenec 2012 19:38:47
Pavel Široký:Jedím okolo pořád a stál tam a jel jsem tam ve čtvrtek a už tam nebyl asi se někdo chytnul.
Klucí za kolik jedete s traktoráčem ?? abych věděl jak jsme na tom mi od 700kč/h do 750kč/h.
02. červenec 2012 19:42:13
Dobrý den.Mě by docela zajímalo kdo to zaplatí.Tu práci těch umělců.A díly co mění vylučovacím způsobem.Vidím to tak na sto.Žádná sranda a práce stojí.
02. červenec 2012 21:35:53
Zdravím, stroj ej naštestí v záruce, takže to dělá CAT ve své režii. Jinak zítra snad konečně přijedou s čerpadlem, tak doufám že se to konečně podaří. Turbo bylo taky špatný, házelo olej do sání a to hodně, takže by se stejně muselo vyměnit.... Průser je v tom že je storj už týden nepojízdný...
02. červenec 2012 22:22:24
Zdravim, takze jestli jsem to spravne pochopil, tak napred servis rekl ze je vada v cerpadle, potom rekli ze mu nic nebylo a ze je to v turbu a nakonec se teda rozhodli ze mu neco je a prijedou vymenit vztrikovaci cerpadlo? Zajimave postupy.Kouknete do sani mesic po vymene turba a budete koukat. Existuje I stall speed test.......zjisti jestli je vada v motoru, anebo jinde. Co kdyz vam motor dusi prevodovka, menic, nebo dokonce vada v rizeni hydraulickeho systemu? Jsou I jine drobnosti, ktere dokazou pekne pridusit motor a potrapit servisaky. O tech psat nebudu.
Nicmene preji rychlou opravu a mnoho dalsich bezporuchovyh hodin. Emil komancak.
04. červenec 2012 23:15:53
Nazdar Karle ,tak tady postupně večer co večer vstřebávám tvoji anabázi s bagříkem a hlava mi to nebere.Tak trochu spalovacím motorům rozumím,a tak vůbec nedovedu pochopit jak je možné,že se najednou porouchá turbo nasledně vstř.čerpadlo......a dovol mi otázku,kde je jistota že to u čerpadla skončí,co vstřikovací trysky?měřil někdo kompresi válců?co když budou zapečené pístní kroužky........A tak přemýšlím nad tím tvým motorem,kdy byl, jak píšeš interkoler plný oleje...... ten musel přece někde chybět .A ještě jedna otázka?.....Píšeš,že máš éčko v záruce----zabývá se někdo od catru ušlým ziskem....tady už nejde jen o jeden den,co třeba náhradní stroj....nabídl ti někdo od nich tuto variantu?
05. červenec 2012 17:16:17
Měl jsem podobnou závadu u motoru s vstřikovacím čerpadlem Delphi, byla prasklá membrána, co přidává naftu, když zabere turbo, viděl bych to na tu membránu
08. červenec 2012 19:44:24
Zdravím, pročetl jsem starší příspěvky a zaujal mě ohmův zákon , který jste tady řešily. Pan Fáňa má ve všem pravdu , má pravdu i ve způsobu opravy pomocí přidaných relé. Tyto by výrazně prodloužily životnost spínačů. Teoreticky by na nich mohlo dojít jenom k mechanické závadě. Co se týče funkce a umístění rezistoru v prostoru ventilátoru to je také v pořádku.Dovolím si trošku poupravit spotřebu 120W motorku topení. Ve strojích se používají 12V akumulátory , které ale při chodu motoru mají napětí přes 14V. Takže tam by vycházela spotřeba při maximálním výkonu 8,57A. Pozor ale na zkutečnost že na motorech se uvádí maximální výkon . To je výkon na který můžete maximálně zatížit motor aniž by se přehřál a poškodil. Takže pokud má motorek výkon 120W a pohání jen vrtulky ventilátoru ( za předpokladu čistých sacích filtrů) je jeho spotřeba naprázdno po roztočení menší nežli poloviční tzn. asi 4 Ampéry. Spotřeba roste až se zatížením motorků např. zacpaný filtr , ucpané
průduchy. Pakli že máte dlouhodobě ucpané filtry může dojít i k překročení maximálního výkonu , přehřátí a tudíž ke spálení motorku. U spínačů bývá největší problém s tzv. Proudovou rozběhovou špičkou . Při rozběhu motoru je jeho krátkodobý odběr až trojnásobný , takže až 25A. Namítnete jak to že to vydrží pojistka ? Ano vydrží poněvadž tavné pojistky mají určité zpoždění než dojde k přepálení tavného drátu. Věřím že se p. Fáňi mým tvrzením nedotknu . Pěkný den Emil
08. červenec 2012 23:38:51
Emile v jedné věci se mýlíš. Když ucpeš přívod k ventilátoru, tak se motorku naopak odlehčí - nedopravuje vzduch a tedy nekoná práci. Ideálně si to představ na domácím vysavači - když hadici ucpeš rukou, tak vysavač začne víc řvát. To ale není tím, že by jste ho zatížili, nýbrž tím, že mu odlehčíte a on se může točit rychleji. A proto řve.
Jen nevím, jak moc ty větší točky malým motrkům (ať už na vysavači, nebo na ventilátoru topení) vadí. Já mám zkušenost s aspirací výrobny, kde bylo potřeba odsát jemný prach z několika strojů a používaly se obrovské ventilátory, které dopravují stovky tisíc kubíků vzduchu za hodinu. To už je vážně věda. A právě projektant, který tu aspiraci navrhoval mi to takto vysvětloval.
Jo, pak je tady ještě jedna drobnost, že když ucpete přívod vzduchu do topení, tak jaksi netopí, že ano
09. červenec 2012 06:24:34
Ano, pokud se ucpe privod vzduchu v sani uplne, tak je to tak. Emil
09. červenec 2012 22:22:58
ýčko to jako slunce,seno a CAT?
09. červenec 2012 22:29:41
Přesně Horacio ,koukal jsem na váhu te sváhovky ,přes 400kg ,to se mě zdálo docela dost
09. červenec 2012 22:57:16
ivsony Y ta má naprosto přesně 408kg a docela to 434 cvičí.....
11. červenec 2012 09:45:02
Nějak nám nereaguje zastánce těch 10ti ampér. Jinak než bych tma cpal ty relátka tak tam raději dám rovnou vypínač který má dostatečné kontakty které to vydrží. Je to jednodušší a věčné.
12. červenec 2012 15:43:05
Zdravim , p. Pospisil jak dopadlo vstrikovaci cerpadlo ? Verim ze uz vam stroj jede . Ovsem nechapu ,ze si nenajdete minutku na informaci pro lidi co se snazily vam pomoct. Pekny den Emil.
12. červenec 2012 19:56:23
Like
13. červenec 2012 20:40:37
Zdravím, omlouvám se že až tak pozdě reaguju, ale v pondělí mi bagr opravili a od té doby sem se nezastavil, doháním 14dní . Takže nakonec mi servis dovezl nové vstřik čerpadlo, a už vše funguje jak má, tak doufám že to chvilku vydrží. Jinak už ze zkušeností vím že bych náhradní stroj nejspíš dostal, ale musím zaplatit převoz což se mi moc nechtělo. Naštestí mám ještě minibagr Terex , se kterým sem práci částečně zastal...