Téma: Traktorbagry, Buldozery, Grejdry, Válce, Pásove a Kolové nakladače, Drtičky a ostaní
Autor
Zpráva
01. prosinec 2015 20:23:43
Hlavně při zatočení prdel nadnáší, tudíž při neopatrnosti neni problém zadním rámem bouchnout do něčeho, do čeho by strojník bouchnout nechtěl. Člověk si to takhle neuvědomí, ale stačí i kousek za řídící nápravou a ta mašina jde ve finále určítými částmi "těla" jinam, než by člověk chtěl
02. prosinec 2015 18:40:52
Pane pantůček krásná mašina tiše závidím
02. prosinec 2015 18:55:42
Nový Nakladač JCB 437 u Zachranýho útvaru v JIhlavě http://storage.pozary.cz/2015/12/...2fce2c86/ydujhjwgstcopy/1200x900.jpg
03. prosinec 2015 16:43:24
06. prosinec 2015 12:42:02
Váha není velká, na štítku je asi 8550Kg. Spotřeba na zadek slušná, předem asi tragédie. Až si trochu sedne motor podám info. Tyhle nové stroje mají pro strojníky nevýhodu, pro majitele výhodu i nevýhodu zároveň. Pokud někdo eviduje naftu motorovou vydanou strojníkovy, pak strojník domů neodnese ani 1dcl. Na druhou stranu, stroje s motory common rail mají vyšší spotřebu a celkově vyšší náklady než-li staré osvědčené. Spotřeba nafty je měřená řídící jednotkou přímo od el.vstřiků. Gps nazvaná JCBLiveLink přesně ukazuje spotřebu na desetinu litru, dobu chodu motoru za pracovní den, vypnutej klíček, zapnutej klíček, nastartovaný motor, chcípnutý motor, trasování. Žádné měření z hladiny nádrže, žádná houpavá hladina, každá kapka prošlá skrze vstřik. No jak říkám, lidi si dříve ušetřili trochu nafty, ušetřili jí i zaměstnavateli a všichni byli spokojení. Teď je spotřeba vyšší, malá domu nic, ale hlavně, že nesedíte ve strarejch sr*čích, že jo jak někteří jen kritizují
13. prosinec 2015 20:31:49
21. prosinec 2015 12:43:45
Jeden uživateľ fóra v akcii
21. prosinec 2015 22:39:14
Ej boha, a je to venku....
01. leden 2016 10:12:36
futra, uložení
Nabídka , plast.materiálu ZEDEX . Deskovina+kulatina+trubka - možnost obrobení na míru.
cena dohodou.
palpav@seznam.cz