Téma: Fotky starobylých mazlíků
Autor
Zpráva
14. červenec 2012 17:29:41
díky,nevíš v jakých letech se to vyrábělo?
14. červenec 2012 20:30:08
Já bych si tipnul tak 70. léta, nejvýše polovina 80-tých.
Byl k vidění pouze v zemědělství a jenom s drapákem.
Měl motor vzduchem chlazený dvouválec, takový pomaloběžný starobylý blemták s velkým setrvačníkem, s typickým zvukem.
A jestli nekleknul, tak možná ještě někde maká ještě dnes.
15. červenec 2012 14:02:02
16. červenec 2012 21:48:53
U toho měli zůstat ( sry kluci )
17. červenec 2012 08:20:59
to Luděk Hurych - dovolím si poněkud korigovat - T-174 se postupně v různých modernizovaných verzích vyráběl v letech 1967-1992 (zamýšlený nástupce T-185 s motorem Zetor se počátkem 80.let vyrobil jen ve velmi omezeném množství a opravdový a mnohem výkonnější nástupce T-188 se začal dělat až v roce 1988), rozhodně nebyl jen v zemědělství (min. v uhelných skladech a dalších překladištích) a cca do 70. let se hojně užíval i ve verzi s podkopem pro výstavbu zemědělských staveb i budování ve vesnicích (vyžadovalo to přečepování výložníku a po hromadném rozšíření DH-ček, Ostrowků a spol. se od toho samozřejmě postupně upustilo).
17. červenec 2012 10:39:43
U nás stále sloužící T-188čka
http://danny46.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/user/DannyHeavyMachinery/videos
25. prosinec 2012 12:04:46
zdravím nedávno se ptal někdo na tuhle středověkou motyku
http://www.sbazar.cz/kobra7112/detail/630933-pasovy-bagr stojí kousek za hradce v bělči
28. prosinec 2012 13:53:59
Miroslav Stuchlík: bager je Škoda Menck Mb2 - podľa loga na boku strojovne, aj keď tvarmi sa už približuje typu Ry-1 . To foto by chcelo do vlákna "Lanové bagry", ak tam už nie je...
29. prosinec 2012 07:39:27
Překvapilo mě, na kolika obrázcích jsou T 111 bez kapotáže motoru. Neví někdo příčinu? Přehřívání to asi nebylo, ty kryty jsou dost perforované i pro případné zanesení. Že by kontrola motoru? Něco jsem slyšel o praskajících vstřikovacích trubkách, ale bez záruky
29. prosinec 2012 15:44:50
Asi na nich bylo třeba makat tak často, že zvedání kapot už všechny unavovalo a tak je nechali válet na dílně...Lepší přístup a více světla.
Na nějakou velikou spolehlivost T-111 nevěřím, i když s ní nemám žádnou osobní zkušenost, prostě už jsem je nestihl ani na vojně.
Legenda někdy po letech trochu přehání, byly to dobrý auta, ale nesmělo se na ně po ránu sáhnout studenou rukou...
01. březen 2013 07:47:19
Pavel Frančík - ja tam vidím Gradall
01. březen 2013 12:53:34
Jo jo - Gradall - americká verze UDS - před 2 rokama jsem byl na výstavě Connexpo a ti tam vystavovali. Stále to vyrábějí - http://gradall.com
26. březen 2013 21:24:47
Dokáže někdo identifikovat tento bagr?
Ve větším je to zde: http://www.baumaschinenbilder.de/...sid=3306ff1795ff3405b67c1e8d8993116e
26. březen 2013 21:54:02
Fortschritt T-185 na googlu vyskočí hodně odkazů
http://danny46.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/user/DannyHeavyMachinery
04. květen 2013 20:40:33
UNHZ 750...
14. červenec 2013 05:57:02
Jestli je to původní stav,tak to je velice pěknej kousek!! smím se zeptat,kde je k vidění?
14. červenec 2013 10:06:06
Pre Pavla,chcel som vediet z akeho roku boli tie fotky lebo neverim ze by za sociku pracoval v socialistickej CSSR Americky stroj.
Videl som kedysi aj pasove DH-ko,ci to bol POCLAIN,?
14. červenec 2013 18:49:26
damco daneco,věř nebo ne,ale za sociku tu byly i CATry...hodněkrát jsem slyšel starý mazáky vyprávět jak na nich dělali a jaká to byla paráda...
17. červenec 2013 06:26:41
Já si také pamatuju jak jsem se za socíků začátkem 80tých let chodil dívat jak kolem Prostějova staví dálnici na Olomouc. A tehdy tam jezdil jeden dozer od Catu a dva scrapery. Jeden byl typ 633. Tuším že je měly dopravní stavby Olomouc.Škoda že nemám žádné fotky.
17. červenec 2013 22:14:42
Horácio- České Budějovice-Rožnov,koupil ho soukromník v Rakousku,cena co jsem slyšel 200 tisíc, ale můžu se ještě poptat děláme naproti sobě přes silnici.
19. červenec 2013 19:19:47
Díky za info,ale Budějce mám trochu z ruky
12. srpen 2013 22:11:20
To je RS nee?