Pokročilé vyhledávání


Francouzská firma Poclain, výrobce zemědělské a lesnické techniky, se pustila do výroby rýpadel v roce 1951. Jednalo se o Poclain TU, kolové rýpadlo s částečně otočným svrškem.


Re: profesák

Odpověď: profesák


Téma: Hledám práci

Odpovědí: 0
Poslední odpověď: 11.02.2009 15:50
Dobrý den. Hledám práci strojníka na PÁSOVÉ RÝPADLO pokud možno v okolí chomutova nebo mostu (myslím tím sídlo firmy). Strojní průkaz mám praxi bohužel ne.3 roky praxe tatra, liaz, hamm 3414, občas záskok na hrubou práci s grejdrem stará IFA R.P. skupiny B,C,E profesák jsem propásl vyměnit dále mám vyhl.50/70 sb.§5 vzdělání strojní s mat. rejstřík bez záznamů. email:komeda@centrum.cz tel:777281577
Jiří Matonoha

Pomocný jeřáb - IFA ADK 70


Téma: Model T 148 S3 v měřítku 1 : 43

Odpovědí: 6
Poslední odpověď: 17.04.2012 21:18
Asi v půlce února mi přišla nabídka od fy EDITION ATLAS na sběratelskou sérii modelů nákladních aut v měřítku 1 : 43. Posílají je postupně, do série patří i 1x DVD "Legendy nákladních vozů ze střední Evropy a pořadač na papírovou dokumentaci ( dost obecné a technické údaje, fotky ) ke každému typu. První posílají T 148 S3, pak pošlou IFA W 50 l, v kolekci je dále IFA H3, LIAZ MTS 24, CSEPEL D - 334, ROBUR Garant 30k VWB 18, KRAZ 256, ROMAN 10.215 F. Objednal jsem T 148 S3, přišla poštou, zaplatil jsem vč. poštovného 99,-. Další možnost byla nechat si ji zadarmo, a zaplatit až za další z řady, IFU W50 l, ale ta už za 220,- + 79,- poštovné, bylo by k ní i to DVD a pak další typy, každý další asi za měsíc už za jednotnou cenu 440,- Chtěl jsem jenom tu T 148 a jsem s ní spokojen. Ortodoxní modelář - detailista by ji označil za polotovar a dodělal by na ní nějaké drobnosti, ale jako hromadně vyráběný model ujde. Je v modré barvě, na podstavci, na hraní dětem se nehodí, spíš tak na koukání. Na podstavci je přišroubovaná, hodila by se do auta nebo stroje na přístrojovku. Kabina kovová, korba plast, při bližším zkoumání objevíte odchylky od origo - korba se sklápí jenom dozadu, dva sklápěcí válce uchyceny za kabinou a jsou ležaté, nikoli nastojato pod středem korby. Technologický kompromis při výrobě, a potom už jenom drobnosti, výfuk mohl mít tlustší trubku, šikmo seříznutou a ohnutou šikmo k zemi, rezerva má ve středu nesmyslně náboj, jako by byla namontovaná na zadní nápravě, kšilt korby se dotýká kabiny. Drobnosti, které by se daly snadno doladit. Jo a kola nemá Tatra typicky skloněná, na modelu by to byl asi problém z hlediska styku kol s podkladem ( kola by se dotýkala hranami, vypadalo by to blbě ). Kontakt: tel: 281 021 933 fax: 281 021 915 P.O. BOX 70 225 70 Praha 025 E - mail: sluzba.zakaznikum@editionsatlas.cz
Luděk Hurych

Re: Model T 148 S3 v měřítku 1 : 43

Odpověď: Model T 148 S3 v měřítku 1 : 43


Re: MINIBAGRY

Odpověď: MINIBAGRY


RENOVA Malec-Kadlec s.r.o.

Stránecká Zhoř 20, 59442 Měřín

Re: Nákladní auta

Odpověď: Nákladní auta


Re: Multicar M25 a minibager

Odpověď: Multicar M25 a minibager