Výběr z druhé strany pultu: Jaký Manitou zvolí vedoucí prodeje a pronájmu Robert Kopa?
Když jsem poprvé přemýšlel, co by si vybral prodejce pro sebe, bral jsem to jako hru. Ale velmi rychle jsem pochopil, že to říká hodně nejen o stroji, ale i o samotném prodejci.
Výstavy jsou pro někoho show, pro někoho přehled trhu. Ale zaměstnanci výrobce? Ti se dívají jinak. A když je něco zaujme natolik, že se před tím nechají vyfotit? To už stojí za pozornost.
Kdyby měl vedoucí marketingu vystoupit z role – a stát se obdivovatelem jednoho jediného stroje – který by to byl? Položil jsem si tuhle otázku. A pak jsem na ni našel odpověď.
Znáte to rčení: „Kovářova kobyla chodí bosa“? Tady neplatí. Když má prodejce příležitost si vybrat, vybírá chytře. A tohle je jeho volba.
Na největší světové výstavě se to hemží impozantní technikou. Ale co kdybychom se podívali, ke kterému stroji to nejvíc táhne manažera marketingu? Pátral jsem – a zjistil víc, než jsem čekal.
Někdy stačí jeden pohled na stroj a víte, že tady je něco jinak. A právě takhle to měl i produktový manažer, kterého jsem se zeptal: „Který je tvůj favorit?“
Produkt manažeři znají každý šroubek, každou výhodu i slabinu. A právě proto mě napadlo: kdyby si mohli vybrat stroj pro sebe, jaký by to byl? Rozhodl jsem se zjistit odpověď.
