Téma: Traktorbagry, Buldozery, Grejdry, Válce, Pásove a Kolové nakladače, Drtičky a ostaní
Autor
Zpráva
03. prosinec 2012 18:48:39
Paráda, díky.
03. prosinec 2012 18:49:48
až s ním budu rovnou to JCB vyfotim
03. prosinec 2012 19:07:57
kdo končí Luďo?
03. prosinec 2012 19:17:51
Stavitelství SplusS
05. prosinec 2012 13:51:44
Co je to za stroj vedle té Scanie? UNK ala buldik?
09. prosinec 2012 15:26:03
10. prosinec 2012 20:23:32
Ahoj kluci, chci Vás požádat o radu. Na buldozeru LIEBHERR 712 mi dnes začal jakoby "přibržďovat" pravý pás. Jakmile srovnám směr jízdy, po 5 metrech šup do prava a tak stále dolola. Při jízdě vzad to samé. Při těžbě ornice by mě to tak nesr... ale rozhrnuju makadam v kufru vozovky kde jde o centimetry. Dík Pavel.
11. prosinec 2012 18:38:47
Kluci, tak jsem na to přišel. Tenhle buldozer je poháněný hydrogenerátorama. Všude samá elekronika (někdy se mi stýská po Stalincovi). Odešel senzor stranového pojezdu. Zítra přijede servis. Ahoj Pavel.
11. prosinec 2012 20:08:18
Můžete mi někdo vysvětlit, jak se značí traktorbagry Caterpillar?
Jaký je rozdíl např. mezi:
428C <---> 428D či 432D
Díky.
11. prosinec 2012 21:45:05
Na foru uz to bylo milionkrat omylane a rozepisovane. Staci jen zalistovat. C D E jsou rady,
428 je mechanicke ovladani, manualni prevodovka male kola.
432 je pilotni ovladani, automat, male kola na prani nataceci zadni naprava
434 je pilotni/mech ovladani, man/automat, vsechny kola stejne velky, vetsi predni lopata
438 se jiz nevyrabi, ale tusim mech ovladani a nataceci zadni naprava a male kola, posledni rada snad byla C
442 je pilotni ovladani, automat, nataceci zadni naprava, male kola, delsi podkop, vyssi rypna sila
444 pilotni ovladani, automat, vsechny kola stejne velka, delsi podkop, vetsi lopata, vyssi rypna sila
staci si projit www.p-z.cz tam jsou modeli roztrideny
11. prosinec 2012 21:47:58
Díky moc!
11. prosinec 2012 21:51:08
Lukin 5.Písmeno označuje řadu.Začalo to Béčkem.Zatím poslední u nás prodávané je Éčko,ale už existuje Efko.Číslo je stupeń výbavy.424 je holouš snad i bez teleskopu,jedny dveře .428 je standard s pákovým ovládáním,432 má joystiky,434 má velký před.kola a je bud´ páková nebo joystiková,438 má malý před.kola a natáčecí zad.nápravu,442 je to samý,ale silnější motor a 444 má velký před.kola,větší hloubkový dosah,před.lopata 1,3m3.Od 432 je možnost budˇ automat nebo normální převodovka.To je takový základní rozdělení.
Koukám,že jsem pomalej.
11. prosinec 2012 22:08:34
Taktéž děkuji za ochotu
13. prosinec 2012 20:34:40
františek mrázek- kde ted děláš?
14. prosinec 2012 09:54:45
Franto, čí je to Jcb?
18. prosinec 2012 20:40:07
Menší generálka Zeppelina
http://danny46.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/user/DannyHeavyMachinery
18. prosinec 2012 20:52:58
a foto před zahájením prací
http://danny46.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/user/DannyHeavyMachinery
22. prosinec 2012 20:16:14
Chlapi, jaký motor má New Holland LB95, 63kW, r.v. 2003? Jde mi především o značku (New Holland, Perkins, ...) a zda má turbo - jelikož vůbec není slyšet. Jaké jsou jinak zkušenosti s těmito bagry?
22. prosinec 2012 21:06:23
zderc...tento stroj je přímým potomkrm rypadronaklačů ford vyráběných v evropě....tvary váložníků a lopat jsou převzaté beze změn...co se týká motorů,sem moje znalosti nesahají...a ani pan google nic moc nenašel....
pokud ten stroj vlastníš,nebo máš zájem o koupi neměl by být takový problem to zjistit...
já vlastním prehistorického předchůdce Ford 550D a ten má motor Ford diesel atmosférák....a je to velmi spolehlivá mašina i po letech má dobré výkony...
s pozdravem
22. prosinec 2012 21:20:19
Koukám že dráhu připravuje JCB, to musí v catru skřípat zubama...Každý rok jsme tam posílali spoustu mašin...
22. prosinec 2012 22:13:15
Já už ho mám zaplacenej, v pátek si pro něj jedu, tak doumám, co to vůbec má za motor. Prohlížel jsem ho, ale na turbo jsem se blbec nepodíval a štítek jak by smet. V TP je napsán výrobce motoru NH Velká Británie. Díky za info. Až ho dovezu, dám info.
23. prosinec 2012 07:56:16
Motory do NH dávají IVECA
23. prosinec 2012 09:29:15
Do NH sa dávaju Iveca motory, čo je vlastne Fiat, a tiež sa davaju aj do traktorbagrov komatsu. Neviem presne ake sa davali do tych starších modelov, ja mam ročník 2006 a mam tam fiat.
A skúsenosti?? za málo peňazí málo muziky! My máme LB 115.B robí sa na ňom celkom dobre, na prejazdy je velmi dobrý, spotreba priemerná, často blbne elektrika, hydraulika časom citeľne slabne, vôle v čapoch nad limit, zadné rameno praská, zlé riešenie dorazov na zadne petky, je tam toho dosť, niečo možno vylepšili na nových modeloch ale tie základne zlé riešenia sú tam stále. V záruke na menili menič pojazdu, chyba už od výroby, Mám našťastie dobrého kamaráta čo kedysi NH opravoval, tak keď mam nejaký problém, mám mi kto poradiť. A ešte mi doporučil aby som každých maximálne 500 mth menil olej v motore a v nábojoch kolies(ak robíš časté prejazdy) a nebudeš mať s tým nikdy problém. Tiež nám často začne vŕzgať v prednej náprave pri zapnutom predku a počas vytočenia kolies na plno, naposledy to bolo 700 mth po výmene oleja v nej, stačí vymeniť olej a je kľud. V lete sa mi zase stalo že mi zaťalo sekciu na zdvich zadneho ramena a stále tlačilo rameno hore, po rozobratí šupatka v rozvadzači sme tam našli železný úlomok cca 3x4mm, odkiaľ asi bol?? Na fotke prikladam rychloupinak, takto nam urvalo obidve predne uši, tak sme to teraz spevňovali celé, a ešte ma čaká vyváranie ramena, a tiež často praskajú šroby na zadnej náprave, asi tam budeme musieť navariť nejake dorazy aby tam nebola žiadna vôľa. Ale musím povedať že je omnoho lepší ako komatsu, ked porovnám rovnaké ročníky!
Nakoniec musím povedať, že od nova sa striedalo natom viacej strojníkov čo si to moc nehľadeli, a bager sa vôbec nešanuje, robí sa snim všetko aj to čo by sa nemalo, tak sa potom netreba čudovať niektorým poruchám ako popraskané rameno a ďaľšie veci s tým suvisiace. Možno keby to mál stale jeden strojník a dbal by nato tak by vydržal v lepšom stave trocha dlchšie. Ale v dnešnej dobe kde je všetko vyrobené na pár rokov je to aj tak jedno.