Téma: Svět viděný z bagru aneb fotky z pohledu strojníka
Autor
Zpráva
15. duben 2014 19:28:30
Ááá, protlakovka. Co jste tahali?
15. duben 2014 19:56:00
90m 225 vodovod
16. duben 2014 20:05:38
Tak ta je luxusní Parádní výhled
26. duben 2014 22:56:23
02. květen 2014 20:41:13
15. květen 2014 00:28:39
Pěkně pán od Forda pracuje Na vidle nezbývá nic, než-li pootevřít klapačku a sledovat špičku vidlí skrz tuto škvíru otevřené klapačky. Nastal by problém, pokud by bagr při pootevřené klapačce palety nezvednul, pak se stačí na vidle a paletu skrz otevřenou klapačku podívat, vidle zasunout do palety, pak zavřít klapačku, zvednout a převézt, mazlení jak s cizí manželkou, v první variantě jak s vlastní manželkou
15. květen 2014 08:12:44
Ahojky Pepčo koukam že si hezky vybavuješ kočkopsáka. S těma vydlema je hodně o praxy. Hodně duležity je mít je na te kulate tyči kde jsou jakoby volně pohyblyvý. Ja pokud už to nejde jak popysoval kolega s tim že otevřeš žraloka a napichneš vydle do palety a pak žraloka zavřeš zvedneš tak to praktikuju tak že si přijedu k paletě a lžici mam zavřenou tak abych vyděl špičky vydle pak lžici otevřu tak abych citil že špičkou vydli se dotknu země a mirně je naklopim z5 aby byly kousiček nad zemí pač paleta ma spodni prkno na zemi tak aby si o to nezavadil. Zase zaleží jak paletu bereš jestly na dlouho nebo na široko. Pokud jsem převažel třeba kamion dlažby na misto kde to pokladaly tak mě docela štvalo vždycky dojet k paletě pootevřit žraloka napichnout paletu žraloka zase zavřit je to takovy otravný Tak sem to začal použivat takhle rychlejší ale jsde hodně o cita šikovnost. Otevřenim žraloka a napichnuti palety to použivam v tom připadě pokud je paleta na nějakym nerovnym terrenu a tim mim zpusobem se blbě napichuje. Dalším problemem u tebe je to otevření žraloka tak aby si na vidle viděl to že je němaš na te tyči aby se ti pohybovaly ty by sis je zřejmě zohnul pokud je maš jen zahaknuty . Každopadně práce s vydlema mě hodně bavila. Je to takovy spestřeni a hodně se ukáže jak to s nima umiš. V tvem připadě je jasny že je tak často použivat nebudeš že by si v tydnu zkladal třeba 3 kamiony čehokoliv.
15. květen 2014 11:34:54
Díky za cenné rady...otvírání klapačky u mě nehrozí, protože mám vidle zkonstruovaný jinak...vyhodil bych si je ven....
Dělal jsem to tak, že jsem naklopil na sebe abych viděl špičky, najel co nejpřesněji na paletu, sklopil do roviny a vjel do palety...ale hodil by se pomocník, který by občas trochu dokopnul některou vidli...je to dosti nepřesné a pár těch kostek jsem rozštípnul....naštěstí se ty palety nemusí vracet...
15. květen 2014 11:39:00
Tak je dat ty vydle na takouvou šiřku aby i tam měl rezervu pokud ti to dovolí zuby. a nebo to pokud možno prát na široko.
15. květen 2014 12:35:05
Dobrý den.Zkusil bych to jinak.Pokud je vidle ve stejné rovině jako plocha na které je závěsem, tak si hlidejte tuto plochu.Prostým cvikem a poslechem, poznáte kdy se vidle dotknou země.Pak trochu přizvednout a najet do palety. Nejlépe na delku.Pozor na výmoly a nerovnosti. Doporučuji také VŽDY když nevíte, tak se zeptat, co to váži.Zamkovka má někdy tunu, někdy půl druhé. Může se pak stát, že bude stěrač pracovat naprázdno.
15. květen 2014 14:22:14
Páni,možno je to blbost le skúsil by som sférické spetné zrkadlo na lyžicu.Ved podla zrkdiel nacúvme do medzery + - 5 cm.
15. květen 2014 14:51:53
Já s vidlema na Catroších dělám zásadně se zavřenou klapačkou. Je teda fakt že si na "držáky" vidlí (ta první část, která je na trubce lžíce) nedávám čepy a nechávám si vidle schválně na volno, aby mohly kopírovat terén ale jde to nádherně. navíc když má člověk otevřeného žraloka, tak tím taky podstatně zvětšuje páku na pístnice zavírání lopaty a u zámkovky už to může být problém, jak tu už někdo popsal... U skládání kamionu je to ještě víc pohodové, že vidle můžou v klidu klouzat po rovné podlaze návěsu, takže stačí akorát namířit, položit na podlahu a zasunout
Nicméně já osobně se přiznám, že s těma vilema na Fordu jožky Horáka bych asi moc trpělivosti neměl, tohle musí být očistec
15. květen 2014 19:21:32
Borci, díky za názory, poznal jsem z toho, že nejsem úplně blbej...v podstatě jsem použil od každého trochu....Ta konstrukce na Fordu je vlastně z nouze cnost...šlo by to udělat líp, ale nebyl čas na nějaký vifikundace....měl jsem objednanou krytinu na dům a nechtělo se mi utrácet za speciální dopravu...tak přijel standartní dlouhej valník MAN s ještě deším vlekem a shodil mi to rukou kus od domu...a já si to těch 250m domů dovezl...prostě jsem si ve šrotu našel matroš v sobotu a neděli probíhal výzkum, vývoj a výroba, naměřil jsem to, nařezal, postehoval..v pondělí mi to kolega posvařoval (s tak silnýma svarama nemám moc zkušeností, tak jsem si netrouf) a v útwrý to sméčilo palety do chalupy...
15. květen 2014 19:36:05
Horacio - takže ty je zahákneš za tu horní hranu čelní lopaty a jdeš na palety,pochopil jsem to spravně?
15. květen 2014 19:54:21
Hele, tak na domácí výpomoc, kde neni moc kam kvaltovat proč ne, člověk má čas, ale dělat s tím někde na kšeft, tak bych se z toho asi regulérně osypal
15. květen 2014 20:00:55
prace s vidlemi je moje nejoblibenejsi cinnost, delam to presne jak rekl pan Široký, srovnam do roviny koukam na vrchni plech na lopaty co je vodorovny, pred paletou si drknu o zem a drobet prizvednu a jsem tam, do navesu ani klapacku nemuzu pootevrit pac mi to nepomuze, mam 434 takze haupnu vis jak podlahu, ale pouziju to tak, ze vidlice vyklopim, spickama se zehaknu pod paletu (koukam bokem) a dorovnam a zajedu.
15. květen 2014 20:21:56
Horacio ty jsi hlava ,fakt dobrý!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jen jeden detail ,proč to není v barvě ?????????????????
15. květen 2014 20:24:28
Bo neni čas a navíc prší
15. květen 2014 22:11:30
Přesně tak Zdendo,ještě na střechu.