Vstřícný přístup k servisu strojů Cat: Zeppelin CZ představuje EMSolutions

Jak zvýšit produktivitu stroje na pracovišti a dosáhnout minimálních provozních nákladů?

Společnost Zeppelin CZ s.r.o., výhradní prodejce stavebních, zemních a zemědělských strojů Cat® v České republice, uvádí na trh novinku v oblasti poskytování servisu – balíčky servisních služeb pod značkou Cat® Equipment Management Solutions (EMSolutions). Tento speciální program od amerického výrobce strojů Caterpillar v sobě spojuje moderní technologie s proaktivním přístupem k servisu strojů a umožňuje tak vysoce efektivní péči o stroje, která se v praxi projeví nižšími provozními náklady.

EMSolutions staví na výhodách telematiky – přenosu provozních dat ze stroje na dálku. K tomuto účelu jsou nové stroje Cat® vybaveny telematickým systémem Cat®Product Link™, který majiteli poskytuje všechny důležité informace z provozu stroje či celé flotily. Výhodou EMSolutions je propojení již osvědčených prvků servisní péče, jako je preventivní údržba, opravy, poradenství, technické inspekce TA1 nebo analýzy olejových vzorků S.O.S; s daty, získanými prostřednictvím Cat®Product Link™.

Provádění proaktivního servisu pomocí telematicky získaných dat otevírá úplně novou dimenzi servisních služeb pro naše zákazníky,“ komentuje novinku manažer Product Support společnosti Zeppelin CZ, Ing. Martin Jelínek a dodává: „Díky datům získávají zákazníci lepší přehled o skutečném technickém stavu stroje a my jim můžeme nabídnout mnohem efektivnější poprodejní služby.“

ilustr_foto

Další výhodou EMSolutions je jeho variabilita – majitelé strojů  Cat® si mohou vybrat z pěti odstupňovaných úrovní (level 1-5) servisních služeb a řešení.

Level 1 - Přístup

V rámci úrovně EMSolutions Level 1 získává majitel stroje komplexní informace o jeho provozu – může sledovat jeho polohu, počet motohodin, vytíženost v %, spotřebu paliva apod. Informace, přenášené prostřednictvím technologie Cat®Product Link™ se provozovateli zobrazují přes webové rozhraní VisionLink®, které může být nainstalováno jak na běžném stolním počítači, tak na „chytrém“ telefonu.

Level 2 - Informace

Úroveň EMSolutions Level 2 znamená, že provozovatel stroje obdrží od Zeppelin CZ každý měsíc pravidelný INFORM REPORT – tedy podrobnou analýzu získaných provozních dat. Důležitou součástí analýzy je i referenční srovnání, na základě kterého provozovatel uvidí, jak si jeho stroj nebo flotila stojí v porovnání s podobnými stroji v regionu Střední Evropy.

Prostřednictvím INFORM REPORTU získává provozovatel také informace, jak posádka stroj ovládá. V  případě zjištění nesprávného postupu, pak provozovatel může využít služeb proškolení posádky prostřednictvím specializovaného technika společnosti Zeppelin CZ. 

Pokud majitel stroje uvidí, že u stejného typu stroje bude v okolních zemích průměrný počet motohodin naprázdno 20 procent, ale u jeho firmy je to 45 procent, pak ví, že něco je špatně. Pak už záleží jen na něm, jak s těmito údaji bude nakládat,“ dodává k INFORM REPORTU Martin Jelínek.

Level 3 - Poradenství

Zařazení stroje pod proaktivní dohled CONDITION MONITORING, dodávky balíčků údržbových náhradních dílů, technická prohlídka TA1 po 1000 odpracovaných hodinách nebo analýza olejových vzorků a chladicích kapalin S·O·S℠ v laboratoři Zeppelin CZ – to jsou některé z nadstavbových služeb úrovně EMSolutions Level 3.

„Tato úroveň bude vyhovovat zejména zákazníkům, kteří mají vlastní kapacity -  mechaniky i dílny. My jim poskytneme všechny možné informace, naše odborné analýzy, doporučení a náhradní díly, údržbu a servis stroje si ale provádějí sami,“ říká o třetí úrovni Martin Jelínek.

Level 4 - Podpora

Včasná a pravidelná preventivní údržba v rozsahu stanoveném výrobcem je základem úrovně EMSolutions Level 4 a jedůležitá z hlediska efektivity a plánování provozních nákladů. Kromě již zmíněných nástrojů preventivní péče včetně proaktivního dohledu (viz level 3) získává provozovatel v rámci této úrovně preventivní údržbu včetně potřebných údržbových náhradních dílů a olejů a práce mechanika.

Level 5 - Management

Úroveň EMSolutions Level 5 představuje komplexní péči o stroj či flotilu způsobem tzv. „od A do Z“. Kromě výhod, obsažených v úrovni 1-4, získává provozovatel v balíčku i opravy strojů Cat® včetně dodávek náhradních dílů; a to v rozsahu servisní smlouvy CSA KOMPLEX.

Zařazením do úrovně 4 nebo 5 přenechává majitel starost o stroje nám, a může se tak plně soustředit pouze na vlastní byznys,“ uzavírá Martin Jelínek.

Podrobnější informace o balíčcích servisních služeb EMSolutions, včetně možností financování, vám rádi poskytnou prodejci servisních služeb společnosti Zeppelin CZ. Více na www.zeppelin.cz.

 

O Zeppelin CZ s.r.o.:

Společnost Zeppelin CZ s.r.o. je výhradním prodejcem stavebních strojů, energetických systémů a důlních strojů a zařízení výrobce Caterpillar v České republice. Kromě prodejních a servisních služeb se společnost zabývá také půjčováním strojů a zařízení - autorizovaná půjčovna The Cat Rental Store má pobočky na 11 místech České republiky. Ve spolupráci se společností Caterpillar Financial Services ČR, s.r.o., zajišťuje zákazníkům komplexní finanční servis, spojený s nákupem strojů a služeb.

Zeppelin CZ s. r.o. je součástí nadnárodního koncernu ZEPPELIN GmbH, který provozuje 190 poboček po celém světě. Globální aktivity koncernu spadají pod pět „strategických obchodních jednotek“ (SBU = Strategic Business Unit); na území České republiky provozuje Zeppelin CZ tři tyto SBU jednotky: Stavební stroje EU, Energetické systémy a Půjčovna strojů (The Cat Rental Store).

Poznámka: V rámci CONDITION MONITORING je stroj zařazen do dashboardu společnosti Zeppelin CZ, ve kterém jsou výstupní data ze stroje online monitorována, a v případě výskytu problému je zákazník kontaktován specialistou Zeppelin CZ.

Komentáře

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo zaregistrujte.