Téma: New Holland 115B

Autor

Zpráva

Michal Haták

Členem od: 08.05.2013
Příspěvků: 20

26. leden 2014 14:03:23

Zdravím,rád bych se zeptel na ,,blbou věc",mám Hollanda a nemůžu za boha přijít k čemu je to tlačítko se želvičkou vedle otáčkoměru,když ho sepnu žádnou změnu necítím,děkuji všem.

Makám jak Fretka


Daniel xdand

Daniel xdand
Členem od: 13.09.2007
Příspěvků: 248

26. leden 2014 15:38:11

v manuálu se píše ze by to mělo vypínat jedno čerpadlo takže by lžíce měly jet pomaleji a při práci s předkem by mělo zbyt vice sily na pojezd ale já měl LB95b a taky sem žádný rozdíl nepozoroval


KUBO - SK

KUBO - SK
Členem od: 29.12.2009
Příspěvků: 594

26. leden 2014 16:51:11

My máme LB 115.B a je tam cítiť ten rozdiel, keď zapnem tu "korytnačku" a naberám predkom materiál z kopy, tak mi ovládanie predného ramena neodoberá sílu z pojazdu. Keď to mám vypnuté a ovládam rameno tak cítiť že pojazd má slabšiu silu. Je cítiť ten rozdiel ale nie dajako moc, využívam to väčšinou keď naberám materiál na nespevnenej ploche, keď nakladám štrky na betóne tak to nevyužívam.


Michal Haták

Členem od: 08.05.2013
Příspěvků: 20

26. leden 2014 22:35:54

Díky moc,jěště jestli můžu,rád by ch věděl k čemu slouží ten čudlík na řadící páce,když ho zmáčknu skočí mi tam jen jednička a ještě bych rád věděl k čemu jsou na řazení ty kontrolky od 5 do 8. 1 až 4 se mi rosvítí podle rychlosti.Díky moc.

Makám jak Fretka


KUBO - SK

KUBO - SK
Členem od: 29.12.2009
Příspěvků: 594

27. leden 2014 17:09:00

No ten "čudlík" je tam práve nato, idete ku kope na dvojke, stlačíte čudlík a máte tam jednotku, keď prehodíte potom spiatočku bude tam zas dvojka, nemusíte pootáčať pákou, stačí iba stlačiť tlačítko, v manuály tam ta jednotka zostane, v automate pri vyšších otáčkach jednotku prehodí zas do dvojky. a tie kontrolky 5 až 8, to už neviem, asi nejaké kontrolne pre radenie.


Kejsák 2008

Členem od: 16.10.2008
Příspěvků: 164

28. leden 2014 07:39:46

Dobrý den, tak jak říká KUBO -SK - tlačítko želvy aktivujte, když děláte s předkem. V momentě, kdy Vám tlak v hyd. soustavě stoupne cca nad 175 bar, tak se automaticky vypne 1 ze 2 hlavních hydr. čerpadel. Tím se odlehčí motoru, zvýší se otáčky motoru a tím i síla na pojezdu při najíždění do hromady materiálu. Zvýšením otáček motoru se auomaticky zvýší i průtok toho čerpadla, které je stále aktivní. Na rychlosti předních ramen a lopaty změnu prakticky nepocítíte. Do tlaku cca 175 jedou obě hlavní hydraulická čerpadla současně. Tato funkce jednak pomáhá při práci s předkem a jednak snižuje spotřebu paliva. Při práci s podkopem se běžně nepoužívá, aby se nesnižovala rychlost zadního podkopu, ale při pomalé a přesné práci se zadním podkopem může i tato aktivní funkce ušetřit palivo. Pokud ale potřebujete kopat tuno/hodiny, pak mějte při práci s podkopem tlačítko želvy vypnuté. Ty kontrolky 5-8 na páce řazení převodovky jsou určeny jen pro servisní účely, mechanik si z nich dokáže diagnostikovat činnost převodovky.


moky moky

Členem od: 26.04.2016
Příspěvků: 5

10. červenec 2017 19:39:22

zdravim mam FIAT HITACHI FB100 R.V. 97
JE PROBLEM S POJAZDOM - NEMA SILU NEROZBIEHA SA - LEN VELMI POMALY
1 CIEVKA ROZVADZACA BOLA SPALENA VIMENIL SOM ZA NOVU
OLEJ A FILTRE NOVE
V COM JE PROBLEM?

FIAT HITACHI FB 100


Přidat příspěvek k tématu