Téma: Malý dozer DT 75Turbo

Autor

Zpráva

Popíno .

Popíno .

Členem od: 14.12.2008
Příspěvků: 349

21. březen 2012 18:15:07

Nemá někdo příručku k DT75 turbo,nebo aspoň radu jak správně seřídit pojezdový spojky.(r.v.1988)


Martin Horáček

Členem od: 25.12.2010
Příspěvků: 95

22. březen 2012 14:52:47

Vzadu jsou na každé straně dvě vyboulené víčka, které když odšroubuješ, tak pod nimi máš štělování brzdy a spojky. Myslím, že víčko dál od pásu je spojka, blíže k němu je brzda. Ale bacha nesmíš ty skrutky dotáhnout příliš, jinak se zedře obložení. A nezapomeň tam vrátit ty víčka zpátky - ve vyboulení mají bazmek, který zabrání povolování štelovacího šroubu.
Musíš najít tu správnou polohu, napřed dotáhni cca o jednu otáčku a potom po půl otáčce přitahuj až to bude perfektní. Pokud to nebude perfektní máš v lepším případě obložení mastné (což je velmi časté), v horším případě je ojeté. Jinak je to systém PSÚ - zavzpomínej na vojnu blunk


Popíno .

Popíno .
Členem od: 14.12.2008
Příspěvků: 349

22. březen 2012 22:15:52

Díky.Problém je jen na jedný straně.Asi proto že delší dobu stál.Zkusím to poštelovat.happy


Martin Horáček

Členem od: 25.12.2010
Příspěvků: 95

22. březen 2012 23:37:04

No a co to je vlastně za problém? Nezatáčí ti to na jednu stranu, nebo ti při hrnutí jeden pás nezabírá? - podle toho musíš určit kterou spojku a brzdu budeš ladit


Miroslav Dvořák

Členem od: 11.10.2009
Příspěvků: 40

23. březen 2012 11:22:49

Pod olejovou nádrží jsou na každé straně dvě víka. Odšroubuj to,na které straně nebere, je tam mechanismus,který ovládá zatažení brzdícího pásu.
Ten pás může být sedřený,nebo mastný. Stává se,že při jízdě do prudkého svahu vytéká olej z víčka nádrže a teče přímo do směrovek. Jinak se pás seřizuje tak,jak bylo už napsáno. Sundá se víčko,kde je trubkový šestihran. Když se podíváš nahoře na ten mechanismus,tak je tam silná pružina která má mít určitý tlak.Na držáku té pružiny je seřizovací kolíček,nebo kulatinka,či jak to nazvat,zajištěná závlačkou o průměru asi 1mm. utahováním ,nebo povolením šestihranu se ta tyčka vusouvá nebo zasouvá. Správně seřízená je,když zajišťovací závlačka je asi 1cm od držáku pružiny. Jestli i tak ten pás bude klouzat,tak je mastný a musí se dát nový,je to docela pakárna,ale dáse to.


Přidat příspěvek k tématu