Použité stroje 0 %
reklama
Jeden všeuměl už ne!
reklama

Téma: JCB 8015 kouří jako prase

Autor

Zpráva

Přemek Nový

Členem od: 25.05.2014
Příspěvků: 36

14. červen 2014 20:03:31

Zdravím bagráci. Mám problém s kouřivostí na mém JCB. Během cca týdne mi začal bagr dost kouřit takovým divným kyselým šedivo bílím kouřem. Nechal jsem udělat v Kladně vstřiky (dali mi celé nové vnitřky) vrátil jsem je tam a pořád stejné. Tak jsem vyměnil komplet filtry a pořád nic. Bylo u motoráře řečeno, že bude podpálený ventil. Takže hlava dolů, otlakovat, nové gufera, udělat ventily (podpálený žádný nebyl), nová nafta a bagr pořád kouří. Můžete mi poradit co by to mohlo být? Olej mi rapidně neubývá. A obarvená nafta olejem také není. Už jsem z toho na prášky. Dnes jsem byl kopat a málem jsem se udusil. Stavebník musel odje, prý si objednal bagr, ne rakovinu big-smile Zapomněl jsem dodat že motor víčkem vůbec nefouká, z motoru jde jen teplo. Díky za vaše rady. Přema

Zemní práce v omezeném prostoru


Petr Kufa

Petr Kufa
Členem od: 06.02.2014
Příspěvků: 263

14. červen 2014 21:45:01

Žeby voda?

Černý kouř - bohatá směs
Bílý kouř - voda jde do spalovacího prostoru
Namodralý kouř - žere to olej


Přemek Nový

Členem od: 25.05.2014
Příspěvků: 36

14. červen 2014 22:09:46

Nové těsnění pod hlavou a na vodní pumpě a hlava je ok. Není podle mého místo kudy by se tam dostala voda. Kouř není okem dost dobře rozeznatelný jestli je úplně bílí nebo namodralý. Ale má zajímavý kyselí až štiplavý zápach

Zemní práce v omezeném prostoru


Přemek Nový

Členem od: 25.05.2014
Příspěvků: 36

14. červen 2014 22:14:05

Už není ani místo kudy by to žralo olej. Motor nefouká pod víko takže by neměly být vyběhaný válce (ještě je vidět honování) a gufera s dříkama ventilů jsou udělaný. A naftou by se tam olej taky neměl dostat když není nafta obarvená olejem z vracečky. Už jsem v koncích

Zemní práce v omezeném prostoru


Petr Kufa

Petr Kufa
Členem od: 06.02.2014
Příspěvků: 263

14. červen 2014 22:30:34

A lambda sonda? C Ojá si pamatuju, tak když mi odešla na autě tak teš smrdělo jak starý gumák...


Přemek Nový

Členem od: 25.05.2014
Příspěvků: 36

14. červen 2014 22:45:58

Není tam lambda sonda. Nemá to ani turbo. je to jen holej tří válec Perkins

Zemní práce v omezeném prostoru


Pavel Široký

Pavel Široký
Členem od: 14.05.2011
Příspěvků: 978

14. červen 2014 23:55:44

Dobrý večer. Zkuste se pozeptat na možnost, že máte prasklou hlavu . Ovšem mikroprasklina se může projevit jen při provozní teplotě. Tedy ne při tlakové zkoušce . Hlavně už bych nic neměnil.Volejte servis.A dejte vědět jak to dopadlo.


Pavel Široký

Pavel Široký
Členem od: 14.05.2011
Příspěvků: 978

15. červen 2014 00:05:14

Ještě něco. Odpojte postupně vstřiky. Vždy jen jeden.Zjistite který válec to dělá.Motor poběží vždy na dva . Pár minut a budete chytřejší.


Renda G.

Renda G.
Členem od: 12.02.2010
Příspěvků: 333

15. červen 2014 07:31:46

že ve válcích jde vidět honování neznamená že nemůžeš mít zapečené kroužky a pokud máš zapečené ty stírací ani to nemusíš poznat když změříš tlaky ve válcích a ani ti nemusí profukovat do klikové skříně

Lepší malý bagr, než velká lopata
http://www.grulich-rene.cz


Přemek Nový

Členem od: 25.05.2014
Příspěvků: 36

15. červen 2014 12:12:27

Taky jsem už přemýšlel o tom ze to muže byt zapeceny, jelikož při demontáži hlavy jsem sundaval chladič a z neho vyteklo něco co připomínalo bahno a voštiny taky byly zaneseny. Takže chlazení skoro nefungovalo. Jak ty kroužky "odpéct"?? Přemýšlel jsem o nějakém sajrajtu do oleje který slibuje odkarbonovani. Nebo sundat vstriky a nalít petrolej do válců?

Zemní práce v omezeném prostoru


Renda G.

Renda G.
Členem od: 12.02.2010
Příspěvků: 333

15. červen 2014 12:27:59

na všechny ty přípravky zapomen nic z toho nefunguje kup novou sadu kroužků a vyměn je, kolik že má ten motor odpracováno?

Lepší malý bagr, než velká lopata
http://www.grulich-rene.cz


e-medved.eu .

Sudy
Členem od: 12.06.2010
Příspěvků: 83

15. červen 2014 13:22:17

Velmi jednoduché bude změřit tlaky ve válcích.

Profesionální elektrocentrály Medved pro stavbaře k zapůjčení i prodeji


Renda G.

Renda G.
Členem od: 12.02.2010
Příspěvků: 333

15. červen 2014 20:04:18

no to jednoduché bude nicméně jak jsem psal stává se že se zapečou jen stírací kroužky takže tlaky jsou v pořádku ale stejně na stěnách válců zůstává válců oleje než by mělo

Lepší malý bagr, než velká lopata
http://www.grulich-rene.cz


Přemek Nový

Členem od: 25.05.2014
Příspěvků: 36

15. červen 2014 21:08:49

Kopal jsem na všechno na půl plynu. Někdo mi řekl že motor neměl provozní otáčky a proto jsem ho zapekl? Motor má cca 3800mth. Tlaky měřili na dílně, prý jsou ok. Motor chytne v - 10 na druhé otočení. Nechce se mi znova sundavat hlava. Nemáte někdo zkušenosti jestli nejdou u Perkinse vyndat písty spodem? Nejradši bych koupil zázračnou tekutinu, vylil ji do motoru, pár minut pojezdil, vyměnil olej a bylo by to big-smile Ale asi to nebude tak jednoduchý

Zemní práce v omezeném prostoru


Přemek Nový

Členem od: 25.05.2014
Příspěvků: 36

15. červen 2014 21:11:03

Bagr mám spíše jen pro vlastní potřebu. Sem tam vykopu přípojku nebo šachtu na ČOV. To co jsem do bagru teď vrazil nevydělám za celý rok big-smile

Zemní práce v omezeném prostoru


Renda G.

Renda G.
Členem od: 12.02.2010
Příspěvků: 333

15. červen 2014 22:13:50

no ty zázračné tekutiny existují ale jako zázrakem zrovna u tebe fungovat nebudou písty spodem nevyndáš a kdyby se ti to náhodou povedlo tak zpátky je spodem určitě nedostaneš

Lepší malý bagr, než velká lopata
http://www.grulich-rene.cz


Přemek Nový

Členem od: 25.05.2014
Příspěvků: 36

16. červen 2014 09:54:25

Tak to není zrovna dobra zpráva sad měl jsem ty písty zkontrolovat když jsem to měl rozhozeny, blbec no.. Prý se lil do válců na písty petrolej a nechal se tam třeba týden.. to říkal starší pan motorář

Zemní práce v omezeném prostoru


Přemek Nový

Členem od: 25.05.2014
Příspěvků: 36

30. červen 2014 20:27:09

Tak mám další zprávy o stavu motoru. Nalil jsem tekutinu od BG do oleje která by měla rozpustit i karbon na pístních kruhách. Vyměnil jsem ihned olej a bagr kouřil pořád. Potom jsem si řekl, že zkusím spočítat spotřebu ojele. Po třech dnech bagrování neubylo na měrce vůbec nic. Takže kouření musí být způsobené naftou. Volal jsem známému do JCB a ten mi řekl že by to mohlo být tím, že má motor málo nafty. Na čerpadle je namontovaný takový bazmek se vstrikovači, které mačká taková malá vačka. Že prý už došlo k opotřebení vačky a ty vstřikovače dávají málo nafty. Tak jsem podložku vyndal a bagr už méně kouří. Ale za to hůř chytá sad Pořád ale kouří jako mrcha a hlavně ten smrad je strašnej. Mám bagr bez kabiny takže to celý den dýchám. Můžete mi někdo poradit co s tím? Nebo jestli se někdo zabývá opravou motorů a troufl by si na to tak mu to už i rád odvezu. A ještě bych chtěl vypustit palivovou nádrž, je tam hrozný bordel. Nevíte kde bych našel výpustný šroub u tý 8015 ky ? Nenašel jsem ho. Díky Přema

Zemní práce v omezeném prostoru


Jan Čada

Členem od: 03.01.2008
Příspěvků: 749

01. červenec 2014 07:54:16

Přemku tady ti nikdo neporadí ,všichni operátoři ..........Ty děláš jednu kravinu za druhou .Je těžké napsat,že zapečené to není ,že málem nafty to není ,že provozníma otáčkama to není .Měli jsme kdysi dávno tatru ,to si nebyl ještě na světě a lili jsme do ní vyjetý olej .20litrů denně .Tak jak byl vypuštěný na olejárně .Ta tatra nekouřila.Nejvíc kouřil motor ,když špatně spaloval ,když měl tedy rozhozené čerpadlo .Nejvíc kouřilo topení u tatry když chcíplo a uchlastalo se.Pak si ho nažhavil .To bylo na zavření.Na Perkins jsou Poděbrady.


Martin Belo

Členem od: 02.11.2017
Příspěvků: 1

14. listopad 2017 08:04:26

Zdravím , Mám bagr jcb2cx , jednou asi 2 tydny spětně, bagr najednou kouřil, z olejove vany jsem vypustil mléko, voda se dostala do oleje, posrala se vodná pumpa, a přez těsněni nalilo do motoru, 3000kč oprava ,nova pumpa, perkins je blbej motor, zlatý zetory, škoda že zetor nevyrabí taky traktorbagry, hnet bych si koupil jeden,


Přidat příspěvek k tématu

Dokončete stavební práce před příchodem zimy
reklama